Kuullankohan jo loppuviikosta Valepan hankinnoista, Hanna on käynyt ostoksilla...
Mihin viittaat?Sitten ei oo rahasta pulaa jos sopimuksia ostetaan ulos
Mihin viittaat?
Joo en tunne nin tarkkaan sopimuksia mutta kyse ei varmaan ole suomea puhuvista pelaajista...Harvemmin sopimuksen alaisia pelaajia siirtyy rahalla suomalaisesta lentopallossa. Ja jos Hanna oikein shoppailee, niin on varmaan hyviä ostoksia
Olihan ne melkosia tapahtumia nykymenoon verrattunaMää itse vähän kaipaan niitä aikoja, kun Sylväällä pelattiin putoamista vastaan tyrvääläisillä pojilla
Kyllä, mitähän tästä lopulta jää käteen?Mää itse vähän kaipaan niitä aikoja, kun Sylväällä pelattiin putoamista vastaan tyrvääläisillä pojilla
No sen nyt melkein voisi sanoa jo nyt ääneen.Kyllä, mitähän tästä lopulta jää käteen?
Voi hyvinkin olla, että aika tuo on taas lähellä.Mää itse vähän kaipaan niitä aikoja, kun Sylväällä pelattiin putoamista vastaan tyrvääläisillä pojilla
No ei oo häävi paikka pelata ja vielä huonompi olla katsomossa, pimeetä ja ankeeta, ykkösen pelit oli siellä viime talvena.Olisi hieno viedä ensi kaudella yks matsi Sylväälle, ihan vain joku runkosarjamatsi.
Siirtääkö Akaa pelinsä Sylväälle?Voi hyvinkin olla, että aika tuo on taas lähellä.
Avery Aylsworth » movies :: Volleybox.net Avery Aylsworth Raisioon