Verkkovirhe

Kokkolan Tiikerit 2021-2022

Hyvää mittumaaria. Ps Pasman näköinen mies havaittu Sastamalassa Kaalisaaren beach-volley turnauksessa. Talkoilemassa.

Voi olla näköharha. Omat talkoot oli meikäläiselläkin. Nestehukka meinasi päästä valloillensa.

Siinähän se kesä tais mennä.
Hyvän juhannuksen toivotusten lukemisessa.
Seuraavaksi taitaa mennä syksy Hyvän Venetsialaisten toivotuksia lukiessa ....ja sittenhän taitaa olla jo joulu käsillä.
......Sitä vaan, että aika hiljaista on kaikilla rintamilla. Mitä nyt Sauss vähän aiheutti laineita.
Ois kiva lukea joskus joukkueen kuulumisista ja yleensäkin seuran tavoitteista yms tulevalle kaudelle. Tahdosta riippumattomia uutisia saa joskus....

Hyvä Mikko L. Juurikin näin.
Ei seurojen toiminta ole stopissa kuukausikaupalla. Meille lajiniiloille voisi aina silloin tällöin kertoa kuulumisia. Kotisivuilla/somessa joku pelaajahaastattelu tms. Ei olisi paljoa vaadittu. Pahimmillaan sivuilla kohdassa "uutiset" on viimeisin huhtikuulta🤔.
Onneksi on poikkeuksiakin, senpä takia ne saavat sinakin minulta muutaman sympatiapisteen lisää.

Ryynäsen Topi

Siinähän se kesä tais mennä.
Hyvän juhannuksen toivotusten lukemisessa.
Seuraavaksi taitaa mennä syksy Hyvän Venetsialaisten toivotuksia lukiessa ....ja sittenhän taitaa olla jo joulu käsillä.
......Sitä vaan, että aika hiljaista on kaikilla rintamilla. Mitä nyt Sauss vähän aiheutti laineita.
Ois kiva lukea joskus joukkueen kuulumisista ja yleensäkin seuran tavoitteista yms tulevalle kaudelle. Tahdosta riippumattomia uutisia saa joskus....

Sorry, että erehdyin toivottamaan palstalaisille hyvää juhannusta. Taisi tunnepuoli saada otetta, kun oli niin kaunis keskikesän sää. Taisi olla iso virhe!

Nytpä en sitten erehdy toivottamaan hyvää venetsialaista.

En ole Tiikerien tiedottaja, vaikka joitakin asioita esim. syksyn ohjelmasta tiedänkin. Joukkueen kuulumisistakin tiedän aika paljonkin. Tiedotuspuolen tulisi kyllä minunkin mielestä tiedottaa joukkueen kuulumisia tulevan kauden osalta.

Harjoitusotteluita Tiikerit pelaa useampia. Mm. Karelian Hurmos vs Tiikerit pelataan kuluvan viikon perjantaina Kyyjärvellä.

Syyskuussa on vuorossa useampia otteluita pääasiassa vieraskentillä.

Ainakin yksi ottelu on syyskuussa Hollihaassa, jossa verkon toiselle puolelle juoksee Oulun Etta.

Ryynäsen Topi

Voinet kysästä missäs hommissa kyseiset tekijät onkaan ja miksi Sinun kautta hoidetaan Tiikereiden tiedottaminen nykyään.. 😉

Kieltämättä joskus harmittaa, kun tiedotuspuoli ei toimi niin kuin kohtuudella pitäisi. Ei se tiedottaminen sitä tarkoita, että pitää tapahtua jotain todella erikoista, ennekuin asiasta tiedotetaan.

Ymmärrän hyvin, että nyt varsinkin korona-aikana, kun yhteydenpidot ovat paljon pienemmät, kuin ns. normaaliaikana, lentopallon ystävät haluaisivat kuulla tiedotteita tai kuulumisia nykytilanteesta.

En halua kuitenkaan astua "kenenkään varpaille" tiedotuspuolella, vaikka melko paljon olen asioista kartalla.

Minunkin mielestä nyt olisi hyvä tilaisuus Tiikerien tiedotuspuolella kertoa tulevista tapahtumista ja joukkueen nykykuulemisia ennen sarjakauden alkua.

Esim. syyskuun aikana Tiikerit pelaa useampia harjoitusotteluita. Yksi näistä on Kiuruvedellä 25.9. pelattava Savo vs Tiikerit.

Huomenna pe. 27.8. Tiikerit kohtaa syksyn ensimmäisessä harkkapelissä Kyyjärvellä Karelian Hurmoksen.

Huomenna pe. 27.8. Tiikerit kohtaa syksyn ensimmäisessä harkkapelissä Kyyjärvellä Karelian Hurmoksen.
Mielenkiintoista nähdä missä kunnossa kummankin pelaajisto on, varsinaisesti voimasuhteista ekat harkkapelit ei kerro totuutta, mutta yksittäisten pelaajien kesäharjoittelun onnistumisesta varmasti saa infoa. Hurmoksen osalta vähän huhuja kuulunut akselin Häyrinen ja Heiskanen hyökkäysvoimasta, samoin Rissanen saanut harjoitella terveenä, on kuulemma hyvässä kunnossa. Sieltä tuskin liveä tulossa? Vaikka Kyyjärvi onkin keskeinen metropoli, niin ei ehkä ihan harkkapeliin jaksa lähteä ajelemaan..

Ryynäsen Topi

Vitsinähän minä heitin, totta toki toinen puoli kun savolainen kirjoittaa.. No jospa jotain jossain vaiheessa tulee tuuteista.

Voitte mennä speden kanssa Kiuruvedelle tsekkaamaan, minkälainen joukkue Tiikereillä on, samoikuin Savolla?

Rapakunto kartoitti kesällä miesten mestaruusliigan ranking-järjestyksen. Hän asetti Tiikerit koko liigan hännänhuipuksi, sijalle 11.

Itse olen paljon optimistisempi. Nuori joukkue kehittyy pienin napsuin eteenpäin. Mikko tekee koko ajan erittäin hyvää valmennustyötä.:)

Voitte mennä speden kanssa Kiuruvedelle tsekkaamaan, minkälainen joukkue Tiikereillä on, samoikuin Savolla?

Rapakunto kartoitti kesällä miesten mestaruusliigan ranking-järjestyksen. Hän asetti Tiikerit koko liigan hännänhuipuksi, sijalle 11.

Itse olen paljon optimistisempi. Nuori joukkue kehittyy pienin napsuin eteenpäin. Mikko tekee koko ajan erittäin hyvää valmennustyötä.:)

Tänään torstaina kävi minulle ikävä tapaturma jonka johdosta olen nyt Kysissä, huomenna laitetaan uusi lonkkanivel joten en varmaan muutamaan viikkoon pääse edes katsomoon.

Tänään torstaina kävi minulle ikävä tapaturma jonka johdosta olen nyt Kysissä, huomenna laitetaan uusi lonkkanivel joten en varmaan muutamaan viikkoon pääse edes katsomoon.
Ai saamari. Älä anna laittaa Bilteman tarvikeosia, vaan alkuperäisiä. Pikaista toipumista. Ei siellä makailla, vaan heti liikkeelle.

Ryynäsen Topi

Kaikkea voi sattua matkan varrella. Pikaista paranemista ja tsemppiä toipumiseen!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.