Verkkovirhe

Kokkolan Tiikerit 2024-2025

Kyllä Mäkivaltarin on saatava enemmän tehoja irti itsestään, jos Tiikerit mielii tänään voittaa. Keskinen ilmeisesti on siinä kunnossa, että ei pysty pelaamaan kunnolla? Yhden kerran käynyt toki sarjassa kentällä.

Pitäähän sen Savon ottaa yksi vierasvoitto vastavuoroisesti... Mutta kotietu saattaa tosiaan kääntää.

Mutta spekuloidaan, jos Savo kuitenkin veisi sarjan. Jäisi jossiteltavaa, kun oltiin jo kuitenkin Tiikereiden näkökulmasta sarjan katkaisevassa ottelupallossa kiinni.

Jos.... jos... Jos jos-sanaa ei olisi, niin lehmätkin lentäis.

Mikään ei ole muuttunut Tikrujen ottelun kuvaamisessa.
Zoomilla heilutellaan tilanteiden uusintoja.

Kamera heiluu kuin sillä kuuluisalla heinämiehellä, ja katsojan silmissä vilisee ... jotain.

Merisää kuulostaa hyvältä ;-)

MCM

Olihan mielenkiintoinen tarina asiantuntijalta rajatuomarin tehtävästä. Kuuluu mukamas näyttää vain takaraja, sivuraja ei kuulu tehtäviin.😂

En huomaa kyllä itse mitään vikaa.
Oho !
Onko eri lähetys Kokkolaan ?
Tai erilaiset lasit päässä ?

Enpä olisi uskonut, että ottelu kuvataan/miksataan erilailla Kokkolan alueelle kuin tänne ruuhkasuomeen.

Älkää taas horisko, että minulla on asetukset väärin ;-)

Kun mm. pistetilanne näkyy vain hetken muutaman kerran erän aikana.
Luulisi sen mahtuvan ruudun vasempaan yläkulmaan staattisesti ... Kuten muilta paikkakunnilta tapahtuvissa lähetyksissä.

Nyt muuten vilahtaa useammin kuin ekassa erässä, jess.

Aikalisällä kukaan Savon pelaajista ei ota johtajan roolia. Saattaa olla enneaikaista manausta (taas) mutta tuosta tuskin enää noustaan?

Oho !
Onko eri lähetys Kokkolaan ?
Tai erilaiset lasit päässä ?

Enpä olisi uskonut, että ottelu kuvataan/miksataan erilailla Kokkolan alueelle kuin tänne ruuhkasuomeen.

Älkää taas horisko, että minulla on asetukset väärin ;-)

Kun mm. pistetilanne näkyy vain hetken muutaman kerran erän aikana.
Luulisi sen mahtuvan ruudun vasempaan yläkulmaan staattisesti ... Kuten muilta paikkakunnilta tapahtuvissa lähetyksissä.

Nyt muuten vilahtaa useammin kuin ekassa erässä, jess.
En koe, että on mitään laseja päässä. Jos lähetys on omasta mielestäni huono, niin kerron kyllä sen riippumatta siitä minkä joukkueen kotipeli se on.

Pistetilanne ei näy nyt kyllä joka pallon jälkeen, mutta tulostaululta näkee myös riittävän hyvin. Tietysti itselläni on hyvä näkö ja kaikkilla joilla ei ole, niin heitä varten se tosiaan voisi joka pallon jälkeen näkyä.

Itse kuvaamisesta ei nyt ole mitään valitettavaa.

Tälleen pitäisi Jokela käyttää. Kun sakkaa niin penkille. Tosin tässä meni huilimaan. Mutta majussa, jos on niin, kun suu alkaa käydä niin heti penkille.

Tiikerit pelaa paremmin kuin uskoinkaan. Kun selässä lukee Mäki-Valtari, niin pallo on saanut kyytiä jo usean vuosikymmenen ajan. 😁

En koe, että on mitään laseja päässä. Jos lähetys on omasta mielestäni huono, niin kerron kyllä sen riippumatta siitä minkä joukkueen kotipeli se on.

Pistetilanne ei näy nyt kyllä joka pallon jälkeen, mutta tulostaululta näkee myös riittävän hyvin. Tietysti itselläni on hyvä näkö ja kaikkilla joilla ei ole, niin heitä varten se tosiaan voisi joka pallon jälkeen näkyä.

Itse kuvaamisesta ei nyt ole mitään valitettavaa.
Lähetys näkyy hyvin (Elisa kaapeli-tv :D), mutta tilanteiden uusinta zoomia heiluttelemalla ei kyllä ole ammattitaitoista kuvaamista :mad:

Voipi olla, että minulla sisä- ja ulkonäkö ovat heikentyneet samaa tahtia, mutta mikä vaiva on laittaa se pistetilanne näkyville kun kerran sellainen optio on ?
Tarvitaanko siihen useampi 'ammattilainen' tai pitkät tikapuut, tai ... ?
Voisitte kysyä neuvoa joltain muulta lp-lähetyksiä tuottavalta paikkakunnalta, muualla homma toimii.

Ei riitä Savon laiturit. Jälleen pettää se kasetti. Mutta ei mitään pois Tiikereiltä!

Edit. Katsotaan toimiiko manaus taas.... 😀

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.