Ana
Väärä vastaus
Tuskin admin keskustelijoiden karmaa laskee.Lelumies kirjoitti: ?..Wat??? Huomaa ,että adminitkin ovat Kokkolalaisia vastaan. Katsos Ana karmaas :O Antakaa nyt meidän nauttia uudesta ykköslajistamme. Ei aina voi samat hallita. Monella Loimaa ja Vammalalaisella on noussut jälkivihaa... Pelaajat pelaavat ja antaa muiden moittia.
Sorry, se Sastamala on vähän siellä jossain mutta ei kai sillä merkitystä onko satakunnasta tai pirkanmaalta. Paljon harhaluuloja sieltä tuntuu yhä olevan.wagner kirjoitti: Mitä tarkoitat konsultti satakuntalaisil lentopallopäättäjillä? Satakunnassa liigatasol pelaa vain naisten joukkue!!
Konsultointi metsässä :woohoo:
Ihan niinkuin yritysmaailmas olen sanonut,jos tarviit konsulttia niin joku on jättänyt asiat tekemättä firmassa.... :cheer:
Niin Tampereen ottelut nähneenä voi vain todeta, että jostain olisi löydettävä se fiilis. Kovin oli väkinäistä ja totinen ilme niin joukkueella kuin valmentajallakin. Onhan se niinkin, että tappioputkessa peli-ilon löytäminen on vaikeaa. Täällä Kokkolassa on 8. syyskuuta tilaisuus nähdä onko peli-iloa löytynyt.Einomies Porkkakoski kirjoitti: Uusimmassa Urheilusanomissa on "Onko paha paikka" -osastoon toimittaja Petri Seppä haastatellut Lelua. Kyse on Lelun vetäytymisestä maajoukkueesta. Petri kysyy mm.
"Minkälaisen keskustelun kävitte päävalmentaja Tuomas Sammelvuon kanssa?
- Kirjoitin Köpille avoimesti ja kerroin tuntemukseni.Olen fiilispelaaja. Kun on hyvä fiilis, minusta on hyötyä. Kun ei ole fiilistä, minulla ei ole mitään käyttöä. Ja nyt motivaationi alkoi olla nolla. Köpi entisenä pelimiehenä ymmärsi tilantee. Ei siinä ollut mitään draamaa".
Otetaas tähän vielä toinenkin Petrin kysymys:
"Miten Suomi menestyy EM-kisoissa?
- Kaikki on kiinni siitä, löytyykö peli-ilo. Taitotaso ei ole mihinkään hävinnyt. Jos on väkinäistä, pelit ovat nopeasti bye-bye. Jos peli-ilo löytyy, Suomi voi mennä pitkällekin".
Pelataankos ne kaikki 3 ottelua Tsekkiä vastaan Kokkolassa- ja peräkkäisinä päivinä ? Niinkai tarkoitus oli?Jussi Juonio kirjoitti:Niin Tampereen ottelut nähneenä voi vain todeta, että jostain olisi löydettävä se fiilis. Kovin oli väkinäistä ja totinen ilme niin joukkueella kuin valmentajallakin. Onhan se niinkin, että tappioputkessa peli-ilon löytäminen on vaikeaa. Täällä Kokkolassa on 8. syyskuuta tilaisuus nähdä onko peli-iloa löytynyt.Einomies Porkkakoski sanoi:Uusimmassa Urheilusanomissa on "Onko paha paikka" -osastoon toimittaja Petri Seppä haastatellut Lelua. Kyse on Lelun vetäytymisestä maajoukkueesta. Petri kysyy mm.
"Minkälaisen keskustelun kävitte päävalmentaja Tuomas Sammelvuon kanssa?
- Kirjoitin Köpille avoimesti ja kerroin tuntemukseni.Olen fiilispelaaja. Kun on hyvä fiilis, minusta on hyötyä. Kun ei ole fiilistä, minulla ei ole mitään käyttöä. Ja nyt motivaationi alkoi olla nolla. Köpi entisenä pelimiehenä ymmärsi tilantee. Ei siinä ollut mitään draamaa".
Otetaas tähän vielä toinenkin Petrin kysymys:
"Miten Suomi menestyy EM-kisoissa?
- Kaikki on kiinni siitä, löytyykö peli-ilo. Taitotaso ei ole mihinkään hävinnyt. Jos on väkinäistä, pelit ovat nopeasti bye-bye. Jos peli-ilo löytyy, Suomi voi mennä pitkällekin".
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
Ei, en tiedä että tuollaista olisi edes suunniteltu. Maanantaina Kuortaneella ja tiistaina Vammalassa tietääkseni näin.waltsu kirjoitti: Pelataanko kaikki Tsekkiharjoitusmaaottelut Kokkolassa vai nähdäänkö tuo maailmanrankingissa sijalla 22 (Suomi 31) oleva joukkue myös muuallapäin maatamme?