Lentopallo on joukkuepeli mutta jos joka pelipaikalle on Akaalla heittää vastustajaa parempi pelaaja on häviäminen hyvinkin hankalaa. 🤔
😅Tänään on se päivä kun TIIKERIT KAATAA AKAAN 🥳
20.04, lähellä!Veikkaan ite klo 20.07
Olin tuttuja moikkaamassa Akaassa.Sunnuntaina on se päivä kun TIIKERIT KAATAA AKAAN
Ihmeitä tapahtuu joka päivä. Tähän ei silti sellaista tarvita, vain vähän onnea.Olin tuttuja moikkaamassa Akaassa.
Kysyn Sahalaita; mitä totaalista muuttuu,jotta ennustuksesi tulisi toteen?
Viialassa Tiikerit jäivät aika lailla jalkoihin.
Yritin löytää uutisista, mutta en onnistunut.Tänään on se päivä kun TIIKERIT KAATAA AKAAN 🥳
Onnea voisi olla se, että vo:n jälkeen pallo olisi useammin kolmen metrin sisällä. Ainakin Försti olisi paljon onnellisempi. Semmoinen suoritusvarmuus, Akaan syöttelystä, vaatii jonkinsortin ihmeen.Ihmeitä tapahtuu joka päivä. Tähän ei silti sellaista tarvita, vain vähän onnea.
Formulaselostajalegenda Matti Kyllöstä mukaillen : mutta missä on J. JYritin löytää uutisista, mutta en onnistunut.
Hyvä kommentti 😁 näinhän se on, mutta ei liittyne lentopalloon? Toivotaan" kortti harvemmin tuo menestystä, silti toivon että Tiikerit ja Akaa pelaisivat täydet pelit.Ihmeitä tapahtuu joka päivä. Tähän ei silti sellaista tarvita, vain vähän onnea.
Tiikerit vaan nousivat voitttoon surkean avauserän jälkeen 😊Hyvä Tiikerit! Nyt vaan Akaassa sitten toinen voitto perään!
Joko on löytynytYritin löytää uutisista, mutta en onnistunut.
Minuakin kaipaat, olin kyllä paikalla kun Tiikerit otti vuoden ensimmäisen voitun Akaa VolleystäFormulaselostajalegenda Matti Kyllöstä mukaillen : mutta missä on J. J