15 000 taitaa halli vetää. Kurek meinaa, että jatkoon mennään.Kurekki on taas kunnossa. Yleisömeren lukema. 15000? Vai mikä?
Ei hyytynyt. Anderson oli aika jäätävä. Puolan ex-pitkätukkakeskari Kochanowski on kyl kova. Pikkuisen taisi Puolan syöttö helpottua kolmanteen erään.Parasta meininkiä puolivälierässä tähän mennessä. Toivottavasti jenkit ei hyydy tokan erän tappioon, saataisiin vielä pitkä peli.
Hetkinen, olin kyllä humalassa ja mielestäni oli moni muukinNiin siis molemmat matsi väärin
Kyllä me MM-kisoissa mekastettiin ja Maammelaulu vetäistiin täysin palkein. Katowicessa n. 6000 ja Varnassa 3500-4000. Mutta ei mekastettu hallin ulkopuolella humalassa.
Muttei liikaa. Eikä rähinäjuomaa ollut otettu, ainakaan näin sivustaseuranneen silmin kstseltuna. 🙂Hetkinen, olin kyllä humalassa ja mielestäni oli moni muukin
Juu, taitaa nää Körpitsi ja Cretu olla valkuista ne kuumimmat nimet tällä hetkellä.Kyllä N. Körpitsi on laittanut porukan voittovireeseen. Ei taida brassit pystyä vääntämään Puolaa tatamiin.
Molemmat pistettiin seurajoukkueistaan sivuun. Anastasi otti körpitsin paikan Perugiassa ja Sammelvuo vei Cretun paikan.Juu, taitaa nää Körpitsi ja Cretu olla valkuista ne kuumimmat nimet tällä hetkellä.
Cretun kohdalla se tuskin johtui tuloksesta.Molemmat pistettiin seurajoukkueistaan sivuun. Anastasi otti körpitsin paikan Perugiassa ja Sammelvuo vei Cretun paikan.
👍💪💪💪😂Hetkinen, olin kyllä humalassa ja mielestäni oli moni muukin
Cretuhan oli jo lähtenyt muistaakseni itse Zaksasta pois! Venäjälle!? Meneekö nyt on eri asia!? Eli hakivat joka tapauksessa uutta Zaksassa!👍Cretun kohdalla se tuskin johtui tuloksesta.
Joo Belgorodiin oli menossa.Cretuhan oli jo lähtenyt muistaakseni itse Zaksasta pois! Venäjälle!? Meneekö nyt on eri asia!? Eli hakivat joka tapauksessa uutta Zaksassa!👍
Harmi, että Ukrainalta loppui vähän usko omaan peliinsä. Jos olisivat jatkaneet ensimmäisen erän vahvaa peliään niin olisivat olleet välierissä. Toki Slovenia vähän petrasi omaa peliään. Ja Cretu otti eka erän jälkeen nuoren yp Mozikin kentälle kolmanneksi yleispelaajaksi/hakkuriksi. Ja peli kääntyi. Valmentaja Cretulta vahva näyttö osaamisestaan.
Tästä Ukrainan yp Plotnyskyin pelistä ja varsinkin syötöstä kannattaisi meidänkin yleispelaajien ottaa oppia. Kova kaveri.
Kyllä kannattaa ottaa , ehkä vois suomen keskarit ja hakkurit vähän kattella miten pelataan lentopalloa 🙂 voi olla niiden toiminnassa suurin ero .Harmi, että Ukrainalta loppui vähän usko omaan peliinsä. Jos olisivat jatkaneet ensimmäisen erän vahvaa peliään niin olisivat olleet välierissä. Toki Slovenia vähän petrasi omaa peliään. Ja Cretu otti eka erän jälkeen nuoren yp Mozikin kentälle kolmanneksi yleispelaajaksi/hakkuriksi. Ja peli kääntyi. Valmentaja Cretulta vahva näyttö osaamisestaan.
Tästä Ukrainan yp Plotnyskyin pelistä ja varsinkin syötöstä kannattaisi meidänkin yleispelaajien ottaa oppia. Kova kaveri.