Sääressä rasitusmurtuma taisi olla alkukaudella tieto.Keskiviikkona Salohalliin katsomaan Lp Viesti - Kangasala peliä, mikäs on Viivi Pyhäjärven tilanne, hieman mennyt ohi miksi ollut alkukauden pois ?
Sääressä rasitusmurtuma taisi olla alkukaudella tieto.Keskiviikkona Salohalliin katsomaan Lp Viesti - Kangasala peliä, mikäs on Viivi Pyhäjärven tilanne, hieman mennyt ohi miksi ollut alkukauden pois ?
Voi harmi, yleensä pitkäaikainen vaiva, toivotaan kuitenkin nopeahkoa tervehtymistä, kärsivällitystä tarvitaan.Sääressä rasitusmurtuma taisi olla alkukaudella tieto.
Olihan siinä myös mainittu muutamalla sanalla mys keskiviikon ottelusta.Mielenkiintoinen otteluennakko Lentiskerhon tilanteesta Hämeenlinna - LiigaPloki
Mutta ei mitään kommenttia vastustajasta. Vain seuran nimi mainittu.Olihan siinä myös mainittu muutamalla sanalla mys keskiviikon ottelusta.
Olen aika paljon työelämässä koittanut tuoda esille sitä, miten nykyään kaikki johtaminen on aivan erilaista mitä se on ollut kymmeniä vuosia sitten. Tässä kirjoituksessa paistaa ja kuuluu läpi, että yritetään edelleen mennä vanhan liiton meiningillä: jos huuto ei auta, niin huudetaan lujempaa jne.. ITse en usko tämänkaltaisen toiminnan avaavan lukkoa, joka joukkueessa on. Kuten joku totesi, niin materiaalilla pitäisi päästä huomattavasti parempaan peliin, mutta jospa tämänkin jutun kirjoittaja miettisi sitä, että onko se aina pelaajien vika, kun alahuuli väpättää? Kyllä se minulle kertoo kulttuurista ja nimenomaan vanhan liiton "pelolla johtamisesta", mitä ei kyllä nykysukupolven pelaajat enää siedä.Mielenkiintoinen otteluennakko Lentiskerhon tilanteesta Hämeenlinna - LiigaPloki
Olen aika paljon työelämässä koittanut tuoda esille sitä, miten nykyään kaikki johtaminen on aivan erilaista mitä se on ollut kymmeniä vuosia sitten. Tässä kirjoituksessa paistaa ja kuuluu läpi, että yritetään edelleen mennä vanhan liiton meiningillä: jos huuto ei auta, niin huudetaan lujempaa jne.. ITse en usko tämänkaltaisen toiminnan avaavan lukkoa, joka joukkueessa on. Kuten joku totesi, niin materiaalilla pitäisi päästä huomattavasti parempaan peliin, mutta jospa tämänkin jutun kirjoittaja miettisi sitä, että onko se aina pelaajien vika, kun alahuuli väpättää? Kyllä se minulle kertoo kulttuurista ja nimenomaan vanhan liiton "pelolla johtamisesta", mitä ei kyllä nykysukupolven pelaajat enää siedä.
Hyvä lähtökohta tutkia asiaa olisi vaikka Googlata vaikka "positiivinen johtaminen" taikka "positiivinen psykologia". Eli ajatushan siinä on yksinkertainen, jossa yksilön vahvuuksia pyritään tuomaan esille ja puutteita ei nosteta tikun nokkaan, vaan niitä voidaan työstään kyllä eteenpäin (vrt harjoittelu ja harjoitteet lentopallossa). Kun yksilö ja ryhmä saadaan niin sanottuun positiiviseen kierteeseen se alkaa ruokkimaan itse itseään. Voidaan myös puhua flow tilasta. Ja tämähän on sitten aivan eri asia, kuin ehkä tulee tuosta kirjoituksesta esille, että saa tehdä mitä haluaa. Kyllä joukkueessa on aina säännöt ja tietyt toimintatavat ym. Valmentaminen nykyään on vain todella monen osa-alueen hallintaa ja jatkuvaa itsensä kehittämistä myös valmennuksessa.Enkä edellisellä kommentillani tarkoittanut mitään huutamista, pakottamista saatikka muuta. Mutta kun urheilussa vaan nyt kaikki ei käy niin kuin jotkut haluasivat asioden käyvän. Mikäli sellainen fakiiri löytyy, joka sallii kaiken ja saa urheilijoista kaiken irti, niin olen enemmän kuin kiinnostunut asiasta.
Itse en ainakaan tunnista suomalaisessa lentopallossa mitään prinsessailmiötä. Tyttöjen valmennuksessa ainakin korkeammalla tasolla tehdään töitä hyvin määrätietoisesti ja pelaajilta vaaditaan aika paljon; ennemminkin törmään usein siihen, että monet tytöt vaativat itse itseltään välillä liiallisestikin täydellisyyttä kaikessa mitä tekevät.Kyllä näile prinsessoille jonkun täytyy välillä sanoa ettei tuo käy! Jos nyt joku kuvittelee että, pelkästään päätä silittämällä saadaan hyviä saatikka huippu pelaajia niin tervetuloa salille.
Itse en ainakaan tunnista suomalaisessa lentopallossa mitään prinsessailmiötä. Tyttöjen valmennuksessa ainakin korkeammalla tasolla tehdään töitä hyvin määrätietoisesti ja pelaajilta vaaditaan aika paljon; ennemminkin törmään usein siihen, että monet tytöt vaativat itse itseltään välillä liiallisestikin täydellisyyttä kaikessa mitä tekevät.
Valmennan myös poikia ja siltä pohjalta sanoisin, että pojilta on välillä vaikeampaa vaatia asioita kuin tytöiltä 🤔
Enkä edellisellä kommentillani tarkoittanut mitään huutamista, pakottamista saatikka muuta. Mutta kun urheilussa vaan nyt kaikki ei käy niin kuin jotkut haluasivat asioden käyvän. Mikäli sellainen fakiiri löytyy, joka sallii kaiken ja saa urheilijoista kaiken irti, niin olen enemmän kuin kiinnostunut asiasta.
Molempia valmentaneena tytöille pitää enemmän sitä rohkeutta saada ja virheiden sietämistä harjoitustilanteissa.Itse en ainakaan tunnista suomalaisessa lentopallossa mitään prinsessailmiötä. Tyttöjen valmennuksessa ainakin korkeammalla tasolla tehdään töitä hyvin määrätietoisesti ja pelaajilta vaaditaan aika paljon; ennemminkin törmään usein siihen, että monet tytöt vaativat itse itseltään välillä liiallisestikin täydellisyyttä kaikessa mitä tekevät.
Valmennan myös poikia ja siltä pohjalta sanoisin, että pojilta on välillä vaikeampaa vaatia asioita kuin tytöiltä 🤔