Verkkovirhe

Keskustelua moderoinnista

Kovin vähän on puhetta lentopallosta viimeisissä viesteissä...

Jos ylläpidon linjauksista haluaa valittaa, sille on oma ketjunsa. Jos haluaa valittaa muista käyttäjistä, kannattaa sääntöjenvastaisten viestien kohdalla käyttää raportointi-toimintoa, vaihtoehtoisesti Älä huomioi -toimintoa tai jos joku on vaan ikävä tyyppi omasta mielestä, jättää kirjoittamatta.

Asiaton käytös ja toisten käyttäjien haukkuminen ei kuulu foorumille, ja tästä varoitus @Paippi

Foorumilla myös kaikki saavat kirjoittaa nimimerkin takaa anonyymisti, elleivät sitten itse tuo henkilöllisyyttään esille. Mitään tällaista vihjailua, tai varsinkaan jonkun savustamista ulos sen varjolla, emme halua ja tästä varoitus @ToLe47
@Ylläpito Kerrotko miten olen yrittänyt savustaa ketään ulos täältä ja en ole myöskään kertonut tai vihjailut kenenkään nimeä. Kannattaa käydä katsomassa muiden lajien keskustelupalstoja niin täällä ei ole mitään ongelmia. Kiitos varoituksesta, peleissä ei tainnutkaan tulla yhtään.

• Tykkää
Reaktiot: yp6

Jos ylläpidon linjauksista haluaa valittaa, sille on oma ketjunsa. Jos haluaa valittaa muista käyttäjistä, kannattaa sääntöjenvastaisten viestien kohdalla käyttää raportointi-toimintoa, vaihtoehtoisesti Älä huomioi -toimintoa tai jos joku on vaan ikävä tyyppi omasta mielestä, jättää kirjoittamatta.

Asiaton käytös ja toisten käyttäjien haukkuminen ei kuulu foorumille, ja tästä varoitus @Paippi

Foorumilla myös kaikki saavat kirjoittaa nimimerkin takaa anonyymisti, elleivät sitten itse tuo henkilöllisyyttään esille. Mitään tällaista vihjailua, tai varsinkaan jonkun savustamista ulos sen varjolla, emme halua ja tästä varoitus @ToLe47
:rolleyes:🤔

Nyt taisi kyllä tulla huti @Ylläpito

On kaksi eri asiaa haukkua toista ja taas arvostella toisen toimintaa. Syytät ensimmäisestä kun tuossa kirjoituksessa on toista. Jos sanoo että joku nimimerkki joka vääristelee ja trollaa että se vääristelee ja trollaa niin tottahan se vaan on sen voi jokainen täällä lukea ja myös varmasti aika moni on samaa mieltä

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.