Einomies Porkkakoski kirjoitti: "Liitto hyödyntää maajoukkueen ympärille syntyneen pöhinän" uutisoi Hesari tänään. Toki juttu koskee Susijengiä, mutta ollaan iloisia kaverin puolesta. Voisi olla esimerkkinä meillekin. On tullut jo grillattavaa Donkkimakkaraa, ja tulee Vantaan Energialta Susi-sähköä, kannattajat voivat kohta myös siemailla nimikkoviiniä Alkon tilausvalikoimasta. Lisäksi Petteri Koponen on mannekiinina Microsoftin Lumia-puhelimen markkinoinnissa.
Meidän Upi-salaatit, Savon Voiman Köpi-sähköt, Lelu-boxerit tai pirskahtelevan helmeilevä Masse-roséviini saa vielä odottaa. Mutta liitto on kuitenkin puhunut, ugh:
"Kilpailu ihmisten vapaa-ajasta, sirpaleinen ja monimuotoinen mediakenttä sekä viestinnän nopeus ovat kuitenkin asioita, joihin meidän pitää jatkossa pystyä vastaamaan paremmin ja lisättävä panostusta sinne. Urheilumenestys tuo tullessaan paljon positiivisia tarinoita ja ilmiöitä, joita meidän on kyettävä kertomaan suomalaisille tehokkaammin ja herätettävä kiinnostusta lajia kohtaan."
Hesarin Jarmo Färdig toki juttunsa lopuksi muistuttaa seuraavasti: "Myös päättäjien on pidettävä pakka kasassa. Vauhtisokeuteen voi kuolla". Ei toki olisi ensi kerta, kun kisahuuman jälkeen Donkkimakkarat löytyisivät alelaarista.