Verkkovirhe

Miesten liigan pelaaja- ja valmentajasopimukset 2025-2026

Yllättävän hiljaista ollut ensi kauden kuviot jo kautensa päättäneiden joukkueiden osalta. Tänne "Jumalan selän" taakse ei ole kiirinyt edes mitään huhuja.

Veeti Nikkinen jatkaa Loimussa yhden vuoden sopimuksella.

Veeti Nikkinen jatkaa Loimussa yhden vuoden sopimuksella.
Sopimus tehty Veetin nimipäivänä.

Mites tämä Nikkisen loimu-jatkot saa näinkin positiivisia reaktioita täällä vai onko tässä taustoilla jotain muuta? Kaverin itsensä, oman kehityksensä ja tulevaisuutensa kannalta sehän on huonoin vaihtoehto. Loimun rämpiminenhän on ollut jokaisen havaittavissa. Jos karsinnoissa vielä Kisko tulee ja tiputtaa joukkueen ykköseen.

Mites tämä Nikkisen loimu-jatkot saa näinkin positiivisia reaktioita täällä vai onko tässä taustoilla jotain muuta? Kaverin itsensä, oman kehityksensä ja tulevaisuutensa kannalta sehän on huonoin vaihtoehto. Loimun rämpiminenhän on ollut jokaisen havaittavissa. Jos karsinnoissa vielä Kisko tulee ja tiputtaa joukkueen ykköseen.
Liekö se Loimu minnekkään tippuu vaikka sattuisi liigakarsinnat häviämään. Eipä se Nikkinen varmaan kovin herkästi muuallekkaan pääse ja Loimussa saa pelata. Vaarana on vain se, että pelaa yleispelaajana ensi kauden. No ehkä sillä tontilla nähdään sitten positiivista kehitystä.

Minä näen asian, että Nikkisen kuntoutus vieläkin kesken vakavan loukkaantumisen jälkeen. Haluaa ehkä itse jatkaa tutuissa ympyröissä. Nuorella kaverilla vielä aikaa pelata muuallakin. Toivottavasti pelaisi jatkossa hakkurina, kun niitä majukin kaipaisi. Tämä siis minun arvailuja.

Minä näen asian, että Nikkisen kuntoutus vieläkin kesken vakavan loukkaantumisen jälkeen. Haluaa ehkä itse jatkaa tutuissa ympyröissä. Nuorella kaverilla vielä aikaa pelata muuallakin. Toivottavasti pelaisi jatkossa hakkurina, kun niitä majukin kaipaisi. Tämä siis minun arvailuja.
Näyttäisi siltä, että kaverista on pidetty hyvää huolta, eikä uusia ongelmia ruotoon ole tullut. Vihdoinkin pääsee harjoittelemaan kunnolla, sillä harjoitushaluja todellakin on. Äityliinin mukaan kaikki kunnossa.

Voi olla "liigapykälä" sopparissa, eli jos Loimu tippuu ykköseen niin tehty sopimus puretaan..
Tuo tippuminen olisikin mielenkiintoinen "jatkumo" . Loimu varmisti nousunsa meillä, kohta 50 vuotta sitten ja meidän kasvatti olisi sitten Loimua tiputtamassa. En kyllä usko moiseen tapahtumaan, vaan uskon, että tulevalla kaudella on liigassa 10 joukkuetta. Mikä olisi hieno juttu lentikselle.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.