Lentopalloväen on muutenkin syytä olla ylpeä siitä, että turnauksissa ja peleissä otetaan korona vakavasti. Tämä on tullut ilmi kaikissa junnuturnauksissa, joita on tullut käytyä syksyn aikana vajaa kymmenkunta.
Kaikki lajit eivät suhtaudu samalla tavalla asiaan. Esim. salibandyssä junnuturnauksissa yleisöä on aivan normaalisti paikalla.
On hiukan erikoista, kun täällä Hämeenlinnassakin pelataan turnauksia samoissa halleissa ja jopa samana päivänä. Sairaanhoitopiirin sekä olympiakomitean ohjeita tulkitaan hyvin eri tavoin.
Mielestäni junnuturnauksien yleisö ei ole niin välttämätön asia, etteikö siitä voida tässä tilanteessa luopua.
Hienoa myös, että myös yleisö ja yhteisö ottaa positiivisena asiana mieluummin liian tiukat, kuin liian leväperäiset järjestelyt. Tärkeintä olisi saada treenit ja pelit säilymään. Näin olen itse aistinut, toki löytyy tästäkin lajista niitä, jotka möykkäävät "pikku flunssasta" sekä turhista ja karmeista rajoituksista.
Kotijoukot voivat katsella pelit vaikka Gamesaverista.
Kiitettävästi on kuvaukset sinne lisääntyneet, vielä olisi hyvä saada kaikki viimeisetkin mukaan sarjatasosta välittämättä.
Itse pidän palvelua toimivana ja hintaa erittäin kohtuullisena. Koostetusti näkee lähes kaikki junnujen pelit ympäri Suomea joko suorana, tai vaikka lauantai-illan viihteenä 😊