Pelaamallahan paikka saadaan tsi sitten vaikeuksia kaudella.Muistaakseni liigaseurat ovat hakeneet mutta eivät ole saaneetPuttosen sopimus Lempoon julki myös.
Niemi ja Vuorinen isoja menetyksiä. Rumpusen ja Kruudan tossutkin naulassa kuulemma.
Taitaa suosikin viitta vaihtaa seuraa? Kisko ja East?
Puma ja Ex-Etta hakenevat sarjapaikkaa, oliko muita?
Saavatko Kavesta, Eastista tai muista seuroista vahvistuksia? Siellä kyllä hyviä nuoria jotka haluavat peliaikaa.Puttosen sopimus Lempoon julki myös.
Niemi ja Vuorinen isoja menetyksiä. Rumpusen ja Kruudan tossutkin naulassa kuulemma.
Taitaa suosikin viitta vaihtaa seuraa? Kisko ja East?
Puma ja Ex-Etta hakenevat sarjapaikkaa, oliko muita?
1sarjassa oli 10 sakkia, joista Etta suljettiin kesken kauden. Keimola voitti 2sarjan, ei halunne nousta, kuten ei toiseksi tulkut AitRikaan.Pelaamallahan paikka saadaan tsi sitten vaikeuksia kaudella.Muistaakseni liigaseurat ovat hakeneet mutta eivät ole saaneet
Saavatko Kavesta, Eastista tai muista seuroista vahvistuksia? Siellä kyllä hyviä nuoria jotka haluavat peliaikaa.
Pelit pelataan ja sitte katotaan.Nimet ei aina selässä paina. On nähty.Isku julkitoi 11 sopimusta, joista 10 jatkosopparia. Kun pelurit kehittyvät, hätyyttää porukka top4:sta tulevalla kaudella.
Lempoon Sillanpään jatko ja Iskusta vuosi sitten lähtenyt/pois laitettu Daniel Heinonen uutena.
Heh, juu. Kunhan infosin.Pelit pelataan ja sitte katotaan.Nimet ei aina selässä paina. On nähty.
No niin, nyt on kiva kertoa ja vahvistaa, että Puma-Volley M1 pelaa ensi kaudella 1-sarjassa! Näin korkean tason miesten lentopallo palaa pääkaupunkiin yli 10 vuoden tauon jälkeen! Saan itse toimia joukkueenjohtajana tässä hienossa ryhmässä!
Päävalmentajana jatkavan Iska Tuomisen mietteitä löytyy tuoreesta videohaastattelusta mm. Facebookista. Toinen tärkeä uutiskanavamme on Instagram: @pumavolleym1
Itse olisin kanssa kysellyt, että vahvistuuko joukkue viime kaudesta. Jos runko pitkälti sama kuin 2-sarjassa niin ykkösessä voi olla aika kylmää kyytiä välillä Hienoa kyllä ehdottomasti, että PK-seudulta tulee joukkue lisää!Hienoa on mutta mun mielestä 1sarjapaikka on pelaamalla hankittava. Tietysti pääkaupunkia tuetaan, mutta toivotaan että muualtakin voi pelaamatta 1- sarjaan päästä.
Hienoa nuorille pelaajille jos on näin että se on joukkueen runko.
Kuitenkin 2-sarjan kärjen ja 1-sarjan välillä on kuitenkin eroa. Ducksin farmijoukkueko?
Itse olisin kanssa kysellyt, että vahvistuuko joukkue viime kaudesta. Jos runko pitkälti sama kuin 2-sarjassa niin ykkösessä voi olla aika kylmää kyytiä välillä Hienoa kyllä ehdottomasti, että PK-seudulta tulee joukkue lisää!