Meikäläisen kone alkoi tutusti yskimään jo toisella pelikierroksella.
Niin se näkyy toimivan. Pisteitä tulee kuin markkinamieheltä kampoja.metriheikki kirjoitti: Tulkitsenko oikein tuota pistelaskusysteemiä että täysin oikeasta tuloksesta saa 5 pojoo ja oikeasta voittajasta 3 pojoo? Jos näin on niin aika outo systeemi. Mutta hällä väliä. Se asia on kaikille sama
Ota välilehti ottelutulokset ja valitse haluamasi viikko, jonka pelejä haluat tarkastella kohdasta "match day"TöröTarpinen kirjoitti: Hei
Näkeekö tuolta HSI Liiga sivulta mistään miten on itse veikannut jo pelatut ottelut. (kun ei enään muista)
Viime vuonna. kun likkas nimimerkkiä näki tulokset.
Neuvokaa, jos minä en vaan osaa.
Kiitos; sieltähän ne löytyi.mikko laurell kirjoitti:Ota välilehti ottelutulokset ja valitse haluamasi viikko, jonka pelejä haluat tarkastella kohdasta "match day"TöröTarpinen sanoi:Hei
Näkeekö tuolta HSI Liiga sivulta mistään miten on itse veikannut jo pelatut ottelut. (kun ei enään muista)
Viitaten kintaalla seuraavaan juttuuni:TöröTarpinen kirjoitti: Hei
Tuntuu olevan muilla veikkaukseen osallistuvilla löysät housussa, kun keskustelu on jollain tavalla vaimeaa. Vantaa Ducksin nousukiidossa kohti piikkipaikkaa meikäläinenkin yrittää levittää siipensä ja nousta kärkipaikoille. Nyt podiumpaikka vielä yhden askelman päässä.varajäsen kirjoitti: PÖÖ joko EMPK:lla löysät housussa
Mutta ihan aikuisten oikeasti, jos ankat ovat vielä sarjajohdossa helmikuussa EMPK johtaa tätä kisaa yli 50 pisteellä
Joo, ao. peli on 25.01.2017.Jussi Juonio kirjoitti: 26.10 Sampo - Tiikerit klo 18.30 Tiikerit -loimu eivarmasti ole 25.10.'
T'ss'h'n tilanteet vaihtelle mukavasti minäkin jo kyttään kärkikolmikkoa :cheer:Einomies Porkkakoski kirjoitti: Tänään Etta-tappio vei meikäläisen alas kymppipaikalle. PLH ja Spede huohottavat niskaan ja Konkarikin näkyy jo horisontin sumun takaa.
ai niin EMPK:n pitää veikata muitakin otteluja kuin DuksksienEinomies Porkkakoski kirjoitti: Tiikerit yllätti minut housut kintuissa. Putosin jo kymppisakista sijalle 11. Nyt on pakko ryhdistäytyä.