Verkkovirhe

Loppuottelu Savo Volley - VaLePa

Eli pelit pois myös Vexveltä? Mennään pelaamaan pari peliä jäähalliin jossa ei ole katsojia? Jotta pelaajat saavat antaa näyttöjä kisoihin.

Edit. Toki kärjistän nyt asiaa. Muta tuolla ylempänä oli syy, miksi pelataan Pielavedellä. Onneksi tämä ei ole kuin meidän ongelma täällä palstalla. Veikkaan että pelaajat onneksi keskittyy olennaisempaan seikkaan kuin kuinka paljon kentän se seinän välissä on tyhjää tilaa.
totta puhut, me vaan nautitaan ruudusta ja pelistä tuli se mistä tahansa.Varmaankin poikii ylimääräistä energiaa peliin jommalle kummalle tai molemmillekin joukkueille jos mennyt tunteisiin...:p

Pielaveden salin valinta on ilmeisesti talouskysymys seuralle. Ja ymmärrän. Jos ei ole rahaa, niin ei ole. Eihän sitä ulkokentälläkään vielä tarkene. Olisi ollut finaalin arvojen mukaista pelata ne Kuopio-hallissa tai Vesileppis Areenalla. Ja eikös nuo pelipallotkin maksa. Säästyy tärkeitä euroja, kun ei hankita uusia.
Mitäs väliä onko seuralla rahaa vai ei jos ei halua montaa tuhatta maksaa käytännössä turhaan. Todella typeräähän se ois muualla kuin ilmaisessa, tai vähintään lähes, pelata. Olisihan se finaalien arvoista pelata yleisölle mutta tilanne on mikä on ja viisas valitsee edullisimman vaihtoehdon. Toki Ducks ois pelannu Hartwallilla ilman yleisöä jos finaaleihin olisi potku riittäny, finaalien arvoisessa pelipaikassa, vai mitä? Nämä viimeiset sanani pelipaikoista tänä vuonna.

Mitäs väliä onko seuralla rahaa vai ei jos ei halua montaa tuhatta maksaa käytännössä turhaan. Todella typeräähän se ois muualla kuin ilmaisessa, tai vähintään lähes, pelata. Olisihan se finaalien arvoista pelata yleisölle mutta tilanne on mikä on ja viisas valitsee edullisimman vaihtoehdon. Toki Ducks ois pelannu Hartwallilla ilman yleisöä jos finaaleihin olisi potku riittäny, finaalien arvoisessa pelipaikassa, vai mitä? Nämä viimeiset sanani pelipaikoista tänä vuonna.
Ducks olis tehny katon stadikalle😎

Tottahan toki. Sinun (ja monen muu) mielipide on jo selvillä. En vain voi välttyä mielikuvalta, että jokin Savon toiminnassa mättää sinun mielessäsi, kun pääasiassa olet täällä foorumilla jollakin tapaa arvostelemassa Savo Volley toimintaa (siihen liittyvissä asioissa). Tämä on toki vain minun näkemys asiasta ja voi olla hyvinkin vääränlainen.

Samaa mieltä olen, että Pielaveden sali ei ole optimaalinen. Ja veikkaan että talous edellä on menty valinnan suhteen. Tuoko se sitten pelillistä etua, en tiedä. Eipä olla Pielavedellä viimeiseen kolmeen vuoteen juurikaan harjoiteltu. Mutta käsittääkseni sali täyttää liigalentopallolle asetetut kriteerit, varsinkin nyt kun ei ole yleisöä.

Itse kannustan molempia, Sekä Ducksia että Savoa. Olen molempien pelitapahtumissa ollut talkooväessä (no, en Savo Volley vaan Sammon ennen sitä).

No, alkoi jo itselläkin melkein mennä tunteisiin. Pahoittelut siitä.

Eikös se ole hyvä merkki, jos menee välillä tunteisiin. Minä kyllä kestän tappiot ja tiukkojen koitosten häviämisen. Olen ollut niin kauan näissä kuvioissa, että ei ihme jos jotain olisi mennyt ihon alle. Olen omanlaiseni kulkija , mutta omasta mielestäni ihan hyvä tyyppi ja pärjään lähes kaikkien kanssa. Kun joskus tavataan otteluissa, niin tule nykimään hihasta. Voin avata asiaa, joka välillä Savo Volleyn ympärillä hiertää kuin kivi entistä Kiuruveden kilpakosijaa kengässä.

Ihmeen hyvin tässä pärjään melkein kaikkien nimimerkkien kanssa niin palstalla kuin tavatessa ihan livenä. Olen ollut kerran jopa kunniavieraana Sampon ottelussa Pielavedellä. Sain kunnian istua speden ja PassariLiberohakkurin vieressä. Kanasen Harri isäntänä huolehti ohrapirtelön riittävyydestä.

Mutta jatketaan ja katsotaan miten ihon alusta pysyy aisoissa ja siihen liittyvä sawolaes-allergia.

Vantaan välieräpeli oli upealla Vantaan Energia Areenalla. Ei Korson Yhteiskoulun jumppasalissa. Vaikka onkin minulle rakas paikka ja olen ollut siellä 1970-luvun alussa katsomassa Blues Section yhtyeen esitystä.
Muistelisin jostain lukeneeni että Ducks vei ottelun Energia Areenalle enemmän pakon sanelemana koska Lumoon ei päästy. En löytänyt nyt mistään uudelleen tätä.

Eikös se ole hyvä merkki, jos menee välillä tunteisiin. Minä kyllä kestän tappiot ja tiukkojen koitosten häviämisen. Olen ollut niin kauan näissä kuvioissa, että ei ihme jos jotain olisi mennyt ihon alle. Olen omanlaiseni kulkija , mutta omasta mielestäni ihan hyvä tyyppi ja pärjään lähes kaikkien kanssa. Kun joskus tavataan otteluissa, niin tule nykimään hihasta. Voin avata asiaa, joka välillä Savo Volleyn ympärillä hiertää kuin kivi entistä Kiuruveden kilpakosijaa kengässä.

Ihmeen hyvin tässä pärjään melkein kaikkien nimimerkkien kanssa niin palstalla kuin tavatessa ihan livenä. Olen ollut kerran jopa kunniavieraana Sampon ottelussa Pielavedellä. Sain kunnian istua speden ja PassariLiberohakkurin vieressä. Kanasen Harri isäntänä huolehti ohrapirtelön riittävyydestä.

Mutta jatketaan ja katsotaan miten ihon alusta pysyy aisoissa ja siihen liittyvä sawolaes-allergia.

Muistan hyvin tuon Einomiehen vierailun Pielavedellä, ihan vierekkäin istuttiin ja hyvässä sovussa molemmat kannusti omiaan.
Olen myös ollut aikoinaan Lumossa tosi paljon ja viimevuosinakin käynyt siellä eikä meillä ole koskaan ollut mitään kismaa Einomiehen eikä kenenkään muunkaan ankkojen kannattajan kanssa.
Eli en ymmärrä tätä hallikiistaa nyt, luulen että ankatkin olisi pelannut Lumossa ankat-savo pelinsä jos sali olisi ollut vapaa, kuulin ihan varmalta taholta tämän.

Muistan hyvin tuon Einomiehen vierailun Pielavedellä, ihan vierekkäin istuttiin ja hyvässä sovussa molemmat kannusti omiaan.
Olen myös ollut aikoinaan Lumossa tosi paljon ja viimevuosinakin käynyt siellä eikä meillä ole koskaan ollut mitään kismaa Einomiehen eikä kenenkään muunkaan ankkojen kannattajan kanssa.
Eli en ymmärrä tätä hallikiistaa nyt, luulen että ankatkin olisi pelannut Lumossa ankat-savo pelinsä jos sali olisi ollut vapaa, kuulin ihan varmalta taholta tämän.
No eihän tässä nyt isompaa kiistaa ole, erilaisia perusteltuja mielipiteitä vain. Omista näkökulmista, ja ehkä jonkunväriset lasit silmillä.Mikä kyllä on ihan hyvä lähtökohta jos jotain haluaa sanoa, kädenlämpöinen ei oikein innosta:unsure:
Tsemppiä kotikatsomoon

No eihän tässä nyt isompaa kiistaa ole, erilaisia perusteltuja mielipiteitä vain. Omista näkökulmista, ja ehkä jonkunväriset lasit silmillä.Mikä kyllä on ihan hyvä lähtökohta jos jotain haluaa sanoa, kädenlämpöinen ei oikein innosta:unsure:
Tsemppiä kotikatsomoon

Savollahan oli tämä sama ylioppilas kirjoitus tietääkseni Siilinjärvellä jossa Savo pelaa paljon kotipelejään, Kuopiohalli tyhjille katsomoille tosi kallis joten Pielavesi hyvä valinta seuraavaksi.

Eemi on sudeettipirkanmaalainenammattilentopalloilija.
Äetsähän kuuluu Savoon kuten myös Esa Pakarisen syntymä- ja asuinpaikka Oravisalo, joka on Pohjois-Karjalassa. Heinäveden rajatkin ovat väärässä paikassa. Kontula ja Helsingin rautatieaseman kioskin makkarajonokin kuuluvat Savoon, jos et käytä kuulosuojaimia. 😉

Viimeksi muokattu:
Keskustelu finaalista käy kuumana. Itse veikkaan kolmea ottelua. Minusta näissä poikkeusoloissa ei ole selkeää ennakkosuosikkia. Savo Volley on jo tässä vaiheessa tehnyt historiaa. Seura on saavuttanut mitalin. Seura myös voitti upeasti runkosarjan. Välierissä joukkue oli yllättävän tiukoilla vahvan Vantaa Ducksin kanssa.

VaLePa selvitti itsensä tyylillä finaaliin. VaLePan kultakimpale on Mikko Esko, joka kääntää omissa veikkauksissani finaalivoiton sastamalalaisten suuntaan. Seuran vitriiniin vilkaisemalla tulee lisävahvistusta, kun katse hivelee metallimerta.

Saleista on paljon puhuttu, joten niihin on turha enää mennä nurkka nurkalta. Olisin suonut kuitenkin, että minulle jopa läheinen Leppävirta, olisi saanut näkyvyyttä pelipaikkansa Vesi Leppis Areenan kautta. Väestötiheys Leppävirralla on 8,32 asukasta/km². Hieno sali, jossa minulla on ollut ilo vierailla. Timo Ripatin järjestämä V.I.P. -kohtelu oli ikimuistoinen.

Pielavesi on luultavasti puristanut kaiken irti matkailullisesti sekä elinkeinopoliittisesti välieränäkyvyyden ansiosta.

Nuoriso varmaan komennettu eilen nukkumaan ajoissa muuta isot pojat saattaneet katsoa eilisen areenapelin, toivottavasti. ;)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.