No joopa joo näitä pitkiä poikia mukaan, nämä näitä toivotaan toivotaan ei mitään pelillisiä näyttöjä kyllä tältä kaudelta ainaskaan vai onko joku eri mieltä, vai onko nämä taas näitä ehkä suomen lahjakkaimpia junioreita. Onkohan nämä valitsiat nähny näitte pelaavan tainneet kuulla kavereitten pituuden vaan .
Nimenomaan haistelioita, eikö noita haistelioita ole ollut aika monta vuotta roikutettu mukana, mutta ei näistä haistelioista kehity sen taitavempia pelaajia kun eivät paljo pysty omissa seuroissakaan kun haistelemaan tunnelmaan tai ei ole muuhun.
Sitä sopii ihmetellä. Kyllähän nuo pari nuorta hujoppikeskaria listoilla voi olla, mutta olisihan ihan mukava, että olisi kolme lähes uskottavaa keskisäikähtelijää mukana.Mutta missä on Kaurto?
Miesten maajoukkueryhmä Kultaiseen liigaan nimetty
Enpä vielä ehtinyt lähemmin tutustua, mutta eiköhän siellä vähän yllätyksiäkin ollut.
Ja päävalkku puuttuu, vielä...
Sitä en ymmärrä että joukkueeseen valitaan tilastojenkin mukaan peräpään miehiä.Varmaankin tulevaisuuden miehiä löytyisi tilastojen kärkipäässä.Päävalmentajan puuttuessa listan keräsi urheilutoiminnan johtaja Sami Heikkiniemi.Koitetaas nyt ymmärtää sen verran että joukkueen vahvuus on tällä hetkellä 22 miestä.Kyllähän noin isossa määrässä on pakko olla mukana nuoria mahdollisesti tulevaisuuden majumiehiä katselemassa miten näissä ympyröissä toimitaan ja treenataan.Eihän noista hujopeista ketään vielä mihinkään EM-kisajoukkueeseen pääse.
Kyllä joo, mutta miten tuo pudotusraja on osunut juuri Kaurtoon. Muutenhan tuossa on lähes kaikki mahdolliset ja muutama mahdotonkinKultainen Liiga pitää mennä just tämän näköisellä porukalla, mutta Kiinaan pitää mennä sellaisella porukalla jotta "kaikki" uskoo, että voidaan voittaa 😈
valhe, emävalhe, tilasto. Nuo tilastot on yhtä uskottavia kuin Aku Ankka pääministerinä.Uskoo ken tahtoo.Itse olen tehnyt eräänkin ottelun ihan perustilastoa erään liigajoukkueen tilastoijan kanssa samoista peleistä ja sitten ollaan niitä yhdessä vertailtu. Kovin on eri näköisiä monesti vaikka itsekin olen palloa tuijotellut peräpenkistä sen 25 vuottaSitä en ymmärrä että joukkueeseen valitaan tilastojenkin mukaan peräpään miehiä.Varmaankin tulevaisuuden miehiä löytyisi tilastojen kärkipäässä.Päävalmentajan puuttuessa listan keräsi urheilutoiminnan johtaja Sami Heikkiniemi.
200cm on kyl ihan miehen mitta ja Toimela olis mennyt heittämällä monenkin joukkueen aloitukseen sen paremmin joukkueita nimeämättäKaurtolla luultavasti syy olla pois kesän ohjelmasta. Ja tämän on hyväkun perusteellan näitä junioreitten valintoja pituuden mukaan, mutta millä perusteella Toimela tuonne on eksynyt, ei erityisen pitkä ja sen lisäksi näytöt liigasta olivat sitä luokkaa että ei kuuluu edes minkään liiga joukkueen kuusikkoon.
Vaikka kuinka ei uskoisi niin kyllä ainakin näiden uusien nimien tekemisen näkee silmilläkin ja tilastoihin voi tukeutua.Toivottavasti näihin sinun tekemiin tilastoihin pystyy luottamaan.valhe, emävalhe, tilasto. Nuo tilastot on yhtä uskottavia kuin Aku Ankka pääministerinä.Uskoo ken tahtoo.Itse olen tehnyt eräänkin ottelun ihan perustilastoa erään liigajoukkueen tilastoijan kanssa samoista peleistä ja sitten ollaan niitä yhdessä vertailtu. Kovin on eri näköisiä monesti vaikka itsekin olen palloa tuijotellut peräpenkistä sen 25 vuotta
Pystytkö heittään uusia nimiä näiden tilalle ketä olis pitänyt valita tilastojen mukaan ja puhutaan kuitenkin nuorista pelureista ei mistään tyyliin Kaatrasalosta keskelle. Ei kyllä pysty luottaan omiinkaan tilastoihin sen jälkeen kun näkee miten "ammattilainen" on saman pelin nähnytVaikka kuinka ei uskoisi niin kyllä ainakin näiden uusien nimien tekemisen näkee silmilläkin ja tilastoihin voi tukeutua.Toivottavasti näihin sinun tekemiin tilastoihin pystyy luottamaan.
Tarkoitin että kai maajoukkueeseen pitäisi valita parhaat pelaajat.Esim "uusien" pitkien keskimiesten edellä "tilastoissa" 22 nimeäPystytkö heittään uusia nimiä näiden tilalle ketä olis pitänyt valita tilastojen mukaan ja puhutaan kuitenkin nuorista pelureista ei mistään tyyliin Kaatrasalosta keskelle. Ei kyllä pysty luottaan omiinkaan tilastoihin sen jälkeen kun näkee miten "ammattilainen" on saman pelin nähnyt
196cm on kyl ihan miehen mitta ja Toimela olis mennyt heittämällä monenkin joukkueen aloitukseen sen paremmin joukkueita nimeämättä