Kyllä minä tiedän mitä kirjoitan ja ei tuollaiset jutut vie yöuniani. Se että puhutaan ja kirjoitetaan ylivoimaisesta mestarista ennen kuin yhtään peliä on pelattu. Sanomalehdet ovat lähteneet siellä suunnalla kilvan hypetykseen. "Kangasala vyöryi Nurmon kumoon". Haloo, maajoukkue vastaan 18-vuotiaat tytöt, jotka taistelivat kumminkin hyvin ja urheasti. No se siitä. Villi veikkaukseni on, että myös Kangasalan joukkueessa on pari ulkkaria lisää ennen kuin puodotuspelit alkavat. Ilmeisesti täällä suunnalla pysyy realismi mukana niin kommenteissa kuin paikallisissa sanomalehdissäkin. Mutta tyylinsä kullakin. Itse toivon kovasti kaikilta realistisia kommentteja peleistä ja joukkueista. Fanittaa saa ja kehua omiaan vaikka pilviin, mutta se on vähän eri asia. MInun ei tosin kannattaisi niihin regoida . Keskustelua saa aina olla, eikä kenenkään pitäisi ottaa itseensä.Voi hyvää päivää Bongaaja... Olen naisten lentisliigaa seurannut 10 vuotta hyvinkin läheltä. Saat arvostella muita joukkueita niin paljon kuin haluat mutta mistä ihmeestä taas vedät esiin Kangasalan hypetyksen. Kuka siellä hypettää.... Kyllä varmaan Tumppikin olisi mielissään jos saisi Pölkkyyn kentällisen maajoukkueen vakiokasvoja. Miten se on niin vaikeaa hyväksyä että tänä vuonna esim. Kangasala sai pelaajat, jotka siellä nyt ovat. Pelaajat ovat siellä omasta halustaan. Sinulla ei ole koskaan mitään hyvää sanottavaa muista joukkueista. Niin lapsellista kirjoittelua.
Viimeksi muokattu: