Nisulalla on patoutunut puheripuli.Kyllä mielenkiintoista nähdä , mutta noitten selostaja / kommentoijan ei voi sanoa samaa😀
Eikö voisi olla hetken höpöttämättä.
No, äänet pois on ratkaisu.
Nisulalla on patoutunut puheripuli.Kyllä mielenkiintoista nähdä , mutta noitten selostaja / kommentoijan ei voi sanoa samaa😀
No melkein ovat itse kytkeneet äänen pois tai mikki ei ole päällä. 🙄Nisulalla on patoutunut puheripuli.
Eikö voisi olla hetken höpöttämättä.
No, äänet pois on ratkaisu.
No melkein ovat itse kytkeneet äänen pois tai mikki ei ole päällä. 🙄
Eikai siinä sen kummallisempaa kuin, että kilpaurheilussa paremmat pelaajat menevät edelle?Missäs Matias?
Ei kai Matias ole joutunut sijaiskärsijäksi, taas?
Eihän se noin mene.Haastan jokaisen joka täällä jatkuvasti Nisulaa arvostelee menemään itse kokeilemaan tuota selostusta😎
Hah, ilman muuta laulamaan ja lentämään jos siitä haaveilet, elämä on elämistä varten!😉Eihän se noin mene.
Minäkin hauaisin laulaa julkisesti, mutta kun en osaa, nin en tietenkään edes yritä ...
Haluaisin ohjata lentokonetta, mutta kun en osaa, niin siihen hommaan ei edes päästetä.
Onhan näitä ;-)))
Mutta julkiseen mediaan höpöttämään - joku raja ...Hah, ilman muuta laulamaan ja lentämään jos siitä haaveilet, elämä on elämistä varten!😉
Eikai siinä sen kummallisempaa kuin, että kilpaurheilussa paremmat pelaajat menevät edelle?
Joukkueessa ei saa olla kuin 14 pelaajaa. Nyt oli Matiaksen vuoro huilata. Ensi kerralla se voi olla joku toinen.