On siellä ainakin kunnon oppi-isä joukkueessa opettaan "pojalle" hommia☝Pasman kans samaamieltä! Kyllähän potentiaalia on hihahommat on kokeiltu! Tie sitten oppiiko hakkuriksi tuskin tietää muutkaan!
On siellä ainakin kunnon oppi-isä joukkueessa opettaan "pojalle" hommia☝Pasman kans samaamieltä! Kyllähän potentiaalia on hihahommat on kokeiltu! Tie sitten oppiiko hakkuriksi tuskin tietää muutkaan!
Kyllä. Savon ei nyt kannattaisi liikaa sekotella, Lelua ei tarvita muualla kuin syöttövaihdossa, sama Sillin kanssa.Hyviä nuoria poikia löytyy joka pelipaikalle.Keskittykää siellä Savossa sen Veikan opettamiseen. Siitä vois tulla kova ihan majuun asti
Oliko passi "kohdillaan"?Hyvin molemmat pelas👍Muuten meni mainoksen puolelle😃Minä pistän paremmaksi oon Meskon kans pelannut kauden🙏
😇Siis Sakkelle!
En. Ei Meskon passeja tarvi epäillä. 🙃Siis passit oli Meskolla huippuja😃Epäilitkö Sakke??
Miksi ei pelattaisi?Saa nähdä pelataanko edes kaikkia matseja, vai mennäänkö lopulta pistekeskiarvon mukaan.
Ei taida Kyrsä päättää tuosta(kaan), jos Mesko haluaa pelata, niin Mesko pelaa..Mahtaakohan Kangaskokko laittaa vie Laaksoo tänävuonna peliin??Antas nyt vähän koittaa🙏 Kun kauden istunut!!43v varmaan kattelis pelin pari.
Ei taida Kyrsä päättää tuosta(kaan), jos Mesko haluaa pelata, niin Mesko pelaa..
No montako peliä on Mesko huilannut Kyrsän aikana? Laakso kuitenkin pystyisi pyörittämään peruspelin, ei mikään junnu enää..No kyllähän valmentaja päättää kuka pelaa! En tiedä pitääkö tämä oikeasti paikkansa, että Mesko vaan sanoo että minä pelaan ja se on niin, mutta eihän se nyt noin mene. Ei sitä valmentajaa huvikseen joukkueeseen ole hankittu.
No montako peliä on Mesko huilannut Kyrsän aikana? Laakso kuitenkin pystyisi pyörittämään peruspelin, ei mikään junnu enää..