Olikyllä tiikereiltähienopeli hurrikaaneiltaeivaanlöytynyt yppariajotenranejoutui liiankoville eikävälimaakaanihanparastapeliäpelannut.Oli kyllä ilo seurata Tiikereiden peliä kun en tämän tautirilanteen takia paikalle tohtinut minusta Teemu Lahti pelasi myös erinomaisen pelin ja Tuoeli paikkasi loukkaantunutta Mäkistä hyvin.Toiviran että Oskari Keskisen vamma ei ole kovin paha. Näytti kyllä pahalta.
Minusta Maria Nisulassa ei ole mitään vikaa. Kenttäkuuluttajaa Ko tarkoitat minä en mitenkään häntä kuunteleMukava oli peliä katsoa, mutta ei kyllä voi edelleenkään ääniä telkkariin laittaa. Tuo, kun saataisiin vielä korjattua välierien vaatimalle tasolle.
Ihmeellistä minä huomasin Hurrikaanin tekevän vähintään saman verran. No yksi paha virhe tuomarillle tuli Ropponen oli verkossa ja yli ennenkuin pallo pinaatti torjunnasta yli.Tiikereiden pelaajista tulee peliuran jälkeen hyviä tuomareita kun he jo pelatessaan tuomitsevat jokaisen pallon. Hävityt tosin järestään erilailla kun erotuomari. Samoin valmentaja. 😃
Menipä juuri toisinpäin tämä hommaTiikereiden pelaajista tulee peliuran jälkeen hyviä tuomareita kun he jo pelatessaan tuomitsevat jokaisen pallon. Hävityt tosin järestään erilailla kun erotuomari. Samoin valmentaja. 😃
Mitä ?Minusta Maria Nisulassa ei ole mitään vikaa. Kenttäkuuluttajaa Ko tarkoitat minä en mitenkään häntä kuuntele
Se tilanne tuli Ruudulta monta kertaa uusintana ja se meni tuomarilta aivan oikein kuten muutkin tuomiot lukuunottamatta pelin lopussa yhtä Leppälän leveää lyöntiä.Ihmeellistä minä huomasin Hurrikaanin tekevän vähintään saman verran. No yksi paha virhe tuomarillle tuli Ropponen oli verkossa ja yli ennenkuin pallo pinaatti torjunnasta yli.
Toivottavasti Tiikeripelaajien loukkantumiset ei johdu liian aikaisesta 100% pelaamisesta Koronan jälkeen.
Ohjeistuksia varmaan noudatettu
Kyllä on ihmemies tämä Leppälä, ei voi muuta sanoa.Mukava oli peliä katsoa, mutta ei kyllä voi edelleenkään ääniä telkkariin laittaa. Tuo, kun saataisiin vielä korjattua välierien vaatimalle tasolle.
Veikkauksen (pitkävedon) mukaan paremmassa kunnossa kuin eilen...Onko mitään tietoa Oskari Keskisen ja Jere Mäkisen päivän kunnosta?