jepjep kirjoitti: Nousu kohti kärkeä jatkuu huimalla vauhdilla
Kuukausikisan paalu
Aivan täysin omaa luokkansa on varmaan tottunut iskemään hyvästä passista :cheer:varajäsen kirjoitti: Pakko kehua tuota passista veikkaajaa. Ero kakkoseen kristian nimimerkkiin sama kuin kristianista sijalle 36! TUO ON HIENOA YLIVOIMAA ja ei voi kun ihailla.
Jussi Juonio kirjoitti:Aivan täysin omaa luokkansa on varmaan tottunut iskemään hyvästä passista :cheer:varajäsen sanoi:Pakko kehua tuota passista veikkaajaa. Ero kakkoseen kristian nimimerkkiin sama kuin kristianista sijalle 36! TUO ON HIENOA YLIVOIMAA ja ei voi kun ihailla.
Olin tuossa syssymmällä appiukon kanssa taas hirvimetällä: Hyvin tuli tulosta, kun laakastiin hirvikivääri passista.Jussi Juonio kirjoitti:Aivan täysin omaa luokkansa on varmaan tottunut iskemään hyvästä passista :cheer:varajäsen sanoi:Pakko kehua tuota passista veikkaajaa. Ero kakkoseen kristian nimimerkkiin sama kuin kristianista sijalle 36! TUO ON HIENOA YLIVOIMAA ja ei voi kun ihailla.
Jäätävää on tosiaan ollut passistan meno. Ylivoimaa voisi havainnollistaa vaikka laittamalla nimimerkit "mittanauhalle" kukin pistemääränsä kohdalle.varajäsen kirjoitti: Pakko kehua tuota passista veikkaajaa. Ero kakkoseen kristian nimimerkkiin sama kuin kristianista sijalle 36! TUO ON HIENOA YLIVOIMAA ja ei voi kun ihailla.
Ei välttämättä aina!rike kirjoitti: se on sillä lailla että jos täällä veikkailee sytämmellä niin pipariksi menee,olen huomannut
Pienessä kumarassa ollaan vielä täälläkin. Eiköhän runkosarjan loppuun mennessä pääse jo Eikkakin ruotonsa oikaisemaan. Sarjataulukon hännillä oli sen verran satunnaisveikkaajia, että päätin rajata mukaan vain TOP 50. Siinä jäi sitten vakiveikkaajiakin tiskin taakse piiloon kyykkimään.Einomies Porkkakoski kirjoitti: Ihan vaan Slowhandille tiedoksi, että nimimerkki EMPK:n mitta nauhalla mitattuna on 196 cm. Toki hyväksyn täällä kyykyssä Sloukkarin vertauskuvallisen kielen mittanauhasta. Täytyy odottaa uuden örkkielokuvan kuvauksia, jos vaikka siellä tarvittaisiin kääpiöitä, joiden mitta on 120 cm .
mikko laurell kirjoitti: Kahdeksan pisteen ilta! Kitos! :woohoo:
Kiitos huomautuksesta. Nyt kohde on lisätty.Jani Nieminen kirjoitti: Veikkauskohteista puuttuu 1.2. Loimu - Hurrikaani
Itse näen veikkauksista vain sen, minkä kaikki muutkin. Valitettavasti näitä veikkausten häviämisiä on raportoitu aikaisemminkin. Vuosaaren Viikingiltä taisi hävitä kokonaisen viikonlopun veikkaukset syksyllä ja jäseneltä viime kaudella myöskin ainakin yksi veikkaus. Näissä tapauksissa ei adminkaan ole pystynyt järjestelmästä löytämään mitään jälkeä tehdyistä veikkauksista.Hilima kirjoitti: Näkeekö Slowhand tai admin, mitä olen veikannut Saimaa-Etta, tai mitähän sille on tapahtunut? Ei näy mulla veikatuissa eikä avoimissa. Viisieräistä siihen meinasin,mutta en muista kumminko päin.