MikasaBoy87 kirjoitti:
Vuosaaren_Viikinki sanoi:
MikasaBoy87 sanoi:
MikasaBoy87 sanoi:
Jussi Juonio sanoi:
MikasaBoy87 sanoi:
sawolaenen sanoi:
Sääntöpykälässä on että 3 saa olla kentällä yhtäaikaa, oisko se?
Vois olla. Mutta onko nyt samalla tehty jokin uusi pykälä siitä, että pykäliä pitää noudattaa ja niiden noudattamisen kontrollointiin löytyy vaadittavat välineet?
Jos on, niin tämähän on suuri muutos parempaan suuntaan.
Taitaa olla vaan niin, muinaista Hankkijaa mukaillen, että
Sanktioita ei ollut, ei ole eikä tulekaan
Mistä olet Jussi Juonio tullut sellaiseen päätelmään, että viime kauden "hölmöilyistä ei olisi tullut sanktioita? Eiköhän niitä tullut...ja hyvinkin merkittäviä.
Kerro toki lisää.
Ei ole minun asiani kertoa. Jos asiasta halutaan tiedottaa, sen tekee sellainen taho, jolla siihen on intressejä. Tiedä sitten, onko julkinen riepottelu asian tiimoilta enää järkevää.
Jos julkinen riepottelu palauttaa edes hitusen uskoa järjestelmän toimivuuteen, niin sitten se kannattaa. Nykyinen tilanne, jossa me tavalliset pulliaiset saamme tyytyä vain ihmettelemään järjestelmän kyvyttömyyttä, on omiaan myrkyttämään ilmapiiriä entisestään. Juuri näitä kysymyksiä varten läpinäkyvä päätöksentekojärjestelmä pitäisi olla olemassa, mutta ilmeisesti rehellisen ja kestävän pelin pelaaminen on sula mahdottomuus tässä lajissa.
Onko se järjestelmä nyt niin kyvytön? Onko se ilmapiiri nyt niin myrkytetty? Onko se peli nyt niin epärehellistä ja kestämätöntä?
Millähän perusteella tuollaisia epäilyiksiä ilmaan heitetään. Tämän palstan kirjoitustenko pohjalta tuollaisiin päätelmiin on päästy?
Toivottavasti ei!
Järjestelmä vaikuttaa kyvyttömältä. Luokittelen itseni tavalliseksi laji-ihmiseksi, ja koen järjestelmän kyvyttömäksi. On ihan eri asia, millainen tuntemus sinulle muodostuu sieltä sisäpiiristä (oletan näin, koska tunnut tietävän kaikesta kaiken, muttet kuitenkaan voi koskaan paljastaa että mitä oikeastaan mistään tiedät. Hauskaa besserwisseröintiä) käsin. Minulla ei myöskään ole sisäpiirin tietoa kreikkalaisten pankkiirien toiminnasta, mutta näin tavallisena veronmaksajana olen saanut siitä järjestelmästä vähän ketkun kuvan.
Kyse ei ole pelkästään siitä, onko peli juuri nyt kestämätöntä tai että oliko se eilen kestämätöntä. Vähintään yhtä oleellista on se, että onko toimintaympäristö sellainen, joka kannustaa osallistujia toimimaan tavoilla, jotka tuottavat mukanaan kestävää ja rehellistä peliä.
En valitettavasti osaa sinulle tarkasti eritellä, että mihin eri lähteisiin perustuen olen nykyiseen ymmärrykseeni päätynyt. Ihminen kun rakentaa omaa käsitysmaailmaansa ihan jatkuvasti kaikissa erilaisissa vuorovaikutuksissa ympäröivään maailmaansa.