Tiikereillä mahdollisuus kultapeliin, kun Ankat voitti Hurrikaanin. Ei tarvitse pelata Savoa vastaan vielä ja Valepan ne voi voittaakin, kuten pari viimeistä peliä näytti.
Vähän olin jo, että miksi Keskinen ei tule Ropposen tilalle, mutta tavallaan hyvä ettei tullutkaan.
Sehän on se jännä juttu. Rane oli melko pihalla alkuerien peleissä, mutta ratkaisi täysin kolmannen erän lopun. Ja oli varsin ratkaiseva lenkki siitä eteenpäin.
Muuten: Oskari on erinomaisessa kunnossa tällä hetkellä. Sopisi aloituskokoonpanoon vaikka heti!!!! Jos ei olisi Ranea.
Näistähän syntyy sitä voittamisen henkistä pääomaa, vaikeuksien kautta voittoon. Tiikerit tarvitsee sitä jos meinaa haastaa Valepan, Valepa on nyt iskussa.Vähän olin jo, että miksi Keskinen ei tule Ropposen tilalle, mutta tavallaan hyvä ettei tullutkaan.
Pikaisen olen eri mieltä että rane täysin yksin ratkaisi kolmannen erän lopun mutta toki pääsi siinä vaiheessa peliin mukaan.Sehän on se jännä juttu. Rane oli melko pihalla alkuerien peleissä, mutta ratkaisi täysin kolmannen erän lopun. Ja oli varsin ratkaiseva lenkki siitä eteenpäin.
Muuten: Oskari on erinomaisessa kunnossa tällä hetkellä. Sopisi aloituskokoonpanoon vaikka heti!!!! Jos ei olisi Ranea.
Pikaisen olen eri mieltä että rane täysin yksin ratkaisi kolmannen erän lopun mutta toki pääsi siinä vaiheessa peliin mukaan.
No olishan pronssikin hyvä saavutus Tiikereitten nuorelle joukkueelle, voi olla työn takana sekin.Jostain se itseluottamus kyllä pitää kaivaa, eilinen peli ei ihan vakuuttanut . Kannattaa kelata sitä Valepa-pelin videota jos sieltä sais jotain mukaansa, niitä Ranen peippejä ei kannata ottaa.Valepa reenas eilenkin Ettan käsipallojoukkuetta vastaan näitä peippejä, ne varmaan nousee.Kyllä välieriin meno neljän pitkän kauden jälkeen maistuu. Leppälä totesi haastattelussa, että vielä ei ole mitään saavutettu ja työ on kesken, mutta kyllä tämä on jo tässä vaiheessa tiikereille hieno ja tavoitteiden mukainen saavutus. Nyt vain ennakkoluulottomasti kaatamaan puolustavia mestareita. Tässä ei tosiaan ole hävittävää, voitettavaa vain. Kaksi kertaa selätetyllä Valepalla sen sijaan paineet niskassaan on.
Älähän nyt Topi sysää kaikkia paineita Valepalle, Tiikerit kuitenkin pitkiä perinteitä omaava organisaatio missä on kokemusta myös voittamisesta.Presidentti Paasikivi totesi jo aikanaan kuuluisan aforisminsa: "Viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen."
VaLePa lähtee kyllä selkeänä suosikkina Tiikereitä vastaan tässä parissa.
Kangaskokko sanoo tänään ilmestyneessä lehdessä, että kaksi tappio-ottelua on käsitelty ja tappiot on otettu opiksi. Välierät alkavat nollilta...
Älähän nyt Topi sysää kaikkia paineita Valepalle, Tiikerit kuitenkin pitkiä perinteitä omaava organisaatio missä on kokemusta myös voittamisesta.