Älä nyt vielä ilakoi mun spekuloinneista. Meni nimittäin melko täydellisesti vihkoon tän päivän naisten pelien ennakointi, niin sanallisesti kuin numeraalisesti.😬🤣No nyt tiedän kumpi menettää kotietunsa.👍
Älä nyt vielä ilakoi mun spekuloinneista. Meni nimittäin melko täydellisesti vihkoon tän päivän naisten pelien ennakointi, niin sanallisesti kuin numeraalisesti.😬🤣No nyt tiedän kumpi menettää kotietunsa.👍
et kai ole tosissasi.Kannattaisko Valepan tehdä Kykyt ja siirtää libero yp;n paikalle? Olis siinä joukkueensa paras.
No olihan Pennanen vuosia yp.et kai ole tosissasi.
Oli ja kyllä hyökkäystehot alkoivat hiipua aika lailla viimeisellä kaudella. Varmasti vielä selviäisi yp:n paikalla, mutta uskaltaisin pistää aika paljon pantiksi ettei olisi Valepan paras yleispelaaja 😅No olihan Pennanen vuosia yp.
Siinäpä se tärkein. Vuosia sittenNo olihan Pennanen vuosia yp.
No en ollut vakavissani mutta siinä olen tosissaan kun sanon että Eetu oli parhaassa kunnossaan parempi kun Valepan nykyiset yleispelaajat.et kai ole tosissasi.
Olihan tuo aika veijari. Monipuolinen hyökkäilijä. Ei kädetön tee yli viittäsataa pistettä kaudessa. Ettassa silloin.No en ollut vakavissani mutta siinä olen tosissaan kun sanon että Eetu oli parhaassa kunnossaan parempi kun Valepan nykyiset yleispelaajat.
Ja Pennanen teki pisteitä vielä "täyttä" torjuntaa vastaan kun Kuoksan joukkueissa ei paljoa tarvi keskareille torjunnan hyppiä.Olihan tuo aika veijari. Monipuolinen hyökkäilijä. Ei kädetön tee yli viittäsataa pistettä kaudessa. Ettassa silloin.
Jaahas, pitää vinkata Kangaskokkolle . Laituri jämähtänyt takakentälle, viimeks oli keskimies jämähtänyt laitaan. Mitä vielä näemmekään..Kaunisto liberona...Ja Pennanen teki pisteitä vielä "täyttä" torjuntaa vastaan kun Kuoksan joukkueissa ei paljoa tarvi keskareille torjunnan hyppiä.
No nyt kun on kaksi erää katseltu niin _Frankka on paras yp mitä Suomen välierä peleissä pelaa. Pitkä erätauko voi muuttaa jotain mutta vaikuttaa ettei ole akaalla tänäkään vuonna mitään jakoa mestaria vastaan. Esko vie 100 -0 vastapuolen passaria.No en ollut vakavissani mutta siinä olen tosissaan kun sanon että Eetu oli parhaassa kunnossaan parempi kun Valepan nykyiset yleispelaajat.