Mikä vitsi tämä on etta ei osallistu Suomen Cuppiin ollenkaan ei hyvältä näytä , siitäkö voi jäädä pois liiga joukkueet jos haluaa...
Mikä vitsi tämä on etta ei osallistu Suomen Cuppiin ollenkaan ei hyvältä näytä , siitäkö voi jäädä pois liiga joukkueet jos haluaa...
Taitaa syynä olla se, että Etta on Gran Canarialla 27-30.9 kutsuturnauksessa.Oisko rahan puute Oulussa ja kulut minimiin...?
Pistäkääpä viestiä Savo Volleyn ja Tiikereiden harjoitusmatsista Pihtiputtaalta tännään torstaina.
Oliko Spede paikalla?
Kiitos Tapio Hartikainen - erinomaista tiedottamista! Kiitos!
Savo Volleyllä mainio kenraaliharjoitus
Juu olinhan siellä minäkin, tuossa oli jo tiedotettu erinomaisesti ennen minua.
Minun silmään otti muutama asia eli alku oli tasaista Tiikereillä 2 pelaajaa jotka olivat Tiikereiden kunkkuja en muista nimiä mutta pelasivat numeroilla 2 ja 12 no noiden lisäksi Leppälä on edelleen hyvä keskimies.
Savo Volleyn joukkueessa ei oikeastaan ollut huonoa lenkkiä, kuitenki Petteri tulo öassariksi piristi Sao Volleyn peliä ja toinen erinomainen öiristys oli Severi
Savonsalmen tulo 2 viimeiseen erään
otti heti kentälle tulon jälkeen kaksi loistavaa torjuntaa peräkkäin ja pelasi koko ajan tosi hyvin..18vuotias..
Miroa pommitettiin aloituksissa koko ajan ja Miron vastaaottopeli on kehittynyt todi paljon viime kaudesta.
Raadik, hieno peli samoin Lelu ja Sillikin Petterillä muutama pitkä syöttöputkikin.
Ei tietenkään vielä huippuvalmista peliä Savolla tässävaiheessa kautta mutta todella tyytyväinen olen näkemääni.
Luulen että ensikaudelle Liigaan on vakaa aikomus pyrkiä ainakin Hurmoksella.
Tietääkseni jo tälle kaudelle Hurmos anoi paikkaa joka evättiin liiton taholta ja myöhemmin Iskun luovuttua tarjottiinkin mutta Hurmos oli jo rakentanut kaikki ykkösessä pelaamiseen eikä nähnyt enää mahdollisuutta muuttaa sitä.
Mäntsälän viisailta miehiltä olen saanut vinkin että Konkari olisi vierailla mailla, ilmeisesti jo palannut tänne kuivaan ja lämpimään kotimaahansa, hyvää kesänjatkoa Konkarillekin.
Jotkut viisaat vRmaan tietää tuleeko joko suorana tv:stä tai ruutu+ kautta tänmänillan ottelu Lakkapää- Savo-Volley.
Kello 18:20 alkaa Ruutu+:n lähetys otteluista
Lakkapää-Savo
ja
Akaa-VaLePa
Mukava vilkuilla yht'aikaa ...
No, tuosta se lähtee...! - Veikkaan vaan ihan huvin vuoksi molemmista tämän illan otteluista tulokseksi 0-3 !
Hyvä Samulille, veikkaan ettei montaa peliä pelaa kun ihan hyvät näytöt kisoissa sen minkä sai peliaikaa minusta..Kaislasalo Loimuun ottelukohtaisella sopimuksella 😯
Tekisi mieli kysyä: Seuraatko lentopalloa?!Kariutuiko se Japanin paikka johonkin?