Miksiköhän muutaman seuran valkut ei ymmärrä ite erota kun ei joukkueen peli kulje. Seurajohdon en usko niitä erottavan
Lentopallo-ottelu ei lopu ennen kuin viimeinen pallo käydään kenttään. otteluille on tyypilllistä, että peli voi kääntyä ei ole mitenkään harvinaistaEn nyt niin hirveesti seuraa lentopalloa,mutta miten vit### Akaa pystyy onnistuu hävimään Kykylle 0-2 tilanteesta ilman sopupeliä Kykylle 3-2 ketään aliarvioimatta??
HehhehLentopallo-ottelu ei lopu ennen kuin viimeinen pallo käydään kenttään. otteluille on tyypilllistä, että peli voi kääntyä ei ole mitenkään harvinaista
Kyky on tänä vuonna sellainen, että pystyy kotona voittamaan ainakin kenet tahansa..En nyt niin hirveesti seuraa lentopalloa,mutta miten vit### Akaa pystyy onnistuu hävimään Kykylle 0-2 tilanteesta ilman sopupeliä Kykylle 3-2 ketään aliarvioimatta??
Miettinyt samaa. Tuskin siinä mitää häviää. Hurmos hyvä esimerkki, että otetaan rohkeasti nuori koutsi kehiin vähän ns. pienen piirin ulkopuolelta. Ja kappas tänään tämä nuori koutsi näytti miten hommat hoituu.Miksiköhän muutaman seuran valkut ei ymmärrä ite erota kun ei joukkueen peli kulje. Seurajohdon en usko niitä erottavan
Täällä puhutaan aika kevyesti ihmisten työpaikoista. Joillekin vielä intohimoisesta unelmatyöstä. Tästäkö pitäisi luopua omaehtoisesti noin vain huonojen otteluiden jälkeen? Samalla kun itse irtisanoutuu niin ei saa palkkaa irtisanotulta ajalta? Kyllä se vaan on useimmiten seuran homma ne potkut antaa jos muutosta haluaa.Miksiköhän muutaman seuran valkut ei ymmärrä ite erota kun ei joukkueen peli kulje. Seurajohdon en usko niitä erottavan
Suurin osa on, taitaa osa-aikaisia olla enintään muutama. Sitähän voi jokainen miettiä, eroaisiko palkkatyöstä.Kaikki ei taida olla päätoimisia, mutta mistäpä minä mitään tietäisin. Kuha heittelen
No parin viikon päästä Kyyjärvellä Savo Volleytä vastaan peli, että kumpi menee Suomen Cupin lopputurnaukseen.Katsotaan sitten isoissa peleissä pitkän kauden päätteeksi, kuka syö janssonin kiusausta ja kuka ei
Just olin kirjottamassa samasta asiasta.On toi kauheeta kuultavaa toi Tiikereiden kuuluttaja
Koita kestää! Ittellä mahollisuus vaihtaa kanavaa ja alkaa kattelee 7 uutisia.Valitettavasti ite paikanpäällä
Hetken kuuntelin, että onko euroviisuvoittaja Lordi saanut uuden pestin Kokkolassa kuuluttajana.On toi kauheeta kuultavaa toi Tiikereiden kuuluttaja
Kerran olen paikanpäällä ollut Tiikereiden peliä katsomassa muutama vuosi sitten ja jäi kyllä ainoaksi kerraksi tuon kuuluttajan takia. Muuten olisin varmaan jonkin pelin käynyt reissuilla katsomassa.On toi kauheeta kuultavaa toi Tiikereiden kuuluttaja
Harmittaa kattoa nyt ilman ääntä. Tosin vois kaivaa MUTEn aina Tiikereiden pinnan jälkeen ja ennen syöttöä.Kerran olen paikanpäällä ollut Tiikereiden peliä katsomassa muutama vuosi sitten ja jäi kyllä ainoaksi kerraksi tuon kuuluttajan takia. Muuten olisin varmaan jonkin pelin käynyt reissuilla katsomassa.
Joka h**vetin kerta tiikeripelaajan nimi pitää venyttää. Pelejä ei viitsi edes Ruutu+ katsoa ilman, että äänet on pois.