Verkkovirhe

HSI Liiga 2014-15

Viestejä
3,451
passista kirjoitti: Slowhand huomio!
Korjaa 22.11. pelattavan Tiikerit-Leka kellonaika EI 17, VAAN 15. Tv-peli!

Esitin myös viime kaudella, että jos veikkaa lopputulokseksi 3-2 ja peli päättyy 2-3, tulisi siitä saada 1 pinna. Onhan kohtuutonta että tällaisen tasaväkisen pelin oikein veikannut saa 3 pistettä ja vain voittajassa erehtynyt 0 pistettä. Mm. Hilima puuttui tähän. Olen samaa mieltä edelleen.
No niin (myös jäsen)kerron vielä uudestaan oman kantani, jota olen näistä kolme kaks peleistä mieltä.

Näillä säännöillä ei kannattais veikata kuin 3-2 tuloksia jos tuo yks piste tulisi voimaan. Vain 0-3 ja 1-3 olisi huti tuloksia. (voitte tarkastella minun tämän kauden 3-2 veikkaukset ja montako niitä on huti :) ja verrata omiinne! :angry: )

Minusta pitäisi laskea miinus pisteitä. Täydellisestä tiedosta tulisi 0 pistettä ja kaikista vääristä erä veikkauksista tulisi miinuspiste. Eli veikkaat 3-0 tulosta ja peli päättyy 0-3 = miinus kuusi pistettä jne :evil:
 
Viestejä
289
varajäsen kirjoitti:
passista sanoi:
Slowhand huomio!
Korjaa 22.11. pelattavan Tiikerit-Leka kellonaika EI 17, VAAN 15. Tv-peli!

Esitin myös viime kaudella, että jos veikkaa lopputulokseksi 3-2 ja peli päättyy 2-3, tulisi siitä saada 1 pinna. Onhan kohtuutonta että tällaisen tasaväkisen pelin oikein veikannut saa 3 pistettä ja vain voittajassa erehtynyt 0 pistettä. Mm. Hilima puuttui tähän. Olen samaa mieltä edelleen.
No niin (myös jäsen)kerron vielä uudestaan oman kantani, jota olen näistä kolme kaks peleistä mieltä.

Näillä säännöillä ei kannattais veikata kuin 3-2 tuloksia jos tuo yks piste tulisi voimaan. Vain 0-3 ja 1-3 olisi huti tuloksia. (voitte tarkastella minun tämän kauden 3-2 veikkaukset ja montako niitä on huti :) ja verrata omiinne! :angry: )

Minusta pitäisi laskea miinus pisteitä. Täydellisestä tiedosta tulisi 0 pistettä ja kaikista vääristä erä veikkauksista tulisi miinuspiste. Eli veikkaat 3-0 tulosta ja peli päättyy 0-3 = miinus kuusi pistettä jne :evil:
Olin mökillä, jolloin vastineeni varajäsenen kantaan karkasi bittiavaruuteen. Yritetään uudestaan.

Kyllä vähän liioittelit tuon pisteen merkitystä 3-2, 2-3 otteluissa. Tokihan ne lisäävät pisteitä kaikilla jotka veikkaavat tuota lopputulosta, ja tulos onkin päinvastainen. Mutta jokainenhan meistä yrittää veikata oikeaa lopputulosta, jolloin vain saa täydet 3p ja oikeasta voittajasta sen 2p. Nyt oli vain kyse tasaisen ottelun ”väärästä” lopputuloksesta. Mielestäni siis veikkaajaa tulisi palkita siitä 1p:llä.

Pari esimerkkiä viime viikonvaihteelta. Tuskin monikaan veikkasi Lakkapää – Riento ottelussa muuta kuin kotivoittoa Lakkapäälle ja sai siis aiheellisesti esim. 3-2 veikkauksesta 0p. Ja tietysti 2-3 veikkauksesta 2p (olihan voittaja Riento lukemin 1-3).

Entä ottelu Leka-KoVe: jos veikkasit 3-0 tai 3-1 sait 2p, 3-2 sait 3p, mutta tuloksesta 2-3 0p. Ja tästä on kysymys; ottelu oli tasainen ja ratkaisu tapahtui 5:nnessä erässä ja silloinkin äärimmäisen niukasti. Eikö tällaista tasaista ottelua veikannut olisi ansainnut siinä 1p, missä esim tulosta 3-0 veikannut sai 2p?

Muuten pelatusta 60 ottelusta 14 eli noin neljäsosa päättyi lukemiin 3-2 tai 2-3. Itse olen veikannut näistä yhden ottelun väärinpäin ja 5 ottelua yllättäen oikein.

Noihin negatiivisiin pisteisiin suhtaudun negatiivisesti. Mitähän jos palkittais hyvien suoritusten suuntaan.
 
Viestejä
3,451
ettei vaan yhtä kehuisi, niin viime vuoden ylivoimainen voittaja on jo aloittanut kirin, jos lasketaan vihreitä osumia niin käressä keikkuisi :pinch:
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti: ettei vaan yhtä kehuisi, niin viime vuoden ylivoimainen voittaja on jo aloittanut kirin, jos lasketaan vihreitä osumia niin käressä keikkuisi :pinch:
Joo, mutta tuota minä nimittäisin jo vihreäksi viivaksi:

Jäsenen Nectar-filled Blossoms veikkaukset
23.11.2014 Isku - Hurrikaani (2- 3) (2-3)
23.11.2014 Lakkapää - VaLePa (2- 3) (2-3)
22.11.2014 Riento - Loimu (0- 3) (0-3)
22.11.2014 Etta - VaLePa (0- 3) (0-3)
22.11.2014 Kokkolan Tiikerit - LEKA Volley (3- 1) (3-1)
 
Viestejä
916
mikko laurell kirjoitti: Köli raapii pohjaa! Kohta ollaan pohjassa... :(
Helppoahan se on siellä alhaalla huudella, kun ei korkealta putoa, mutta entäs täällä huipulla. Jääkö pelkkä märkä läntti, kun putous päättyy?
 
Viestejä
1,533
jäsen kirjoitti:
mikko laurell sanoi:
Köli raapii pohjaa! Kohta ollaan pohjassa... :(
Helppoahan se on siellä alhaalla huudella, kun ei korkealta putoa, mutta entäs täällä huipulla. Jääkö pelkkä märkä läntti, kun putous päättyy?
No hätä!
Veikkasin Loimu - Sampo pelin täysin metsään. Sijoitus nousi kuitenkin kolme sijaa??? :eek:hmy:
 
Viestejä
3,451
joopa joo. Kattelin nimimerkkejä jotka ovat sampoon päin kallellaan, niin ei hekään ole uskoneet sampoon! :woohoo:

Näin 3-0 veikanneena hävettää ;) , mutta sarjakärki oli poissa! No, jos sillä oli sisäpiiritietoa loimun tappiosta :)

Ehdottamallani miinuspiste veikkauksella ois tässäkin saatu eroja :whistle:
 
Viestejä
916
Jussi Juonio kirjoitti: Ei ei nyt mene niin kuin siellä Strömsössä.
No ei just joo. Nää pitää kai kaikki veikata 3-0 tai 0-3 ja unohtaa noiden erien kautta vihreiden palkkien pyytäminen.
 
Viestejä
3,451
varajäsen kirjoitti: joopa joo. Kattelin nimimerkkejä jotka ovat sampoon päin kallellaan, niin ei hekään ole uskoneet sampoon! :woohoo:

Näin 3-0 veikanneena hävettää ;) , mutta sarjakärki oli poissa! No, jos sillä oli sisäpiiritietoa loimun tappiosta :)

Ehdottamallani miinuspiste veikkauksella ois tässäkin saatu eroja :whistle:
no alahan avautua nimimerkki jani nieminen mikä mättää :) ? Kuhan nimimerkin takaa ei löytyis se kuuluisa Veikko
 
Viestejä
916
jäsen kirjoitti:
Jussi Juonio sanoi:
Ei ei nyt mene niin kuin siellä Strömsössä.
No ei just joo. Nää pitää kai kaikki veikata 3-0 tai 0-3 ja unohtaa noiden erien kautta vihreiden palkkien pyytäminen.
Joo just. Pitää sitä ihmislapsen olla yksinkertainen. Nyt minulle valkeni - ja kesti vain pari vuotta - tajuta, miksi varajäsen pärjää ja minä en!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös