Kyllä, ja clipissä vetää Yli kolmen miehen torjunnan aika kevyesti :woohoo:noppa kirjoitti: tässä kyseisen kaveri peliesityksiä, aivan maaginen jätkä.
tulee korkealata, kovaa ja mahtavalla tekniikalla
Pomppuhirmu vois yrittää tekstittää Sergion purkauksen. Jotain tähän suuntaan: "... mee ite tonne kentälle. Hyvä sun on siinä nappikorvalla heitellä tyhmiä ideoitas jotka ei kuitenkaan toimi. Kumpikohan tässä on nostellut palloa enemmän kuppiin, häh, sano jotain äläkä vaan möllötä siinä. Ei se poikaskaan mikään huippupassari oo. Jos mä tästä lähden, niin sanonko, no sanon kuitenkin. Ootte ihan kusessa. Mulle on ihan turha tulla sanomaan tollasta, äläkä sinä Giba tuu tönimään siinä. Hoida vaan oma hommas äläkä lyö enää kertaakaan rättiin........"mikko laurell kirjoitti: Pääsköhän lipero enää loppupelissä kentälle? :woohoo:
Sarjan alkuun on hieman aikaa joten mahtunee mukaan taas yksi pätkä. Oikeastaan ihmettelin eikö kukaan laittanut seuraavaa pätkää, liittyen Kurekin lattiasta kattoon pätkään ja sen mahdolliseen jatkoon (tai jos ei liittynyt siihen niin mun mielestä tämä seuraava on ihan kiva pätkä)pomppuhirmu kirjoitti: Vanhalta puolelta muisteltu Kurekin teatterishow ála "lattiasta kattoon".
Vastaavia samanlaisia "tapahtumia/yleisön sekä pelaajien viihdyttämistä" pitäisi ehdottomasti saada Suomeen..Salviksen 371 riman tiputtamisesta on jo aikaa.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=IfJi8KLhtlg[/video]
Ilmeisesti 2002 lopettanut. Mukavasti juu pallo liikkuu!mikko laurell kirjoitti: Melekonen lyyli tuo Mireya. Nelospaikalta alle kahteen metriin hirveitä pommeja! Uskomaton pomppu ja käsi!
Vieläköhän Mireya pelaa vaikka ikää on jo vähän yli 40 vuotta?