Nilkka pyörähtänyt edellisen pelin jälkeen juhliessa voittoa. Huonoa tuuria on käynyt.
Onpa huonoa tuuria.
Nilkka pyörähtänyt edellisen pelin jälkeen juhliessa voittoa. Huonoa tuuria on käynyt.
Ei tänään hyytynyt, mutta eilen hyytyi ratkaisupalloissaPokaalin voi viedä taas Pirkanmaalle, taisi mennä mitalikahveet väärään kurkkuun. Täällä odoteltiin Ronen
hyytymistä, kun oli kaksi peliä peräkkäin, Ei kyllä pahemmin tainnut hyytyä.
Ottelujärjestäjältä käsittämätön töppäys, että rumpupatterit annetaan tuoda metrin päähän vaihtopenkistä. Niiden tarkoitus on pelkästään häiritä vastustajan aikalisää. Ei pitäisi kuulua urheiluun millään muotoa!Aika omituista kannatusta lp ..aikalisän aikana mahdoton meteli kotijoukkueen takana
Ruudun lähetyksessähän näkyi, että Trotterille laitettiin jääpussia jalkaan eilen pelin jälkeen. Ilmeisesti saanut iskun. Itse en nähnyt tilannetta.Nilkka pyörähtänyt edellisen pelin jälkeen juhliessa voittoa. Huonoa tuuria on käynyt.
Tällaisiin kommentteihin ei kannattaisi puuttua, mutta vastaan kuitenkin. Mistä asiasta nyt pitäisi selittää, tulostaulu ei valehtele koskaan ?Jäämme odottamaan ponkaajan selityksiä...
Aina on ilahduttavaa lukea kommentteja, joissa on mukana ripaus asiantuntemustaJos tämän kauden sarjan paras passari on sivussa, sillä on aivan varmasti vaikutusta. Toki Pölkky voi silti voittaa, mutta se on vaikeampaa.
Kyllähän jokainen finaaleja seurannut on varmasti huomannut, että Trotter on todella iso palanen myös torjunnassa, puolustuksessa ja toisen kosketuksen hyökkäyksissä.
Vaikka Huurne passaisi kuinka hyvin, noita osa-alueita on vaikea paikata.
Jos su on vielä peli niin kyllä lp valmentajakin joutuu korottamaan ääntänsä aikalisällä🙈🤣🤣🤣🤭🤭🤭Onpa tosiaan omituista. Kannustetaan toisen ottaman aikalisän aikana. Ja vielä liian kovaakin.☺ Valot päälle. Nyt on finaalit menossa.
No niinhän se kuuluukin. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Sanoohan peluritkin että joutuu huutamaan ohjeita kentälle toisilleen kun ei normaali puheäänellä mene viestit perille kannustusmökän takia.Jos su on vielä peli niin kyllä lp valmentajakin joutuu korottamaan ääntänsä aikalisällä🙈🤣🤣🤣🤭🤭🤭
Jäämme odottamaan ponkaajan selityksiä...
Perisuomalainen ilmiö tämä että kun joukkue pärjää niin tekstiä/analyysia otteluista riittää ihan toiseen malliin kuin silloin kun ns."oma" joukkue on pelannut kehnon pelin. Mielestäni voisi ihan hyvin kirjoitella analyyttistä juttua niin tappiopeleistä kuin voittopeleistäkin. Ei se pitäisi sen vaikeampaa olla.Tällaisiin kommentteihin ei kannattaisi puuttua, mutta vastaan kuitenkin. Mistä asiasta nyt pitäisi selittää, tulostaulu ei valehtele koskaan ?
Itse en ainakaan löytänyt yhtään viestiä missä olisi oltu vahingoniloisia Trotterin loukkaantumisesta. Täytyy varmaan alkaa opetteleen lukemaan.Uskoiko muuten monikaan Kangasalan mestaruusmahdollisuuksiin ennen eilistä peliä ja Trotterin poissaoloa? Nyt siihen on kuitenkin mahdollisuus, mutta kaksi peliä pitää pystyä vielä voittamaan. Itse hämmästelen muutamien vahingoniloa. Itse en sellaista tuntenut Riikilän nilkan pyörätyksen yhteydessä, vaan toivoin pikaista paluuta pelikentille.
Uskoiko muuten monikaan Kangasalan mestaruusmahdollisuuksiin ennen eilistä peliä ja Trotterin poissaoloa? Nyt siihen on kuitenkin mahdollisuus, mutta kaksi peliä pitää pystyä vielä voittamaan. Itse hämmästelen muutamien vahingoniloa. Itse en sellaista tuntenut Riikilän nilkan pyörätyksen yhteydessä, vaan toivoin pikaista paluuta pelikentille.
Pelipäivä. Pelaako Trotter ja jos pelaa missä kunnossa jalka? Vai pelaako Huurne ja Trotter vasta sunnuntaina jos LP vie tänään? Onko Riikilän nilkka ottanut osumaa kahdesta pitkästä pelistä? Montako lisäkatsomoa Malm on saanut rakennettua Pitkäjärvelle? Kauanko menee pelin alusta että joku valittaa Verkkovirheeseen rumpupattereista? Montako kuivaa ja silti viihdyttävää vitsiä Flink ehtii kertoa puolen tunnin alkustudion aikana? Kestääkö Keräsen lonkankoukistajat vielä kahden pelin syväkyykyt kentän laidalla?
Kylläpä nyt rehellisesti harmittaa että työt pitää tiukassa otteessaan viiteen asti enkä mitenkään ehdi Pitkäjärvelle tänään.
Hiukan on pohkeissa kireytä, kun slaavikyykky ei mene puhtaasti. Kantapäät on pari sentiiä irti parketista.Keränen voisi syväkyykkyasentoon lisätä ripaska-tuuletuksen. Aina LP Kangasalan voittaessa pallon, Arttu vetäisi Kalinkan soidessa ripaskat kyykyssä.
Kalinka on huono biisivalinta näinä aikoina🤮Keränen voisi syväkyykkyasentoon lisätä ripaska-tuuletuksen. Aina LP Kangasalan voittaessa pallon, Arttu vetäisi Kalinkan soidessa ripaskat kyykyssä.