Ja näin ollaan päästy taas siihen miten mitään ei tehdä oikein brändäyksessä, hakkuri on surkea, yp:t liian lyhyitä, passit hukassa ja liberoista paras hylätty maajoukkueesta.
Ei kyllä uskoisi kommentteja lukiessa että tuli 3-0 voitto juuri niin kuin pitikin.
Kommenttini ei nimenomaan liittynyt otteluun mitenkään, kuten varmaan huomasit 😊 pelaajat ja staffi hoitaa erinomaisesti oman osuutensa ja voitto oli se mitä Unkaria vastaan täytyykin ottaa.
Mutta en usko että missään työssä jos joku osa-alue tehdään keskinkertaisesti, kantaa kauheen pitkälle. Tässä tapauksessa tämä markkinointi-tiimi, josta liitto maksaa myös sievoista summaa täytyisi olla ajantasalla urheilumarkkinoinnin parissa. Toimiva urheilumarkkinointi
1) kasvattaa fanipohjaa
2) luo identiteettiä, jossa on helppo olla mukana
3) kasvattaa kassaa, joka luo parempia resursseja maajoukkueelle ja taustoille
jne...
Omaan silmään on näyttänyt että tämä nykyinen tiimi, (joka ilmeisesti hoitaa myös Mestaruusliigan) ei aivan yllä nykyisellä toimilla muiden lajiliittojen tasalle. Toki oma mielipide.. Tehdään kovasti töitä ja uutta, mutta silti miten mitataan että tässä on onnistuttu? Yleisömääränä, seuraajina somessa...?
Yleisömäärät eivät ole olleet nousussa ja some-seuraajat ovat olleen aika maltillisia, sekä sisältö keskinkertaista..
En löytänyt tietoa mistään että onko tällä nykyisellä tiimillä kokemusta urheilun parista? Lainalaisuudet ovat hyvin erilaiset urheilussa kuin normaalissa kuluttajapuolella, jossa tavoitellaan mm. yritysmyynnin kehitystä.
On mielestäni aihetta nostaa asioita esille, vaikka voitto ottelusta tuliskin. Hopeisesta Liigasta, vähimmäisvaatimus on saada voitto jokaisesta ottelusta.