No, laitetaanpa arvio tulevasta sarjasta ja pienet arviot näin mutu-pohjalta:
1. Tiikerit: Joukkue on uusiutunut jonkin verran, mutta myös hieman laajempi materiaali kuin viime vuonna.
2. Valepa: Valepalla selvästi vahvempi joukkue kuin viime vuonna. Sen nostaa Valepan finaaliin, mutta Tiikerit vie tasaisen finaalisarjan laajemman materiaalin ansiosta.
3. Hurrikaani: Joukkueessa paljon muutoksia (valmennus + useita pelaajia), siksi tässä vaiheessa on vaikea sijoittaa joukkuetta, mutta laitetaan tähän "vanhojen merittiien" perusteella.
4. Loimu: Loimu voisi nousta välieriin, vaikka olen hieman epäileväinen.
5. Etta: Ettalla vaikuttaisi olevan kohtalaisen hyvä kuusikko ja varmaan ainakin kotona hankala vastustaja kaikille. Joukkue on kuitenkin liian kapealla materiaalilla liikkeellä noustakseen korkeammalle.
6. Sampo: Hieman olen ihmetellyt hankintoja, mutta kun on savolaisista kysymys, vastuu jää kuulijalle. Kyllä sijoitus voi nousta huippuhakkurin myötä, ja välieräpaikka olla mahdollinen.
7. Isku: Tänä vuonna Isku ei pääse tulemaan enää puskista, sillä vastustajat ottavat varmasti vakavasti Iskun hyvän pelin. Materiaali ei vain riitä pitemmälle.
8. Riento: Riennon yllätyshankinnat nostaa joukkueen sarjan keskikastiin ja yllättää hyvällä pelillään.
9. Kove: Ei taida tärähtää tällä kaudella. Sarjan hännillä tasaista kisaa viimeisestä pudotuspelipaikasta. Lisäksi olen pettynyt, että Kove sortui ulkomaisiin.
10. Leka: Jotenkin on jäänyt sekava kuva toiminnasta. Pahasti näyttää Saimaan toisinnolta. Suurellinen lähtö ja sitten se on jämähtänyt siihen? Toivotaan kuitenkin, että olen väärässä ja Leka saa palaset paikoilleen ja joukkueesta tulee vuosiksi todellinen sarjajyrä liigaan.
11. Perpo: Tällä hetkellä näyttää siltä, että Rovaniemellä on fudis jyrännyt lentiksen maanrakoon. Toiminta hiipuu vuosi vuodelta. Takavuosina joukkue oli ollut jo pitkään kasassa ja harjoitellut kovaa, mutta miten on nyt?
Toivon kaikille joukkueille menestyksellistä kautta ja toivotaan, että joukkueet esittävät hyvää lentopalloa tuhatpäiselle yleisölle.