Määttä tuuras Lehtosta EM-kisojen ajan muttei kentällä asti ikävä kyllä päässy.. Nyt on siviilit toistaiseksi ja vähän toiveissa että pysyvästi (Ettei satu kellekkään loukkaantumisia notta Saku joutus taas tuuraamaan...)
kyllä pikkusen on omituista, että ottelumäärien annetaan kehittyä näin. RÉn ymmärrä millä ilveellä Iskun on annettu siirtää noin vaikka heillä uýksi maajoukkuemies onkin. Hyvä sarjaohjelma eteenn tasakierroksin.Einomies Porkkakoski kirjoitti: Sijoilla 5 - 11 olevilla joukkueilla on pelimäärissä suuria eroja. Lakkapäällä ja Riennolla on jo 7 matsia takana. Iskulla 2 ja KoVella 4. Sijoitukset muuttuvat vielä rajusti tulevina viikkoina.
No viime vuonna Sammossa pelasi sellaiset pelimannet kun Eetu ja RobertRyynäsen Topi kirjoitti: Tiikeret pelaa ensin keskiviikkona Siilinjärvellä Sampoa vastaan. Sampo aiheutti viimekaudella Tiikereille Pielavedellä yhden harvoista tappiosta. Sampo on aina varteenotettava haaste jota vastaan pitää pelata sata lasissa voiton saamiseksi.
Voi harmi, Jussi J.Jussi Juonio kirjoitti: Onpahan mielenkiintoista ja jännittävää lähteä Siilinjärvelle kannustamaan Tiikereitä. Viime vuonna olin Pielavedellä tuossa Sammon voittoon päätyneessä ottelussa, joten revanssihan nyt on otettvaa. Herrera pelasi tuolloin Sammon riveissä mainion ottelun.
Sammon peleissä on aina ollut mukava käydä hyvä tunnelma ja osaava joukkue
J.K. juuri tuli tieto, että bussimme on täynnä :cheer:
Jussi on bussin kyydissä, tietääkseni. Minä en.PassariLiberoHakkuri kirjoitti:Voi harmi, Jussi J.Jussi Juonio sanoi:Onpahan mielenkiintoista ja jännittävää lähteä Siilinjärvelle kannustamaan Tiikereitä. Viime vuonna olin Pielavedellä tuossa Sammon voittoon päätyneessä ottelussa, joten revanssihan nyt on otettvaa. Herrera pelasi tuolloin Sammon riveissä mainion ottelun.
Olishan ollut ihan mukava tavata katsomossa Siilinjärvellä. Ainakin minä tapaan mielelläni uusia tuttavuuksia. Mutta JOSPA sieltä irtoaisi jokin peruutuspaikka. Ilmoittele huomenna!
Anteeksi, epäselvä ilmaukseni. Olin vain tyytyväinen, että bussi on saatu täyteen, siis minä olen muiden mukana.PassariLiberoHakkuri kirjoitti:Voi harmi, Jussi J.Jussi Juonio sanoi:Onpahan mielenkiintoista ja jännittävää lähteä Siilinjärvelle kannustamaan Tiikereitä. Viime vuonna olin Pielavedellä tuossa Sammon voittoon päätyneessä ottelussa, joten revanssihan nyt on otettvaa. Herrera pelasi tuolloin Sammon riveissä mainion ottelun.
Olishan ollut ihan mukava tavata katsomossa Siilinjärvellä. Ainakin minä tapaan mielelläni uusia tuttavuuksia. Mutta JOSPA sieltä irtoaisi jokin peruutuspaikka. Ilmoittele huomenna!
Hyvä Jussi Juonio!Jussi Juonio kirjoitti:Anteeksi, epäselvä ilmaukseni. Olin vain tyytyväinen, että bussi on saatu täyteen, siis minä olen muiden mukana.PassariLiberoHakkuri sanoi:Voi harmi, Jussi J.Jussi Juonio sanoi:Onpahan mielenkiintoista ja jännittävää lähteä Siilinjärvelle kannustamaan Tiikereitä. Viime vuonna olin Pielavedellä tuossa Sammon voittoon päätyneessä ottelussa, joten revanssihan nyt on otettvaa. Herrera pelasi tuolloin Sammon riveissä mainion ottelun.
Mielelläni tapaan