Hyvää juhannusta kaikille, lupaan parantaa tapani ja osallistua ainakin yksiin talkoisiin.
Sillälailla voi kun kivaa, Pasmahan on ihan kunnon mies.
Hyvää juhannusta kaikille, lupaan parantaa tapani ja osallistua ainakin yksiin talkoisiin.
Siinähän se kesä tais mennä.
Hyvän juhannuksen toivotusten lukemisessa.
Seuraavaksi taitaa mennä syksy Hyvän Venetsialaisten toivotuksia lukiessa ....ja sittenhän taitaa olla jo joulu käsillä.
......Sitä vaan, että aika hiljaista on kaikilla rintamilla. Mitä nyt Sauss vähän aiheutti laineita.
Ois kiva lukea joskus joukkueen kuulumisista ja yleensäkin seuran tavoitteista yms tulevalle kaudelle. Tahdosta riippumattomia uutisia saa joskus....
Voinet kysästä missäs hommissa kyseiset tekijät onkaan ja miksi Sinun kautta hoidetaan Tiikereiden tiedottaminen nykyään.. 😉En ole Tiikerien tiedottaja
Voinet kysästä missäs hommissa kyseiset tekijät onkaan ja miksi Sinun kautta hoidetaan Tiikereiden tiedottaminen nykyään.. 😉
Mielenkiintoista nähdä missä kunnossa kummankin pelaajisto on, varsinaisesti voimasuhteista ekat harkkapelit ei kerro totuutta, mutta yksittäisten pelaajien kesäharjoittelun onnistumisesta varmasti saa infoa. Hurmoksen osalta vähän huhuja kuulunut akselin Häyrinen ja Heiskanen hyökkäysvoimasta, samoin Rissanen saanut harjoitella terveenä, on kuulemma hyvässä kunnossa. Sieltä tuskin liveä tulossa? Vaikka Kyyjärvi onkin keskeinen metropoli, niin ei ehkä ihan harkkapeliin jaksa lähteä ajelemaan..Huomenna pe. 27.8. Tiikerit kohtaa syksyn ensimmäisessä harkkapelissä Kyyjärvellä Karelian Hurmoksen.
Vitsinähän minä heitin, totta toki toinen puoli kun savolainen kirjoittaa.. No jospa jotain jossain vaiheessa tulee tuuteista.
Voitte mennä speden kanssa Kiuruvedelle tsekkaamaan, minkälainen joukkue Tiikereillä on, samoikuin Savolla?
Rapakunto kartoitti kesällä miesten mestaruusliigan ranking-järjestyksen. Hän asetti Tiikerit koko liigan hännänhuipuksi, sijalle 11.
Itse olen paljon optimistisempi. Nuori joukkue kehittyy pienin napsuin eteenpäin. Mikko tekee koko ajan erittäin hyvää valmennustyötä.
Ai saamari. Älä anna laittaa Bilteman tarvikeosia, vaan alkuperäisiä. Pikaista toipumista. Ei siellä makailla, vaan heti liikkeelle.Tänään torstaina kävi minulle ikävä tapaturma jonka johdosta olen nyt Kysissä, huomenna laitetaan uusi lonkkanivel joten en varmaan muutamaan viikkoon pääse edes katsomoon.
Tänään torstaina kävi minulle ikävä tapaturma jonka johdosta olen nyt Kysissä, huomenna laitetaan uusi lonkkanivel joten en varmaan muutamaan viikkoon pääse edes katsomoon.
Tänään torstaina kävi minulle ikävä tapaturma jonka johdosta olen nyt Kysissä, huomenna laitetaan uusi lonkkanivel joten en varmaan muutamaan viikkoon pääse edes katsomoon.