Verkkovirhe

Miesten Mestaruusliiga 2021-2022

No tota, miksi Valepan pitäisi olla "kärsijänä" ja pelata kakkos-/farmimiehillä, jos Tuto ja Etta eivät pysty pelaamaan pelejä sovittuna aikana?
Kyllähän mestaruusliigan olisi pitänyt ilmoittaa tutolle ja ettalle samalla lailla kuin Tiikereille, että haalivat kakkosmiehiä ja junnuja kasaan ja pelit on pelattava. Vai mitä? ;);)

Eikun eihän tämä voi olla vaihtoehto kun siinä ei pääse syyttämään Valepaa mistään. ;)

Kuten olen itse monta kertaa todennut, niin en syytä Valepaa mistään. Valepan olisi siksi pitänyt pelata, koska muidenkin oli pakko pelata pelit pois ja ihan sarjasta sulkemisen uhalla!

Itse olen siis sitä mieltä, että Valepan ei olisi pitänyt noita kahta peliä pelata, mutta myöskään Tiikereiden ja Tuton ei olisi tarvinnut viimeistä peliään pelata.

Nyt on kuitenkin sitten pudotuspeleihin tullut, että enää 7 pelaajalla ei saakkaan pelata vaan se on luovutusvoitto sitten. Minkä takia nyt pitää soveltaa eri sääntöä kuin runkosarjassa? Jos kuvitellaan, että Tiikerit saisi keskiviikoksi vain 7 tervettä edustuskelpoista pelaajaa kasaan, niin se on Hurrikaanille 0-3 voitto automaattisesti.

Tai no voi näköjään 7 pelaajalla pelata kikkaillen.

Nyt on kuitenkin sitten pudotuspeleihin tullut, että enää 7 pelaajalla ei saakkaan pelata vaan se on luovutusvoitto sitten. Minkä takia nyt pitää soveltaa eri sääntöä kuin runkosarjassa? Jos kuvitellaan, että Tiikerit saisi keskiviikoksi vain 7 tervettä edustuskelpoista pelaajaa kasaan, niin se on Hurrikaanille 0-3 voitto automaattisesti.

Tai no voi näköjään 7 pelaajalla pelata kikkaillen.
Ei tarvitse kuvitella. Keskiviikkona Tiikereillä on täysi miehitys terveitä miehiä pelissä. Tapahtuu ihme parantuminen kun tosipelit alkaa.😀

Ei tarvitse kuvitella. Keskiviikkona Tiikereillä on täysi miehitys terveitä miehiä pelissä. Tapahtuu ihme parantuminen kun tosipelit alkaa.😀

Toivotaan, että on täysi miehitys täydessä kunnossa. En toki nyt ihan ymmärrä, mitä vihjaat "ihmeparantumisella".

Monet kääntää täällä asian Valepan syyksi (tai siis ei Valepan, vaan että liitto suosii VaLePaa). Moni myös ihmettelee miksei Valepa joutunut pelaamaan peruttuja pelejä kakkos- / farmimiehillä.

95% keskustelijoista on unohtunut se fakta (josta ei voida kiistellä), että pelit siirrettiin alunperin Valepan vastustajan koronasairauksien takia. Eli jos tätä verrataan suoraan tohon Tiikereiden "kohtaloon", niin eikös nämä pelit olisi kuulunut pelata alkuperäisellä päivämäärällä, siten että sairastuneet joukkueet käyttää varamiehiä?

Tää on ainoa matikka jonka mä tästä saan "laskettua"...

Tuo on hyvä matematiikka. Minun muisti ei kerro mistä pelistä sai alkunsa tämä otteluiden siirtely? Mutta kun siirrot meni olemassa olevien sääntöjen mukaan niin sehän oli ihan oikein. Mutta siinä vaiheessa kun sitten ei enää otteluita voinutkaan enää siirtää aikataulun vuoksi homma meni käsittämättömäksi. Tehtiin uus sääntö että pitää seitsemällä pelata, vai kerettiinkö sitä edes tehdä ilmoitettiin vaan joukkueelle ettei voi siirtää vaan on pelattava? Silloin oli jo yhden joukkueen pelejä vähennetty ja pistekeskiarvo otettu käyttöön. Minun matematiikan mukaan pistekeskiarvo ois saatu tiikereille, tutolle, Perpolle, ettalle ym. Laskettua vaikka nämä pelleily pelit ois jätetty pelaamatta.

Monet kääntää täällä asian Valepan syyksi (tai siis ei Valepan, vaan että liitto suosii VaLePaa). Moni myös ihmettelee miksei Valepa joutunut pelaamaan peruttuja pelejä kakkos- / farmimiehillä.

95% keskustelijoista on unohtunut se fakta (josta ei voida kiistellä), että pelit siirrettiin alunperin Valepan vastustajan koronasairauksien takia. Eli jos tätä verrataan suoraan tohon Tiikereiden "kohtaloon", niin eikös nämä pelit olisi kuulunut pelata alkuperäisellä päivämäärällä, siten että sairastuneet joukkueet käyttää varamiehiä?

Tää on ainoa matikka jonka mä tästä saan "laskettua"...

No, jos olen oikein ymmärtänyt niin Tiikereillä oli viime keskiviikkona se tilanne, että ei olisi tuotakaan määrä edustusjoukkueiden pelaajia saatu Ettaa vastaan pelaamaan. Se olisikin varmaan ollut Lakkapään ja Tuton mielestä hyvä asia kun Tiikereillä olisi ollut pelissä pelkkiä junioreita mukana.

Ymmärränkö nyt oikein, että pistekeskiarvoa ei ollut tarkoitus soveltaakkaan koronan vaikutuksiin vaan otettiin pelkästään käyttöön Valepan otteluruuhkan takia? Mestaruusliigan sivuilla toki oli maininta koronaepidemiasta, niin olisin kuvitellut, että tässä otetaan korona huomioon, mutta ilmeisesti ei.

No, jos olen oikein ymmärtänyt niin Tiikereillä oli viime keskiviikkona se tilanne, että ei olisi tuotakaan määrä edustusjoukkueiden pelaajia saatu Ettaa vastaan pelaamaan. Se olisikin varmaan ollut Lakkapään ja Tuton mielestä hyvä asia kun Tiikereillä olisi ollut pelissä pelkkiä junioreita mukana.

Ymmärränkö nyt oikein, että pistekeskiarvoa ei ollut tarkoitus soveltaakkaan koronan vaikutuksiin vaan otettiin pelkästään käyttöön Valepan otteluruuhkan takia? Mestaruusliigan sivuilla toki oli maininta koronaepidemiasta, niin olisin kuvitellut, että tässä otetaan korona huomioon, mutta ilmeisesti ei.
Kyllä kuulostaa ihmeelliseltä minustakin miksei tiikerit etta peliä esim voitu jättää pelaamatta.

Mutta pointti on se että mielestäni turha puhua valepan suosimisesta koska nämä pelit siirrettiin jo aikaisemmin muiden joukkueiden toimesta joten tässä on kaksi ihan eri lähtökohtaa...

RGM

Ehdotan että play-offsit pelataan 5 vs 5 pelaajaa niin saadaan vietyä läpi..ei kai yksi sääntömuutos enään tässä mitään haittaa?

Saman uutisen tulin tuomaan.

Todella sääli. Ei yllätys, mutta surullinen uutinen. Toivottavasti näitä ei tule enempää.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.