Kiitos paljon Einomies ! Ensin meinasin, että en kommentoi tähän mutta sanompa sanasen kuitenkin.Einomies Porkkakoski kirjoitti: Marko Kaasinen saa voimaa nuorista lentopallovalmennettavistaan. Syvä kumarrus ja hatunnosto todelliselle taistelijalle.
http://yle.fi/uutiset/kipu_hallitsee_yli_20_kertaa_leikatun_markon_elamaa_hartain_toive_on_yksi_hyva_paiva/7676390
Lentopallo on kuulunu minun elämääni yli 30 vuotta ja jos se on vienytkin niin huomattavasti enemmän olen saanut tältä upeelta lajilta.
Parasta mahdollista ja sydäntä lammittävää on kun näkee noiden nuorten onnistumisia. Varsinkin kun ollaan opeteltu jotain osaa ja nuori onnistuu siinä ja kun hän vielä itse huomaa onnistuneensa
Tuota tunnetta/ iloa ei voi rahalla mitata
Lentopallo on minulle enemmän kuin mikään kipulääke paketista. Kun vaan pääsee jollain ilveellä salille, niin alkaa tapahtua. Harkoissa ja peleissä pystyn unohtamaan kivu ja säryt lähes kokonaan ja tilalle tulee hyvä mieli ja onnellisuus sekä ylpeys, tästä lajista ja siitä, että olen osa tätä !
Toki sitten myöhemmin se kostautuu mutta sille en anna valtaa pätkän vertaa.
Nuorten valmentaminen on minulle se juttu ja toinen on tietenkin RIENTO. On kunnia asia olla mukana niin organisaatiossa kuin kentän reunalla kamera kädessä.
En tiedä mitä olisi jos ei olisi lentopallo elämässäni mutta eipä tuota tarvii ees miettiä kun on lentistä
Se on kuitenkin varmaa, että lentopallo on yksi suurimmista minun elämässäni ja tulee olemaan edelleen.
Nyt on uusia osia ukkoon vaihdettu ja taas pitäs päästä pitkä taival näillä varaosilla
Parasta mahdollista joulun odotusta kaikille lentopalloon höyrähtämeille