Verkkovirhe

Miesten Mestaruusliiga 2015-2016

taustaduunari kirjoitti: Jaa että aikaa opetella, viikko sitten koulutusmahdollisuus ja tunnarit salasanoineeny euroille tiistaina.
Valitettavasti tilastoijat ei missään taida olla täsyammattilaisia joilla koko päivät aikaa käyttää opetteluun ym.
Kuitenkin käsittääkseni muutoksia tilastoinnissakin, ei ihan sama kuin 10v sitten käytössä ollut.
Liiga / liitto sysää taas kaikki seurojen kontolle kun itse ovat myöhässä niin kuin kaikessa muussakin.
Oliskohan siellä syytä päästä täyspäisyyteen täyspäiväisyyden sijaan
Eikös tilastointi ja pöytäkirja ole kaksi eri asiaa... Tilastointiohjelma kai ollut käytössä jo vuosia?

Jussi Juonio kirjoitti:
mikko laurell sanoi:
Ikärasismia!

Yli viiskymppiset HAZAAAAAAA!
joo. kyllä joku raja varmaan täytyy laittaa, kun kirjoitusoikeus otetaan meiltä pois :evil:
Viekää nyt sitten vielä kirjoitusoikeuskin :whistle: . No onneksi tulee kirjoitettua niin harvoin.

Einomies Porkkakoski kirjoitti:
Jussi Juonio sanoi:
mikko laurell sanoi:
Ikärasismia!

Yli viiskymppiset HAZAAAAAAA!
joo. kyllä joku raja varmaan täytyy laittaa, kun kirjoitusoikeus otetaan meiltä pois :evil:
Viekää nyt sitten vielä kirjoitusoikeuskin :whistle: . No onneksi tulee kirjoitettua niin harvoin.
Siksi laitoinkin alunperin itselleni rippikuvan, että näyttäisin ikäistäni nuoremmalta.

Vai vanha. Lapsistani nuorin on 28. Äitini on kaksvitonen ja itse juuri parikymppiä saanut rikki. Ihan sama mitä huutelette.

Sakke kirjoitti: Vai vanha. Lapsistani nuorin on 28. Äitini on kaksvitonen ja itse juuri parikymppiä saanut rikki. Ihan sama mitä huutelette.
Justiinsa näin. Mutta Hep siitä huolimatta :)

Kevyt hep ja lentopallon seuramisen olen aloittanut hyvinkin isolla iällä Hurrikanin tempaistua pyörteeseensä. Ei omaa peli- tai harrastustaustaa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.