Aikaa päästä peliin mukaan tämä ilta ja sitten onkin tositoimet edessä. Pikkusen huolestuttaa toi Matin ja Lelun kunto. Toivottavasti äijät saadaan kuntoon, koska muuten annetaan liikaa muille siimaa. Leluhan ei oo saanut vatsalihastaan kuntoon kai vieläkään. Äijän pyssysyöttöä kuten Masankin syöttöpommeja tarvitaan.Sakke kirjoitti: Keskarit tekee työnsä ammattimaisesti. Meijän pallontappajat Sivula, Siltala ja Kunnari yhteensä +5. Muutosta saapi tulla ja vauhdilla.
Fanikin on ihminen. Hyvä peli, hyviä pelejä ja sitten MM-kisoihin. Niitähän me tässä odotamme ja toivomme.Sakke kirjoitti: No hemmetti. Yksi yö kaiken muuttaa voi. Upikin on taas pelimies. Fanin mieli jälleen korkealla.
Ei mene jakeluun minullakaan. Ilmankos siellä aika vähän eurooppalaisia huippuja pelaakin.jäsen kirjoitti: Se ei vaan mene minulla jakeluun, miten on mahdollista, että Oivasen Mikolla ei ole mahdollisuutta pelata MM-karsintaturnauksessa?
Miten mikään seura voi rajoittaa maajoukkuepelaamista?
Edes Kiinassa? Pohjois-Korean minä kyllä ymmärtäisin.
Tuohan se on alkkari, millä viimenen harkkamatsi voitettiin. Paitsi Kosti toiseksi säikähtelijäksi. Ja tuplavaihto siihen päälle. Toki, jos Upi tyrii, niin sitten Lelua kehiin enemmän.PassariLiberoHakkuri kirjoitti:Ei mene jakeluun minullakaan. Ilmankos siellä aika vähän eurooppalaisia huippuja pelaakin.jäsen sanoi:Se ei vaan mene minulla jakeluun, miten on mahdollista, että Oivasen Mikolla ei ole mahdollisuutta pelata MM-karsintaturnauksessa?
Miten mikään seura voi rajoittaa maajoukkuepelaamista?
Edes Kiinassa? Pohjois-Korean minä kyllä ymmärtäisin.
Kaikki kunnia MiOlle, olisit ollut hieno omalla paikallasi, just nyt tarpeeseen.
Saapas nähdä, miten keskeltä pelataan vai jaetaanko palloja etupäässä laidoille? Millainen on vuorollaan kunkin vastustajan keskihorjunta?
No, jos yksi taktiikka ei esim. Ukrainaa vastaan toimi, se voi toimia Kreikkaa vastaan jne.
On kyllä sanottava, ettei ihmekokeiluihin kylläkään varaa ole. Tarkoittaa, että Eemi passariksi, Kosti ja Masa keskihommiin, Lelulle tavaraa, ja hoitaako se Upi loistavasti oman tonttinsa?
Yritän päästä ulkomailta nettiin, tarkoitan, että kestääkö, toimiiko se yhteys.
Sunnuntai-iltana olisin jo koto-Suomessa.
Mikasaa lattiaa niin maan perkuleesti - ja ihan vaan sinne Suomen vastustajan lattiaan - saa lyödä käsistä ylikin!
Jännää pukkaa - vajaa 10 tuntia vihellykseen!