Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa? Ymmärtääkö edes kirjoittaja?Hyvä esimerkki siitä, että ei edes omaa toimintaa arvosteta. Miten voisi Tiikerit odottaa, että muut arvoistaisivat, kun eivät edes tiedä.
Hyvä esimerkki siitä, että ei edes omaa toimintaa arvosteta. Miten voisi Tiikerit odottaa, että muut arvoistaisivat, kun eivät edes tiedä.
Miltähän se Tikrujen peli olis näyttänyt, jos Valepa olis pelannut ykköskuusikolla, Sivula hakkurina🤔
Ei valitettavasti ihan riitä nämä alempien Eurocuppien pelit Ylen ohjelmistoon. 🙄Kyllä luulin ottelun tulevan YL:ltä vaan ei siis tule 😡 Olen matkoilla joten jää sitten näkemättä.
Mäkinen lienee nykyhetkellä Lahtea parempi valinta liberoksi. Ainakin jos hyökkäystehokkuuksia katselee.Keskiviikon €-peli voitetaan, jos kokoonpanoon tehdään pari muutosta.
Lahti liberoksi ja Tupeli toiseksi yleispelaajaksi.
...tällöin ei jää yp varamiestä puolapuille, mutta riskejä kannattaa ottaa/kokeilla.
Ja käyhän Matiaskin ypstä, hyvinkin!
Näillä eväillä jatkoon!
Minusta Teemu Lahti on ylivoimainen ehdokas, hänellähän on kokemusta rooliin ja erittäin vyvä vastaanotto ja puolustus.olen kuitenkin sitä mieltä että ei kannata ottaa Mäkiluoomaa pois liberon paikalta. Lahti on tehokas hyökkääjäksi.Mäkinen lienee nykyhetkellä Lahtea parempi valinta liberoksi. Ainakin jos hyökkäystehokkuuksia katselee.
Minusta Teemu Lahti on ylivoimainen ehdokas, hänellähän on kokemusta rooliin ja erittäin vyvä vastaanotto ja puolustus.olen kuitenkin sitä mieltä että ei kannata ottaa Mäkiluoomaa pois liberon paikalta. Lahti on tehokas hyökkääjäksi.