Verkkovirhe

Ilahduttavaa

Viestejä
432
Einomies Porkkakoski kirjoitti: Marko Kaasinen saa voimaa nuorista lentopallovalmennettavistaan. Syvä kumarrus ja hatunnosto todelliselle taistelijalle.

http://yle.fi/uutiset/kipu_hallitsee_yli_20_kertaa_leikatun_markon_elamaa_hartain_toive_on_yksi_hyva_paiva/7676390
Kiitos paljon Einomies ! Ensin meinasin, että en kommentoi tähän mutta sanompa sanasen kuitenkin.

Lentopallo on kuulunu minun elämääni yli 30 vuotta ja jos se on vienytkin niin huomattavasti enemmän olen saanut tältä upeelta lajilta.
Parasta mahdollista ja sydäntä lammittävää on kun näkee noiden nuorten onnistumisia. Varsinkin kun ollaan opeteltu jotain osaa ja nuori onnistuu siinä ja kun hän vielä itse huomaa onnistuneensa :D
Tuota tunnetta/ iloa ei voi rahalla mitata :D

Lentopallo on minulle enemmän kuin mikään kipulääke paketista. Kun vaan pääsee jollain ilveellä salille, niin alkaa tapahtua. Harkoissa ja peleissä pystyn unohtamaan kivu ja säryt lähes kokonaan ja tilalle tulee hyvä mieli ja onnellisuus sekä ylpeys, tästä lajista ja siitä, että olen osa tätä !

Toki sitten myöhemmin se kostautuu mutta sille en anna valtaa pätkän vertaa.

Nuorten valmentaminen on minulle se juttu ja toinen on tietenkin RIENTO. On kunnia asia olla mukana niin organisaatiossa kuin kentän reunalla kamera kädessä.

En tiedä mitä olisi jos ei olisi lentopallo elämässäni mutta eipä tuota tarvii ees miettiä kun on lentistä :D
Se on kuitenkin varmaa, että lentopallo on yksi suurimmista minun elämässäni ja tulee olemaan edelleen.

Nyt on uusia osia ukkoon vaihdettu ja taas pitäs päästä pitkä taival näillä varaosilla :D

Parasta mahdollista joulun odotusta kaikille lentopalloon höyrähtämeille :)
 
Viestejä
1,766
Aika pitkään lomailtuani ja oltuani palstalta poissa, niin ei voi muuta kuin kiittää edellisestä kirjoituksesta jepjep´iä, siellähän se lentopallonmuotoinen sydän sykkii hänellä, niin kuin sykkii tuhansilla muillakin. Toisilla voimakkaasti, toisilla ihan vaihdellen.
Itse kuuluun tietty tuonmuotoisen sydämen omistajiin.

Kohta päättyvä vuosi on lentopallomielessä ollut mahtava. Toivotaan jatkossa ihan vaan smankaltaista vyöryä, kohti Euroopan ja maailman huippua.
Meille on kotoliigaan, varsinkin miehiin tullut kovia täydennyksiä. Alkukausi LML:ssä antoi esim. KoVelle jaa Lekalle aikamoista nousuvauhtia. Uskotaan ja toivotaan, että noilla miehityksillä alkava 2015 kevätkausikin menee suht sutjakkaasti.

Yllätyksiä sarjassa on sopivassa määrin tullut, lisääkin kaivataan. Suomen Cup miehissä ei kovia ylläreitä tuonut, mutta kovat matsit sieltäkin tv:n kautta katsotaan, kun en paikan päälle mene.

HSI-liigan johtopaikka on kyllä kiistaton ja hänelle suuri kädenpuristukseni, koska ei siellä veikkauksissa juuri mutta kuin vihreätä väriä näy!
Itse olen tuolta puskista ja kovin etäisenä ja pikaisena onnistunut häthätää pysymään juuri ja juuri top20:ssä.

Lentopalloilijan Joulu tulee aika lyhyt huipputasolla olemaan. Matsit jatkuvat, tulee Cup jne jne.

Toivotaan, ettei pelaajia enemmässä määrin loukkaannu, sijaisia sairastupalaisille löytyy ja joulukinkun saattelemana laitetaan sitä sinappia ihan reeeeeilusti, niin tulee kovasti tuhinaa ja taistoa peleihin...

Hyvää ja Hauskaa Joulua!
 
Viestejä
10,915
Toni Flinkin otsikkomankeli kunnossa myös 2015:

Kuka saa pussata Kannua sunnuntaina?

http://www.mestaruusliiga.fi/uutiset/kuka-saa-pussata-kannua-sunnuntaina.html
 
Viestejä
21
Veikkaus finaaliotteluun: 1) Tiikerit 2) Valepa...Kunhan vain ensin selvittävät nämä välierät alta pois. Parempi sittenkään olla lupaamatta mitään, jos on väärässä - lentopallossahan pallo on usein ollut aika pyöreä...
 
Viestejä
10,915
Suomen tyttöjen voitto Kroatiasta 3 - 1. Ronja Heikkiniemellä kovat tehot:

http://www.cev.lu/Competition-Area/MatchStatistics.aspx?ID=27406
 
Viestejä
4,750
Nyt ymmärettiin laitaa suuruusluokat kohdilleen. En vain olisi ikinä uskonut tätä tapahtuvan. Mieletöntä!! :S
 
Viestejä
5,006
En olisi kyllä uskonut että näkisin tämän päivän joskus tässä jääkendon luvatussa maassa. Isot Onnittelut koko maajoukkuetiimille tästä upeasta ja arvostetusta valinnasta
 
Viestejä
1,766
Einomies Porkkakoski kirjoitti: Oikea valinta. Upea laji, mahtava joukkue ja fantastiset fanit. Onnittelut!
JA KÖPI VUODEN VALKKU !
Kiitos!... ja Onnee Köpille ja kaikille lentopalloihmisille!
 
Viestejä
4,750
noppa kirjoitti: Aivan uskomattoman hieno päivä suomalaiselle lentopailloilulle!! Melkein jo herkistyy..
Ei melkein, vaan täyysillä täällä vetistellään. Niin kauan on tarvottu unhojen syvissä vesissä ja nyt kaikki se lentopalloväen pyyteetön työ palkitaan Köpin ja mj:n kautta.

Lentopalloperhe on niin mahtavaa sakkia että ei sanoja löydy. Tähän on tultu uskomattoman työmäärän kautta, mitä junnuvalkut, seuravalkut ja koko lajihörhöporukka on tehnyt. Nyt saa ihan kaikki nauttia. Ihan kympillä.
 
Viestejä
10,915
Sakke kirjoitti:
noppa sanoi:
Aivan uskomattoman hieno päivä suomalaiselle lentopailloilulle!! Melkein jo herkistyy..
Ei melkein, vaan täyysillä täällä vetistellään. Niin kauan on tarvottu unhojen syvissä vesissä ja nyt kaikki se lentopalloväen pyyteetön työ palkitaan Köpin ja mj:n kautta.

Lentopalloperhe on niin mahtavaa sakkia että ei sanoja löydy. Tähän on tultu uskomattoman työmäärän kautta, mitä junnuvalkut, seuravalkut ja koko lajihörhöporukka on tehnyt. Nyt saa ihan kaikki nauttia. Ihan kympillä.

Minulla on sellainen kutina, ettei tämä lajistamme nauttiminen ja herkistely jää tähän. Matka jatkuu aluksi Rioon ja muihin uusiin saavutuksiin. Siellä on vielä mitalisadettakin tulossa. Kun vain painetaan nöyrästi ja silti oma arvo tuntien eteenpäin. Ja tietysti tehdään kovasti töitä ja juurikin niitä menestymisen kannalta oikeita töitä.
 
Viestejä
10,915
Hienosti äijämme huomioivat myös meidät fanit:

http://yle.fi/urheilu/fanit_antavat_lentopallomiehille_voimaa_-_kun_kansa_elaa_siihen_on_helppo_samaistua/7735673
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös