Minkä tasoinen viskoja tämä Huotari mahtaa olla? Ilmeisesti joskus juniori maajoukkueleirityksissä ollut mutta itse ainakaan en viime vuosien pelikuvioista ollenkaan perillä.Huotari tosiaan jatkaa Veikoissa. Veikkojen porukka vaikuttaa tähän mennessä suhteellisen tasavahvalta, mutta kova pistetykki kyllä puuttuu vielä. Myöskin keskaritilanne on kyseenalainen.
On joo nuorten majuhommissa ollut. 1-sarjassa ensimmäisen kerran 16v, toki pienessä roolissa. Ilmeisesti viime kaudella oli kuitenkin IV:n ykköspassari keväällä.Minkä tasoinen viskoja tämä Huotari mahtaa olla? Ilmeisesti joskus juniori maajoukkueleirityksissä ollut mutta itse ainakaan en viime vuosien pelikuvioista ollenkaan perillä.
Oliko siinä että minä vuonnaEikös tuo ykkösen sarjaohjelma vahvisteta 5.8., jos oikein muistan.
Oliko siinä että minä vuonnaVähän on vaikee alottaa sarjaa jos ei tiedä pelejäkään 😁 vaikka niinhän se on ollu että seurat itse näistä paremmin tiedottavat sitten.
Iskulta pari keskitorjujaa ja yksi yleispelaaja lisää ulos. Kenelläkään heistä ei ilmeisesti aiempaa kokemusta mistään miesten sarjoista...
Mielenkiinnolla odotan minkälaisiin esityksiin ykkössarjan parhaiten harjoitteleva joukkue pystyy
Tosiaan kolme nuorta tekijää Iskulta ulos. Toinen sentteri Anttila oli muistaakseni valittu All-star seitsikkoon B-pojissa menneellä kaudella, mutta muuten hänkin on täysin tuntematon minulle. Pikaisella tutkimuksella selviää, että Anttila on pelannut kakkosta Vilppulassa ja pari muuta ovat pelanneet miesten sarjoista vain Tampereen paikallissarjaa. Mielenkiinnolla odotetaan miten sarjalle uudet tekijät lyövät läpi.Iskulta pari keskitorjujaa ja yksi yleispelaaja lisää ulos. Kenelläkään heistä ei ilmeisesti aiempaa kokemusta mistään miesten sarjoista...
Komppaan tätä. Isku on brändännyt itseään sarjan parhaiten harjoittelevaksi, mutta ymmärtääkseni aika moni ykkösen joukkue harjoittelee vähintään yhtä paljon ja kovaa.Onko sinulla Heikki linkki listaan, josta löytyvät paremmuusjärjestyksessä joukkueet. Paremmuusjärjestyksen kriteerinä siis joukkueiden harjoitusten laatu. Paras laatu ykkösenä ja huonoin viimeisenä.
Ei valitettavasti löydy. Lähinnä ironisesti viittasin Iskun itse julkaisemaan juttuun parin kauden takaa jossa kertoivat silloisesta nuorennusleikkauksestaan ja pyrkimyksestään olla ykkössarjan parhaiten harjoitteleva joukkue...Onko sinulla Heikki linkki listaan, josta löytyvät paremmuusjärjestyksessä joukkueet. Paremmuusjärjestyksen kriteerinä siis joukkueiden harjoitusten laatu. Paras laatu ykkösenä ja huonoin viimeisenä.
Parhaiten?Iskulta pari keskitorjujaa ja yksi yleispelaaja lisää ulos. Kenelläkään heistä ei ilmeisesti aiempaa kokemusta mistään miesten sarjoista...
Mielenkiinnolla odotan minkälaisiin esityksiin ykkössarjan parhaiten harjoitteleva joukkue pystyy
Kertaus on opintojen äiti.
Lempo-Volleyn julkaisussa oli että sarjaohjelma saattaa tulla maanantaina , taisin jo mainitakin siitä että seurat hoitaa tän tiedottamisen kun osaavat paremmin.😁Tarkistin antamani tiedon. Minulla oli väärä muistikuva. Otteluohjelma pitäisi tulla vahvistettuna ulos 7.8.