Näyttää höpöjutuilta, markkinointi ja myynti ei ole sama kuin some. Eikä somella tehdä lentopallossa tulosta millään mittarilla, kuten ei muissakaan pallopeleissä.
Ylivoimaisesti lentopalloseurat ovat rekisteröityjä yhdistyksiä vain muutama on osakeyhtiö.
Ry:t toimii vähän erilailla tuo markkinointi on hieno sana ja sitä on helppo käyttää.
Edelleen luulen että kaikki seurat käyttää kaikki voimansa ja tarmonsa rahoituksen keräämiseen seuralleen, siinä talkootyövoima on valtava apu seuroille kyllä minäkin olen tehnyt varsinkin nuorempana tosipaljon tunteja seuran talkootyöhön ja vähän teen vieläkin.
Mitä markkinointi sana pienillä paikkakunnilla tarkoittaa mitä seurat eivät siellä jo tee.
Esimerkiksi Vammala pienehkö paikkakunta ja valtavan hyvä joukkue ja sen organisaatio ja luulempa että paljon talkoolaisia.