1. Tiikerit
2. Sampo
3. VaLePa
4. Loimu
5. Hurrikaani
6. Leka
7. KoVe
8. Etta
9. Lakkapää
10. Riento
11. Isku Volley
12. Särkät Volley
Heitin tähän oman runkosarjaveikkaukseni sen lopputulosta ajatellen. Silloinhan eletään jotain maaliskuun 10. päivän seutua 2015.
Ja ilmeisesti meikä jää piakkoin jo työeläkkeelle...
Mutta seuraan kyllä aktiivisesti LML:ää. Sisäkauden seuraaminen tapahtunee reilun viikon kuluttua Lohimaa -turneessa Pielavedellä.
Mutta itse LML -runkosarja: Veikkaus myös sekä järki- että tunnepohjalta, eihän siitä muuten selviä kunnialla!
Koetan ajatella valmennusta, joukkueisiin tulleita ja lähteneitä, ammatillisuutta jne jne. - Tässä vaiheessa jo moni on eri mieltä. Minua sellainen tietenkin aina haastaa. Eihän näissä nyt hirveästi palstalaisten veikkausten eroja ole.
Itse sijoitin kyllä eilen vielä VaLePan ykköseksi, mietin yön - vai mietinkö väärin? No ittepä vastaan tästä pienoisesta tekosestani. Kaikki eivät voi olla ykkösiä, ei kakkosia tai kolmosia. Mutta nuo entiset eli viime vuoden kärkijoukkueet eivät kyllä voi olla viimoisia sarjassa.
Nyt toivonkin joitain ylläreitä, ensin runkosarjan, sitten pudotuspelien osalta.
Olisivatko Riento, KoVe sellaisia?
Särkät ovat kaikkein tuntemattomin noin kokonaisuutena,
Leka osin tuntematon, uusi valmentaja, mutta kokeneita ja ulottuvia, uusia pelaajia.
Sen verran tosiaan selailin, että eka kierroksella 27.-28.9 ovat ottelut Leka-Sampo ja Sampo-Leka sekä myös Hurrikaani-VaLePa ja VaLePa-Hurrikaani! Hienoa :cheer:
Liittyvätkä myös Tiikeri vs Särkät ja Etta vs Lakkapää tähän aloituskuoroon??
Ihan varmastikin harkitsen noita sijoituksia, kunhan muutama harkkaturnaus on nyt seuraavien viikkojen aikana pelattu.
Hienoa kautta joukkueille, meille faneille, siis ikifaneille - ja koko lentisyhteisölle, erityisesti vapaaehtoisväelle. Teitä odottaa taatusti paljon töitä, mutta antoisat elämykset, jo hankitut vanhat ja nyt tulevat uudet ystävät korvannevat tai paikkaavat satsauksenne. Ollaan innolla mukana. Toivon itsekin vielä pääseväni tosimielessä mukkaan!