Verkkovirhe

Miesten Mestaruusliiga 2021-2022

oliko Lakkapään kanadalaispassari jo huomioitu kun sijoituksia arvuuteltu
Pasi ei ainakaan vielä Lakkapään rosterissa mestaruusliigan sivuilla

Mielenkiintoinen pelaajalupaus tämä Ankkojen löytö Seppälä, 19v. Kakkosesta liigaan , mihin vielä ehtiikään.
Nyt kun sarja alkaa pitäis kaikkien mennä livenä pelejä katsomaan jotta saadaan seurojen taloutta nopeesti kuntoon, helppo tapa tämä.Ota naapurisikin mukaan. :cool:

Tuliko tuossa LMLn avaustilaisuudessa mtn uutta ilmoille. Minä kun en tällähetkellä omista Ruutu+ katseluoikeutta, en sitä nähnyt.
Ei vaan ole pistänyt silmään mitään luettavaa referaatiota ko tilaisuudesta.

Tuosta lähtee ja taas väärin:)
1 ) VaLePa
2 ) Akaa
3 ) Savo
4 ) Etta
5 ) Hurmos
6 ) Loimu
7 ) Hurrikaani
8 ) Lakkapää
9 ) Tiikerit
10) Ducks
11) TuTo

Pidätän oikeuden muuttaa arvaustani jos tulee vielä vahvistuksia;) tai loukkaantumisia(toivottavasti ei)

oliko Lakkapään kanadalaispassari jo huomioitu kun sijoituksia arvuuteltu
Pasi ei ainakaan vielä Lakkapään rosterissa mestaruusliigan sivuilla

Tämä on suoraan Pasin facebookista.

Jahas.. tästä sais varmaan ihan mielenkiintoista keskustelua aikaan lentopallopuolen ihmisten kanssa. Monella on varmaan mielipide, että miksi mun kannattaisi ja miksi EI kannattaisi pelata tällä hetkellä liigaa.

Ennen kun isompia spekulaatioita tai huhuja lähtee liikenteeseen, niin ilmoitan nyt ”virallisesti” somen kautta seuraavan:

En aio näillä realiteeteilla kirjoittaa sopimusta Lakkapään kanssa. Aion kuitenkin auttaa joukkuetta käymällä kyseisen liigaporukan reeneissä ja teen parhaani, että jaan nuoremmille pelaajille omia kokemuksiani parhaani mukaan.

Sit kun päävalmentaja sanoo mulle, että et saa tulla reeneihin, niin en sitten mene reeneihin. Tähän mennessä olen saanut luvan, ja myös muut pelaajat ovat minua kannustaneet saapumaan paikalle.

Viralliset liigapelit tosiaan erikseen sitten.

Ensin on ”ihan hyvä” hoitaa arkiset asiat kuten liikunnan ja terveystiedon opettajan työ ja vaikkapa kämpän asiat kuntoon, ennenkun edes miettii miten paljon omaa vapaa-aikaa haluaa tällä kokemuksella sitouttaa takaisin lentopalloon allekirjoittamalla paperilappuja.

Kiitos ja ugh.

Lakkapään osalta pelaajahankinnat ovat nyt toistaiseksi Lapin Kansan jutun perusteella tässä. Tilannetta arvioidaan kauden edetessä. Tarve toiselle liberolle on edelleen olemassa. Tuosta Pasi Hyvärisen fb-päivityksestä voisi hyvän mielikuvituksen omaavana tehdä ehkä mahdollisesti sen suuntaisia päätelmiä että jahka kaikki palikat arjessa ovat asettuneet uomaansa niin... Siis ehkä...

Liitteet

• 5706EA3E-BBF1-4D85-977C-E5D27E026C8E.png
    5706EA3E-BBF1-4D85-977C-E5D27E026C8E.png
    548.1 KB · kertaa luettu: 189
veikkaan että logolla haettu jotain hyökkääjä ja torjuja ilmettä ja minusta tuossa lukee LM, oisko lentopallon mestaruusliigan lyhenne..? Enempää en tuosta tikut ristissä-kuvasta saa luettua. 🤷‍♂️

veikkaan että logolla haettu jotain hyökkääjä ja torjuja ilmettä ja minusta tuossa lukee LM, oisko lentopallon mestaruusliigan lyhenne..? Enempää en tuosta tikut ristissä-kuvasta saa luettua. 🤷‍♂️
Juu en saa irti kyllä minäkään tuosta juuri mitään! Olisko tässä nyt Hannu Jortikan lausetta siteeraten että "tuus nyt tukio ite selvittää" ;)

Luultavasti sama typografiaguru, joka oli jotain hieroglyfejä pläntänny miesten maajoukkueen pelipaitojen selkään. Onneksi naamasta pystyi tunnistamaan miehet.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.