Verkkovirhe

Loppuottelu Savo Volley - VaLePa

Lelu huippuiskussa taas Vevellä, peittoaa tekniikkavaisen Nikulan. Sakken analyysia nyt kaivataan...
Olen toivonut että Aarosta tulisi kovan luokan kansainvälinen hakkuri. Suunta on ollut oikea tämän kauden aikana ja nostan summassa hattua Kunnarille koska epäilen että Olli on positiivisen kehityksen taustalla.

En tiedä onko Valepan hyvyyttä vai mitä, mutta ei ole Savon yleispelaajat kyllä riittävän kovassa vireessä tänään. Nikula riittää tänään voittoon, jos vain jaksaa.

Mäkinen on kyllä erikoisen yössä taas tänään.

Hyvä runkosarja, mutta kun pitää alkaa ratkoa (EM kisajoukkueessa Seppänen viekö paikan?). Hihakin alkaa pettää vai onko liberon peittäminen liian suuri homma? No silti Valepan sunteen näyttää vielä ihan hyvältä.

Hienoa, että sarja jatkuu Pielavesi Areenalla . Tasainen kausi saa toivottavasti vielä 3-2 / 2-3 lopetuksen jommalle kummalle. Minulle kelpaa kumpikin.
Tuskin tarvitsee talkoolaisia houkutella hommiin sinne. Tekijöitä löyty varmaan useampiakin jokaiseen hommaan, ja päällysmiehet vielä valvomaan, että kaikki sujuu tarkalleen oikein , mutta lupsakkaan malliin.

Aika surkeaa oli Savon peli, laitahyökkäyksen osalta. Nikula otettiin hyvin peliin Meskon toimesta ja eikä aluksi yritetty edes torjua. No, ollaan tyytyväisiä kun nähdään vielä yksi matsi.

Lelu taas huippuiskussa Vevellä, taitaa maju kutsua. Teknikkavammasella Nikulalla ei mitään jakoa.
Jos minulle kuittailet niin menee väärään osoitteeseen. Kuten olen useasti kirjoittanut, niin joku (Kunnari) on vienyt poikaa tekniikan suhteen hurjasti eteenpäin tämän kauden aikana. Olen nähnyt Aaron pelaavan ensi kerran C-ikäisenä ja harmitellut että eikö kukaan ota hommaa haltuun. Pelaaja ei itse pysty juurikaan muuttamaan junnuna opittuja liikeratoja, kun se motoriikka ei luonnostaan ole ihan sitä parasta laatua. Valepalle iso käsi tehdystä työstä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.