Salvis Cielavs mittautti enimmäisulottuvuudeksi 370 cm Suomen Cupin finaalitapahtumassa 2004 Espoossa Länsiauto-Areenalla. Olin paikalla todistamassa, kun Salvis pudotti riman tuolta korkeudelta.
Salvis Cielavs mittautti enimmäisulottuvuudeksi 370 cm Suomen Cupin finaalitapahtumassa 2004 Espoossa Länsiauto-Areenalla. Olin paikalla todistamassa, kun Salvis pudotti riman tuolta korkeudelta.
Aivan totta. Ihan kuin olisi katsonut jotain muuta kuin ruudun kuvaamaa lähetystä. Aivan outo kuvakulma.Kukaan ei ole ainakaan nostanut esille, mutta eikö ketään muuta tosiaan häirinnyt pelin kuvakulmat mistä sitä teeveeseen kuvattiin? Koko ajan pallot hieman takaviistosta. Ensin kuva syöttäjään josta aina nopealla leikkauksella tähän takaa tulevaan viistokuvaan. Joka sinänsä olisi välillä ihan ok, mutta puhdas ja suora sivukuva olisi mielestäni paljon mielekkäämpi ja selkeämpi seurattava. Välillä sitä isoa kuvaa näytettiinkin kun pallo ei ollut käynnissä, mutta itse peliä siitä ei voinut seurata. Teki ainakin itselle pelistä sekavamman katsoa ja hankalammin hahmotettavan.
EDIT. Toki kolmatta erää kun aloin katsoa jälkilähetyksessä niin onkin mukavasti vaihdettu tähän tuttuun sivukuvaan.
Apu on tarpeen, kun Ducksin molemmat hakkurit ovat sairastuvalla.En tiedä liittykö Liigaan mitenkään mutta bongasin mielenkiintoisen seurasiirron liiton sivuilta
katso liitettä 381
Saattaahan tuo olla kokonimi kaimakin
Näköjään sairastumisia muillakin,olisiko osaltaan syksy syyllinen kaikenlaisia pöpöjä eikä koronakaan ole vielä kokonaan hellittänyt.Apu on tarpeen, kun Ducksin molemmat hakkurit ovat sairastuvalla.
Noniin. Nyt on menty neljä erää ja voittaja ei vielä selvillä. Eiköhän pelata pelit ensin ja jaetaan mitalit sitten. 😉Noniin. Kakserää akaa valepa menty. Keväällä Valepalle kulta kaulaan. Ja kaikille ikärasismille tiedoksi.. Mesko passaa vielä 5vuotta paremminkin kuin ykskään muista smliiga passareista !!! Niin on heikko taso muilla...
Kun olen aina ollut lentopallon hullu ystävä,niin tuohon vielä pieni viilaus.Salvis Cielavs mittautti enimmäisulottuvuudeksi 370 cm Suomen Cupin finaalitapahtumassa 2004 Espoossa Länsiauto-Areenalla. Olin paikalla todistamassa, kun Salvis pudotti riman tuolta korkeudelta.
Petteri Penttinen heittää kyllä vajaan kahden erän perusteella hyvän haasteen Meskolle 😏Noniin. Kakserää akaa valepa menty. Keväällä Valepalle kulta kaulaan. Ja kaikille ikärasismille tiedoksi.. Mesko passaa vielä 5vuotta paremminkin kuin ykskään muista smliiga passareista !!! Niin on heikko taso muilla...
Normaalisti ainakin lämmitteli lyöntirullaukset ja kaikki läpi. Siellä on Hurmoksessa vain yp osastolla tilanne, että tila kentälle pitää raivata. 👍Joensuussa ollut mielenkiintoinen ilta.
PerPon kolme kentällä käynyttä YP:tä kaikki miinuksilla, yhteenlaskettuna: 12/-11.
Silti viisi erää pelattu.
Räsänen loukissa kun ei pelannut Hurmoksella?
Liekö ollut molemmilla joukkueilla tosi helppo syöttö vai sitten niin löyhä arviointi tilastossa kun huonommankin joukkueen vo.prosentti oli 81.Pelin tilastot eivät pidä paikkaansa. Siellä kuulemma uusi tilastoija.