Verkkovirhe

HSI Liiga 2014-15

Viestejä
1,801
Einomies Porkkakoski kirjoitti: Huono, huonompi ja Porkkakoski
Huono, Waltsu ja Porkkakoski.

Hei mutta onhan sielä vielä yksi kaikki kohteet veikannut jäljessä. Jesss, eihän tässä ihan rupusakkia ollakaan!
 
Viestejä
63
Kyllä minulla veikkaukset on olleet ihan kohdallaan, on vain käynyt niin kuin entiselle hevosmiehelle Teivon raveissa: Viikon varmat lähtee voltista väärään suuntaan :p
 
Viestejä
916
Tässä menee loppukausi varajäsentä odotellessa, että saataisiin kunnon loppuhuipennus sarjalle.
Olen tehnyt kaikkeni viime peleissä, että varajäsen pääsisi edes tuntumaan. Kyllä se siitä.
 
Viestejä
3,451
jäsen kirjoitti: Tässä menee loppukausi varajäsentä odotellessa, että saataisiin kunnon loppuhuipennus sarjalle.
Olen tehnyt kaikkeni viime peleissä, että varajäsen pääsisi edes tuntumaan. Kyllä se siitä.
säälittävää selittelyä :whistle:

jos toisella on mennyt huonosti niin pitäisi vielä toisen pahanolon tunne kantaa.

Ei jaksa iloita sijasta n. 19 ja jos vaikka sillä (todennäköisesti) kauden lopussa voittaa jäsenen :pinch:
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti:
jäsen sanoi:
Tässä menee loppukausi varajäsentä odotellessa, että saataisiin kunnon loppuhuipennus sarjalle.
Olen tehnyt kaikkeni viime peleissä, että varajäsen pääsisi edes tuntumaan. Kyllä se siitä.
säälittävää selittelyä :whistle:

jos toisella on mennyt huonosti niin pitäisi vielä toisen pahanolon tunne kantaa.

Ei jaksa iloita sijasta n. 19 ja jos vaikka sillä (todennäköisesti) kauden lopussa voittaa jäsenen :pinch:
Jaaha, vai heittää varajäsen pyyhkeen kehään.
No siinä tapauksessa näytetäänpä varajäsenelle kanan munat ja mistä närhi pissii.
 
Viestejä
3,451
jäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
jäsen sanoi:
Tässä menee loppukausi varajäsentä odotellessa, että saataisiin kunnon loppuhuipennus sarjalle.
Olen tehnyt kaikkeni viime peleissä, että varajäsen pääsisi edes tuntumaan. Kyllä se siitä.
säälittävää selittelyä :whistle:

jos toisella on mennyt huonosti niin pitäisi vielä toisen pahanolon tunne kantaa.

Ei jaksa iloita sijasta n. 19 ja jos vaikka sillä (todennäköisesti) kauden lopussa voittaa jäsenen :pinch:
Jaaha, vai heittää varajäsen pyyhkeen kehään.
No siinä tapauksessa näytetäänpä varajäsenelle kanan munat ja mistä närhi pissii.
Siis, jos arvoisa jäsen jaksaa lukea kirjoituksia (katalysaattori) olen tosiaan aikoja sitten heittänyt pyyhkeen kehään.

Se ei todellakaan tarkoita sitä en voisi jäsentä voittaa :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Kärkeä en tavoita, mutta ei taida jäsenkään vaikka koko kausi on kannattanut ja pitänyt peukkua pystyssä ;)
 
Viestejä
302
Olipa jäänyt oma peli veikkaamatta eiliseltä mutta pakko myöntää, että siinä hävisin vain kaksi pistettä :p
Jostakin syystä ei tunnu edes haittaavan.
 
Viestejä
3,451
Tätävauhtia jäsen on kiinni jo tässä kuussa :woohoo:

Mistä sitten motivaatio loppukauden numeroiden laittamiseen? ;)

Jäsen herää pahvi :)
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti: Tätävauhtia jäsen on kiinni jo tässä kuussa :woohoo:

Mistä sitten motivaatio loppukauden numeroiden laittamiseen? ;)

Jäsen herää pahvi :)
Koetahan nyt tulla ensin vähän lähemmäs, inise sitten.
Nyt on menossa intervallikausi, välillä valkoista ja sitten taas vihreää, hähhää.
 
Viestejä
74
Rupesin tässä joutessani katteleen mitä on tullu kauden aikana veikattua ja mulle on näköjään kauden yllättäjä ollu Isku.
eniten oon väärin veikannu Ettan pelejä mutta Iskun pelejä oon veikannu 9 väärin . niissä kaikissa niinku eilenkin oon pelannu Iskun häviämään ja ne on onnistunu ottaan voiton.
Vammalan ja Särkkien pelit on kai ollu helppoja muillekin,niistä molemmista on vain 2 menny väärin.
 
Viestejä
3,451
NFB näköjään lukee näitä tekstejä :) ja repäisi taas turvallisen johdon.

Loin uuden taktiikan: "Tasoitan ja menen ohi jäsenestä ihan lopussa, ettei se voi reakoida kuin mestarit" :S
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti: NFB näköjään lukee näitä tekstejä :) ja repäisi taas turvallisen johdon.

Loin uuden taktiikan: "Tasoitan ja menen ohi jäsenestä ihan lopussa, ettei se voi reakoida kuin mestarit" :S
No et tuolla taktiikalla, että veikkaat koko ajan samalla tavalla kuin minä.
 
Viestejä
1,766
jäsen kirjoitti: prkl ei pitäisi muutella tuloksiaan.
Olen tuon saman niin monesti ja pisteiden menetyksellä kokenut tällä kaudella.
Vaikka leikkiähän tämä on - vai onko tämä peliä?

Nyt päätin: Veikkaan edellisenä päivänä, enkä muuta veikkauksiani, vaikka esim. Lelu ja Kunnari siirtyisivät jonkun vastustajana leipiin...
 
Viestejä
2,557
Pikkunykäys nosti minut etusivulle, mutta ei voi kuin todeta, että kärki on kyllä täysin karannut. Kyllä ei voi kuin ihailla tuon nektaria täynnä olevan johtajan ylivoimaista osaamista :sick:
 
Viestejä
3,451
olenko mangneetti?

Pysyn paikallani ja jäsen vaan lähenee :whistle:

ps muistaakseni kärki sai 300 p helmikuun alussa eli kuukausi jäljessä :silly:
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti: olenko mangneetti?

Pysyn paikallani ja jäsen vaan lähenee :whistle:

ps muistaakseni kärki sai 300 p helmikuun alussa eli kuukausi jäljessä :silly:
valkoista laikkaa siellä on varajäsenelläkin ja ei se noin toimi, että pelaat samalla tavalla koko ajan väärin kuin minäkin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös