En tiedä noista hormoneistani, mutta tänään päätin hetkeksi vain keskittyä peliä katsomaan. Kuten olen aiemmin todennut, niin kiitos hyvän konekirjoitustaitoni ehdin nopeastikin heittää muutaman kommentin livenä. Oon oppinut KoVen kotipelejä seuraamalla ja niitä kommentoimalla. Jos olisi ihan pakko, niin eiköhän toi selostuskin samalla onnistuisi, mutta kutominen ja S. Kingin lukeminen jäisi kyllä väliin.rokiroki kirjoitti: Hmmm…..tulipa mieleen tuossa kahlatessa ”selostuksia” eilisestä pelistä näiltä sivuilta.
Meidän eläimellisilä avainhahmoilla pingviini ja pystykorva täytyy olla jonkin verran jotain naishormonia elimistössään. Muuten ei selity heidän ns.”moniajo-ohjelmistonsa”; siis pystyvät seuraamaan peliä ja kommentoimaan tänne sivustoille. Kaikki, jotka joutuvat seuraamaan peliä vain tämän sivuston kautta, ovat varmasti kiitollisia eloisista kommenteista.
Totesin asian taas, kun meidän perheen pää ehti kommentoimaan Suomen peliä, ja varsinkin pelaajien
ominaisuuksia.Kutoi samalla sukkaa, ja ajoittain luki sylissään ollutta helvatan paksua S.King kirjaa.
Itse pystyin vaan vääntelehtimään nojatuolissa ja ääntelemään alkukantaisesti. Onneksi olutta sentäs sain juotua aikalisillä. Ukraina- pelissä pystyin lohduttautumaan sillä, että olisin puoliksi kelvollista ainesta ko. maan hakkuriksi.
No, sittenpä Kreikka-pelissä eläinhahmotkin hiljenivät pelin aikana…
Edellä mainittujen lisäksi ainakin yksi Mestaruusliigan seuran eli KoVen koulima libero, Kroatian Sven Sarcevic.Jr- kirjoitti: Montas Mestaruusliigan pelaajaa tuolla karsinnoissa on?
Suomalaiset tietysti ja sitten ainakin Venski ja Karanovic. Onko muita?
Kahden tai useamman joukkueen päätyessä tasapisteisiin ratkaisee ensin voittojen määrä. Voittojenkin ollessa tasan paremmus ratkaistaan eräsuhteella (voitetut erät jaettuna hävityillä). Vieläkin tilanteen ollessa tasan ratkaisee paremmuuden eräpisteiden suhde (voitetut eräpisteet jaettuna hävityillä eräpisteillä). Tämän jälkeen katsotaan tarvittaessa keskinäisten otteluiden suhteen samat asiat samassa järjestyksessä.mikko laurell kirjoitti: Tietääkö kukaan:
Jos Ukraina voittaa Kreikan ja Slovakia yllättää Suomen
ja
kaikki kolme joukkuetta päätyvät kuuteen sarja pisteeseen
niin
millä perusteella jatkoon menijä arvotaan? hmy: