Toivoisin itsekin Ranskan voittoa. Pelaavat niin uhrautuvaa peliä ja taistelevat viimeiseen asti! En kyllä itse syty näille joukkueille, missä on näitä kuubalaisia. Jotenkin niin vääryys, että eivät saa pelata oman maansa joukkueessa. (Tai eivät halua pelata tietyistä syistä)Minulla on todennäköisyyksien vastainen kutina ja veikkaan että Ranska menee välieriin. Lopputulos 2-3 ja viimeisessä erässä Ranska nousee tilanteesta 14-12 14-16 voittoon ja mitalipeleihin.
Toivoisin itsekin Ranskan voittoa. Pelaavat niin uhrautuvaa peliä ja taistelevat viimeiseen asti! En kyllä itse syty näille joukkueille, missä on näitä kuubalaisia. Jotenkin niin vääryys, että eivät saa pelata oman maansa joukkueessa. (Tai eivät halua pelata tietyistä syistä)
Tuotta tuokin, mitä sanoit. Ilman Juantorenaa, Lealia ja Leonia kyseiset joukkueet olisivat paljon heikompia. Puola toki voitti maailmanmestaruuden ilman Leonia, mutta onhan Leon tuonut esim. Kurekille paljon enemmän tilaa, kun passarilla on nyt 2 ns. Luottohyökkääjää.No oishan se mukavaa, jos saisivat Kuuban maajoukkueessa pelata, mutta kun eivät vaan saa! Hienoa kuitenkin, että ovat mukana jossain maajoukkueessa. Ois todella sääli, jos esim maailman parasta pelaajaa ei nähtäis tämän takia maajoukkuepeleissä.
Tuotta tuokin, mitä sanoit. Ilman Juantorenaa, Lealia ja Leonia kyseiset joukkueet olisivat paljon heikompia. Puola toki voitti maailmanmestaruuden ilman Leonia, mutta onhan Leon tuonut esim. Kurekille paljon enemmän tilaa, kun passarilla on nyt 2 ns. Luottohyökkääjää.
Joo näissä kisoissa Kurek ei mahtanut olla edes pelaamassa. Selkävaivat kiusasivat.Joo Puola kaksinkertainen maailmanmestari, mutta kyllä kun siihen lisää maailman parhaan pelaajan niin on kova lisä. Toki eivät viime EM-kisoissa siltikään niin hyvin menestyneet.
Kohtuu hyvin venäjä selvitti Kanadan, Venäjä on kyllä kova pala brasseille. Japani taisteli mutta ei vaan riitä ,pitkien miesten peli.Käy tässä miten vaan, Venäjä osoittaa haavoittovuutensa. Kaikkea ei saa voimalla ja fysikalla.
Kyllä Wilfredo Leon lyö välillä törkeästi.