Verkkovirhe

Miesten Mestaruusliiga 2015-2016

Määttä tuuras Lehtosta EM-kisojen ajan muttei kentällä asti ikävä kyllä päässy.. Nyt on siviilit toistaiseksi ja vähän toiveissa että pysyvästi (Ettei satu kellekkään loukkaantumisia notta Saku joutus taas tuuraamaan...)

Tänään pelataan muutama mielenkiintoinen peli.

Loimu - Leka: Leka on aloittanut sarjan onnistuneesti, vaikka epäilin Lekan mahdollisuuksia sarjassa. Vaikka Leka on sarjajohtaja, niin tänään on pisteet tiukemmassa kuin aikaisemmissa peleissä. Ennakkoon arvioin Loimun voittoa.

Perpo - Kove: Häntäpään tasaista taistelua, mutta eiköhän Perpo hoida kuitenkin kotiedun turvin pelin. Vaikka Koven peli on osoittanut heräämisen merkkejä, en kuitenkaan usko Koven voittoon.

Hurrikaani - Tiikerit: Sarjan kaksi kärkijoukkuetta iskee yhteen. Mielenkiintoista nähdä kuinka voimasuhteet on näin kauden alussa. Varmasti tulee tasainen peli ja peli ratkaistaan yp-osastolla. Kumman joukkueen hihaosasto onnistuu paremmin ottelussa. Tasaista on ...

Riento - Valepa: Riento sai uuden passarin. Kuinka Riennon peli muuttuu Penttisen myötä? Kuinka paljon Riennon peli on ollut kiinni passarista? No, tulevat pelit näyttävät, alkaako pistepussi karttua. Kuitenkaan en usko tuloksen muuttuvan paljoakaan tässä pelissä. Eiköhän Valepa hoida kuitenkin pisteet kotiin.

Tsemppiä kaikille joukkueille!

Hurrikaani vs. Tiikerit on happotesti. Jatkuuko loimaalaisten myrskymäinen meno? Leka ollut kova, mutta onko Kerttulassa?

Ana

Mossehan vois nyt laittaa semmosen pikku analyysin pelistä miten Tiikerit pärjäs ilman Ojansivua? Miten se meni nuin niinku omasta mielestä?

Tiikereiden libero Koga teki vaikutuksen + kun siihen lisää Herreran eipä Kokkolan kenttään helppoja jäänyt. Tiikerit oli puolustus pelaamisessa reilusti Hurrikaaneja edellä.

Koga teki minuunkin vaikutuksen Lumossa. Mosse voisi olla jatkossa kommentaattorina, tietäjä ja taitava kun on.

Sijoilla 5 - 11 olevilla joukkueilla on pelimäärissä suuria eroja. Lakkapäällä ja Riennolla on jo 7 matsia takana. Iskulla 2 ja KoVella 4. Sijoitukset muuttuvat vielä rajusti tulevina viikkoina.

Einomies Porkkakoski kirjoitti: Sijoilla 5 - 11 olevilla joukkueilla on pelimäärissä suuria eroja. Lakkapäällä ja Riennolla on jo 7 matsia takana. Iskulla 2 ja KoVella 4. Sijoitukset muuttuvat vielä rajusti tulevina viikkoina.
kyllä pikkusen on omituista, että ottelumäärien annetaan kehittyä näin. RÉn ymmärrä millä ilveellä Iskun on annettu siirtää noin vaikka heillä uýksi maajoukkuemies onkin. Hyvä sarjaohjelma eteenn tasakierroksin.

Eikös tätä pitäisi kysyä Mestaruusliigan hallitukselta joka voisi kysyä sitä seurojen edustajien kautta sitä seuroilta eli ympäri käydään ja yhteen tullaan. Ymmärtääkseni Mestaruusliiga on siinä mielessä hauska konklaavi ettei oikein voi syyttää kuin itseään.

Voihan se olla että jotkut seurat pelaavat enemmän ja varautuvat eurocup matseihin... Tosin ei se muissakaan lajeissa tällä hetkellä (pl. jääkendo) ole niin tasaista..

Miesten Koris: eniten matseja 7 kpl ja vähiten 3.
Naisten Koris: eniten matseja 6 kpl ja vähiten 3.

Salibandy ja käsipallo menevät aika hyvin rytmissä. Niin ja futis... kaikilla tasan 33 matsia :side:

Ryynäsen Topi

Lelu on ilmestynyt Tiikerien harjoitusvahvuuteen. EM-kisojen lopulla alkanut flunssa ja sen jälkimainingit ovat ohi.

Lelu veteli eilen (ma.26.10.) hirmuisia pommeja parkettiin Kehoen namupasseista. Myös Sauss oli jo kentällä. Vaikuttaa, että pohjevamma, tai pieni kiristävä tunne pohjelihaksessa ennen Hurrikaanipeliä on ohi.

Tiikerien pelaajarinki on nyt tasaisin, mitä koskaan. Kuka vaan voidaan heittää kentälle ja tulosta ja laatua syntyy. Steven Kehoe on kuitenkin vaikeimmin korvattavissa. Todellinen taituri ja Lelun aisapari.

Tottakai tähdet ovat tähtiä. Kun Lelu on huippuvireessä, on jälki tuhoisaa. Ensi lauantaina on kova koitos Hollihaassa, kun VaLePa saapuu vieraaksi. Olli Kunnarin tähdittämä joukkue on myös pelannut tappiottoman alun.

Tiikeret pelaa ensin keskiviikkona Siilinjärvellä Sampoa vastaan. Sampo aiheutti viimekaudella Tiikereille Pielavedellä yhden harvoista tappiosta. Sampo on aina varteenotettava haaste jota vastaan pitää pelata sata lasissa voiton saamiseksi.

Onpahan mielenkiintoista ja jännittävää lähteä Siilinjärvelle kannustamaan Tiikereitä. Viime vuonna olin Pielavedellä tuossa Sammon voittoon päätyneessä ottelussa, joten revanssihan nyt on otettvaa. Herrera pelasi tuolloin Sammon riveissä mainion ottelun.
Sammon peleissä on aina ollut mukava käydä hyvä tunnelma ja osaava joukkue :)
J.K. juuri tuli tieto, että bussimme on täynnä :cheer:

Ryynäsen Topi kirjoitti: Tiikeret pelaa ensin keskiviikkona Siilinjärvellä Sampoa vastaan. Sampo aiheutti viimekaudella Tiikereille Pielavedellä yhden harvoista tappiosta. Sampo on aina varteenotettava haaste jota vastaan pitää pelata sata lasissa voiton saamiseksi.
No viime vuonna Sammossa pelasi sellaiset pelimannet kun Eetu ja Robert

Jussi Juonio kirjoitti: Onpahan mielenkiintoista ja jännittävää lähteä Siilinjärvelle kannustamaan Tiikereitä. Viime vuonna olin Pielavedellä tuossa Sammon voittoon päätyneessä ottelussa, joten revanssihan nyt on otettvaa. Herrera pelasi tuolloin Sammon riveissä mainion ottelun.
Voi harmi, Jussi J.
Olishan ollut ihan mukava tavata katsomossa Siilinjärvellä. Ainakin minä tapaan mielelläni uusia tuttavuuksia. Mutta JOSPA sieltä irtoaisi jokin peruutuspaikka. Ilmoittele huomenna!

PassariLiberoHakkuri kirjoitti:
Jussi Juonio sanoi:
Onpahan mielenkiintoista ja jännittävää lähteä Siilinjärvelle kannustamaan Tiikereitä. Viime vuonna olin Pielavedellä tuossa Sammon voittoon päätyneessä ottelussa, joten revanssihan nyt on otettvaa. Herrera pelasi tuolloin Sammon riveissä mainion ottelun.
Voi harmi, Jussi J.
Olishan ollut ihan mukava tavata katsomossa Siilinjärvellä. Ainakin minä tapaan mielelläni uusia tuttavuuksia. Mutta JOSPA sieltä irtoaisi jokin peruutuspaikka. Ilmoittele huomenna!
Jussi on bussin kyydissä, tietääkseni. Minä en.

PassariLiberoHakkuri kirjoitti:
Jussi Juonio sanoi:
Voi harmi, Jussi J.
Anteeksi, epäselvä ilmaukseni. Olin vain tyytyväinen, että bussi on saatu täyteen, siis minä olen muiden mukana.
Mielelläni tapaan :)

Minä kun siirtelin kelloja talviaikaan, niin meni koko viikko ja olin lähettämässä Tiikereitä Ranskaan. Mutta eletään hetkessä ja pelataan ensin tämän viikon pelit liigassa. :whistle:

Sampo - Tiikerit: Revanssin makuinen peli koska viime vuonna Sampo pyöritteli Tiikereita Savossa. Tiikerit näytti Loimaalla joukkueen leveyttä, eikä Sampo tule saamaan mitään ilmaiseksi. Pelin ratkaisu tulee olemaan se, kuinka Sampo pystyy vastaamaan Tiikereiden virheettömään peliin. Näillä saatesanoilla pisteet Kokkolaan.

Valepa - Isku: Isku tulee olemaan sarjassa vaikea vastustaja kaikille joukkueille, eikä Valepakaan tule pääsemään helpolla. Pitkien taistelupallojen jälkeen, Valepa tullee viemään pisteet.

Toivotaan peleistä yleisöön menevää lentopalloa.

Jussi Juonio kirjoitti:
PassariLiberoHakkuri sanoi:
Jussi Juonio sanoi:
Voi harmi, Jussi J.
Anteeksi, epäselvä ilmaukseni. Olin vain tyytyväinen, että bussi on saatu täyteen, siis minä olen muiden mukana.
Mielelläni tapaan :)
Hyvä Jussi Juonio!

Tervetuloa kovan petojoukkueen mukana Savonmualle!
En tiedä, onko leijonalogosta vastusta. Huomennahan sen näkee. Varmaan parhaansa Sammon joukkue laittaa peliin.
Kyselen Tiikeri -fanien joukosta sinua. Kyllä sinut varmasti siellä tunnetaan.
Minä puolestani olen tällainen isohkon kokoinen miehenalku. Varmaankin farkkutakissa?
Tervetuloa!

Tänään Siilissä maksullinen 'Sammon treenit' jossa minimissään kolme uutta kasvoa :)

Siellä verkon toisella puolella taidetaan tietää kavereiden esim hyökkäyssuunnat ilman video preppausta.

Jotenkin Hurrikaani-Tiikeri pelin jälkeen tuli mieleen voiko Tiikereiden puolustuspelaamista kokonaisuudessaan mestaruusliigassa paremmin tehdä? No Sammolla on perinteet ja 'palikoita' pistää paremmaksi, mutta...

Mikäs oli tuomio Poikelan koivesta?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.