Täysin turhaa luetella kenenkään heikkouksia/vahvuuksia, osaaminen ja pelaaminen on aina suhteessa muihin, se ei ole itseisarvo vaikka olisit nähnyt kuinka monet reenit.
Tietoista maju-pelaajien aliarviointia, onko nyt niin että maajoukkueessa ei pelaa parhaat, sinulla on se viisaus kun olet reenejä seuraillut.
No voin lohduttaa että kaikkia sarjoja, myös naisten, olen seurannut vuodesta 1973 mutta sillä nyt ei ole merkitystä .
Pasman ylivertainen tietämys ja kokemus vievät tässäkin topicissa ainutkertaisen totuuden lähteille. Ulkomaisten pelaajien ostaminen k
"Mukava nähdä niitä entisiä kiekkoliigan mestareita Tampereen katukuvassa tai mestaruusliigalaisia Sastamalassa, se on sitä kulttuuria. Sitä ei voi ostaa".
Täysin turhaa luetella kenenkään heikkouksia/vahvuuksia, osaaminen ja pelaaminen on aina suhteessa muihin, se ei ole itseisarvo vaikka olisit nähnyt kuinka monet reenit.
Tietoista maju-pelaajien aliarviointia, onko nyt niin että maajoukkueessa ei pelaa parhaat, sinulla on se viisaus kun olet reenejä seuraillut.
No voin lohduttaa että kaikkia sarjoja, myös naisten, olen seurannut vuodesta 1973 mutta sillä nyt ei ole merkitystä .
Pasma tietää mikä on täysin turhaa. Tässäkin topicissa. Myös sen mikä ei ole turhaa. Eli Tampereen ja Sastamalan raitilla kävelevien oman kylän mestaripoikien liikehdintä. Se on ylväs näky.
Jännä tuo kannanottosi, että turha luetella pelaajien heikkouksia ja vahvuuksia, koska pelaaminen ja osaaminen on aina suhteessa muihin. Tässä on piilossa jotain korkeampaa kiinalaista filosofiaa, joka ei aukea minulle.