Huono, huonompi ja Porkkakoski
Koita Eikka välillä järjestelmää niin kuin Jussi käytti Isku-Loimu pelissä! Tulos ei varmaan ollut kuitenkaan toivottu...Einomies Porkkakoski kirjoitti: Huono, huonompi ja Porkkakoski
Kirottu I-pad :woohoo:mikko laurell kirjoitti:Koita Eikka välillä järjestelmää niin kuin Jussi käytti Isku-Loimu pelissä! Tulos ei varmaan ollut kuitenkaan toivottu...Einomies Porkkakoski sanoi:Huono, huonompi ja Porkkakoski
Huono, Waltsu ja Porkkakoski.Einomies Porkkakoski kirjoitti: Huono, huonompi ja Porkkakoski
säälittävää selittelyäjäsen kirjoitti: Tässä menee loppukausi varajäsentä odotellessa, että saataisiin kunnon loppuhuipennus sarjalle.
Olen tehnyt kaikkeni viime peleissä, että varajäsen pääsisi edes tuntumaan. Kyllä se siitä.
Jaaha, vai heittää varajäsen pyyhkeen kehään.varajäsen kirjoitti:säälittävää selittelyäjäsen sanoi:Tässä menee loppukausi varajäsentä odotellessa, että saataisiin kunnon loppuhuipennus sarjalle.
Olen tehnyt kaikkeni viime peleissä, että varajäsen pääsisi edes tuntumaan. Kyllä se siitä.
jos toisella on mennyt huonosti niin pitäisi vielä toisen pahanolon tunne kantaa.
Ei jaksa iloita sijasta n. 19 ja jos vaikka sillä (todennäköisesti) kauden lopussa voittaa jäsenen inch:
Siis, jos arvoisa jäsen jaksaa lukea kirjoituksia (katalysaattori) olen tosiaan aikoja sitten heittänyt pyyhkeen kehään.jäsen kirjoitti:Jaaha, vai heittää varajäsen pyyhkeen kehään.varajäsen sanoi:säälittävää selittelyäjäsen sanoi:Tässä menee loppukausi varajäsentä odotellessa, että saataisiin kunnon loppuhuipennus sarjalle.
jos toisella on mennyt huonosti niin pitäisi vielä toisen pahanolon tunne kantaa.
Ei jaksa iloita sijasta n. 19 ja jos vaikka sillä (todennäköisesti) kauden lopussa voittaa jäsenen inch:
No siinä tapauksessa näytetäänpä varajäsenelle kanan munat ja mistä närhi pissii.
Koetahan nyt tulla ensin vähän lähemmäs, inise sitten.varajäsen kirjoitti: Tätävauhtia jäsen on kiinni jo tässä kuussa :woohoo:
Mistä sitten motivaatio loppukauden numeroiden laittamiseen?
Jäsen herää pahvi
No et tuolla taktiikalla, että veikkaat koko ajan samalla tavalla kuin minä.varajäsen kirjoitti: NFB näköjään lukee näitä tekstejä ja repäisi taas turvallisen johdon.
Loin uuden taktiikan: "Tasoitan ja menen ohi jäsenestä ihan lopussa, ettei se voi reakoida kuin mestarit" :S
Olen tuon saman niin monesti ja pisteiden menetyksellä kokenut tällä kaudella.jäsen kirjoitti: prkl ei pitäisi muutella tuloksiaan.
valkoista laikkaa siellä on varajäsenelläkin ja ei se noin toimi, että pelaat samalla tavalla koko ajan väärin kuin minäkin.varajäsen kirjoitti: olenko mangneetti?
Pysyn paikallani ja jäsen vaan lähenee
ps muistaakseni kärki sai 300 p helmikuun alussa eli kuukausi jäljessä :silly: