Eemeli Koukihan on tuossa ryhmässä mukana? Ihan hyviä pelaajia molemmat, mutta ei mitään sateentekijöitä, eikä sellaisia tulevaisuuden lupauksiakaan, joten en kumpaakaan ottais. Eikä kumpikaan mikään järjen pitkäkään ole mielestäni.waltsu kirjoitti: Hurrikaanin Mutka ja Kouki olis meikäläisen mielestä ehkä myös ansainneet näytönpaikan. Olis saatu sitä Topin kaipaamaa mittaakin yp-osastolle. Kaverit ovat pelanneet ihan kiitettävällä tasolla tällä kaudela
Lähinnä tarkoitin, että jos vertaa vaikkapa Eemeli Koukia ja Tomi Mutkaa, Sakari Mäkiseen, niin ei se pituusero nyt kovin paljoa suurempi ole Hurrikaanien miesten hyväksi. Kouki ja Mutka on 194 cm pitkiä, Sakari Mäkinen 189. Onhan siinä tietysti se 5 cm eroa, mutta onko se sitten aivan hirveästi kuitenkaan? Väittäisin Mäkisen potentiaalinen olevan kyllä korkeampi, mitä noiden kahden kaverin, eikä tasoero tällä hetkellä nyt mitenkään jäätävästi ainakaan ole Hurrikaanin miesten hyväksi. Sittenhän siellä on vielä nuori Peetu Mäkinen, jolta sitä pituutta sitten jo löytyykin.waltsu kirjoitti: No ei sitten.
Kuinkas pitkiä niiden tarttis olla että kelpais. Lekan Kaunisto 206 cm ?
Eli ollaan siis oikeastaan ihan samaa mieltä!waltsu kirjoitti: No sitähän mieltä miekiin oon. Ei mitta ratkaise vaan taito. Ulottuvuus olis kans hyvä olla riittävä.
Joku vaan aina kirjoittaa että jos noin lyhkäsillä pelaajilla lähdetään niin ei hyvä seuraa. Jos ei yksinkertaisesti maassa ole pitkiä taitavia yypeitä niin sit lähdetään pätkillä. Sitäkin taitavimmilla ja kimmoisimmilla
Joo, no jos vaan on lupaavia pitkiä pelaajia. Mikään 194 cm kaveri nyt ei vielä ole niin pitkä, varsinkaan jos ikää on jo vähän enemmän. Mielummin joukkueeseen 22-vuotias tyyppi, joka on vähän lyhyempi, kuin vähän jo vanhempi kaveri, joka on se 5 cm pitempi.haloo kirjoitti: Mieluimmin antaa "pitkälle" näyttöpaikan kuin aina vaan "pätkille". Sillä tavalla on joskus mahdollisuuksia tosi huipulle. Pätkillä tulee aina totuus eteen viimeistään itse kisoissa.
Huomenna nähdään onko Upi pelikunnossa. Aloitus Esko-Seppänen-Sinkkonen-Sivula-Siltala-Kaurtto-Kerminen. Tervaportti ja Pennanen ei ota verkkareita pelin aikana pois.Ana kirjoitti: Kohta mennään! Vastassa aina vaarallinen Kypros!.. Mielenkiinnolla odotan minkälaisella kuusikolla lähetään. 5peliä, 5päivää joten kierrätystä tulee tapahtumaan. Mikä se ns. ykköskuusikko siten lie on...? Kohta nähdään. Oli sitte kentällä pitkiä tai pätkiä niin kisalippu on tärkein
Ikävä toi Kaurton loukkaantuminen. Itse en peliurani aikana pitänyt juurikaan nilkkatukia, koska nilkkatuen kanssa seuraava hajoava paikka on polvi. Kaurtolle pikaista paranemista.etupateri kirjoitti: Taas kerran ihmettelen,MIKSI pelaajat eivät käytä nilkkatukia?
Ne on niin monet loukkaantumiset pelastaneet.
Niistä ei ole mitään haittaa,mutta jokainen tekee omat valinnat.
Ruotsin maajoukkue 80-90 luvun vaihteessa,kaikki pelaajat käyttivät nilkkatukia.
Nyt Siirilä/Sinkkosen on pysyttävä ehjänä! Mukana kolme hakkuria ja Jauhiainen syömässä popcornia kotona :woohoo: Kuka se sentteri olisi, jos sattuisi jotain? MM-Kisat ei saa kaatua tähän! Olisi myös huonoa onnea, mutta myös ajattelemattomuutta. inch:Hese kirjoitti:Ikävä toi Kaurton loukkaantuminen. Itse en peliurani aikana pitänyt juurikaan nilkkatukia, koska nilkkatuen kanssa seuraava hajoava paikka on polvi. Kaurtolle pikaista paranemista.etupateri sanoi:Taas kerran ihmettelen,MIKSI pelaajat eivät käytä nilkkatukia?
Ruotsin maajoukkue 80-90 luvun vaihteessa,kaikki pelaajat käyttivät nilkkatukia.
Mun mielestä täysin perusteltua tässä pelaajien terveystilanteessa ottaa mukaan 3 hakkuria. Upi melko kaukana parhaasta pelikunnostaan,jalan kanssa ongelmia. Lelulla myöskin jotain pientä "kremppaa".Eihän kaikkiin tuleviin loukkaantumisiin voi varautua. Kyllä normitilanteessa kun joukkue nimetään 3 tervettä keskitorjujaa riittäävarajäsen kirjoitti:Nyt Siirilä/Sinkkosen on pysyttävä ehjänä! Mukana kolme hakkuria ja Jauhiainen syömässä popcornia kotona :woohoo: Kuka se sentteri olisi, jos sattuisi jotain? MM-Kisat ei saa kaatua tähän! Olisi myös huonoa onnea, mutta myös ajattelemattomuutta. inch:Hese sanoi:Ikävä toi Kaurton loukkaantuminen. Itse en peliurani aikana pitänyt juurikaan nilkkatukia, koska nilkkatuen kanssa seuraava hajoava paikka on polvi. Kaurtolle pikaista paranemista.etupateri sanoi:Taas kerran ihmettelen,MIKSI pelaajat eivät käytä nilkkatukia?