Verkkovirhe

EM-kisat -21, Tampere/Puola/Tsekki

En lähtis vielä Suomen cupin perusteella nimeämään esim hakkureita joukkueeseen. Esim Jokelan edustama Ducks ei ollu neljän parhaan joukossa. Hakkuri ei kuitenkaan ole koko joukkue ja muun joukkueen taso vaikuttaa ketkä tuolla neljän joukossa oli. Kaikken vaikein valinta tulee kuitenkin olemaan se, että ketkä valitaan yleispelaajiksi.

S.Mäkinen
Suihkonen
Ronkainen
Hänninen
Helenius
Seppänen
Siltala

Siinäpä tämän hetken lista, joista ne neljä valitsisin. Joku saattoi nyt unohtua. Passarit on kohtuu helppo valita. Tervaportti numero 1 ja Mikko Esko numero 2. Kellään muulla passarilla ei ole vielä mitään asiaa näiden herrojen rinnalle. No Lankinen tietysti pelaa Belgiassa, että otetaan se keskusteluihin mukaan.

En lähtis vielä Suomen cupin perusteella nimeämään esim hakkureita joukkueeseen. Esim Jokelan edustama Ducks ei ollu neljän parhaan joukossa. Hakkuri ei kuitenkaan ole koko joukkue ja muun joukkueen taso vaikuttaa ketkä tuolla neljän joukossa oli. Kaikken vaikein valinta tulee kuitenkin olemaan se, että ketkä valitaan yleispelaajiksi.

S.Mäkinen
Suihkonen
Ronkainen
Hänninen
Helenius
Seppänen
Siltala

Siinäpä tämän hetken lista, joista ne neljä valitsisin. Joku saattoi nyt unohtua. Passarit on kohtuu helppo valita. Tervaportti numero 1 ja Mikko Esko numero 2. Kellään muulla passarilla ei ole vielä mitään asiaa näiden herrojen rinnalle. No Lankinen tietysti pelaa Belgiassa, että otetaan se keskusteluihin mukaan.

Mitä kuuluu Peetu Mäkiselle?

Saattaapi joukkoon tulla jokunen yllärinimi. 😎

Mietin Veeti Nikkinen nimeäkin ;), mutta nämä kisat on Suomessa ja sitä halua itse kunkin olla kisoissa. Mietin myös konkareita, joille olisi annettavaa esim Silli, mutta ...6 kk ja sitten tiedetään viimeistään :)

Miro Määttäsen tilanne on tällä hetkellä vielä huolestuttava. Määttänen odottaa edelleen käden hermovamman parantumista. Siksi hänen on vähän hankala sanoa kuntoutuksesta mitään. Toivottavasti kun paranee, niin sitten Määttänen voi aloittaa kuntoutuksen.

Miro Määttäsen tilanne on tällä hetkellä vielä huolestuttava. Määttänen odottaa edelleen käden hermovamman parantumista. Siksi hänen on vähän hankala sanoa kuntoutuksesta mitään. Toivottavasti kun paranee, niin sitten Määttänen voi aloittaa kuntoutuksen.

Kiitos tiedosta! Harmi, otti isoja askeleita ennen loukkautumista.

Ryynäsen Topi

Jos Miron kaden hermovaurio vaivaa edelleen, eikä voi täysipainoisesti harjoitella, on kyllä vaikeaa nähdä, että ehtii kuntoon EM-kisoihin.

Miron kuntoutus on jatkunut niin kauan, että kisat ehkä tulee liian nopeasti.

Maajoukkue alkaa leireillä heti, kun Mestaruusliigan finaalipelit ovat ohi.

Olen kuullut, että ollaan paljon leirityksessä ja harjoitellaan kovaa.

Viedäänpä hakkuri keskustelu tänne ;)

Upi antoi taas eilen näyttöjä. Ja hyvä niin.

Sitten itse asiaan. Onko Suomella ns "voittavaa hakkuria hyökkäämällä" kansainvälisiin peleihin? Minun mielestä ei.

Siitä johtuen pitää miettiä muitakin osa-alueita. Minkälainen torjunta, syöttö ja/tai puolustus. Ja mikä vielä tärkeimpää miten sopeutuu joukkueseen ja sitoutuu toimintaan.

Luulisimpa tuolta löytyy ne ratkaisut syksyn EM kisavalintoihin? Itse olisin painottamassa taidoista torjuntaan ja syöttöön.

Viedäänpä hakkuri keskustelu tänne ;)

Upi antoi taas eilen näyttöjä. Ja hyvä niin.

Sitten itse asiaan. Onko Suomella ns "voittavaa hakkuria hyökkäämällä" kansainvälisiin peleihin? Minun mielestä ei.

Siitä johtuen pitää miettiä muitakin osa-alueita. Minkälainen torjunta, syöttö ja/tai puolustus. Ja mikä vielä tärkeimpää miten sopeutuu joukkueseen ja sitoutuu toimintaan.

Luulisimpa tuolta löytyy ne ratkaisut syksyn EM kisavalintoihin? Itse olisin painottamassa taidoista torjuntaan ja syöttöön.
En tunne tätä osa-aluetta "sitoutuminen " mutta jos sillä tarkoitetaan (perheellisten) miesten intoa reenata ja käyttää aikaa joukkueelle niin hyvä pointti kyllä.Kotikisoista itsessään kyllä vaikea saada megalomaanista etua jos ei sitä pelaajista löyy.
Samaa mieltä voittavasta hakkurista, tasasta on. Nuoria vaan kehiin , siellähän niitä liigasta löytyy ja ykkösestä se "Sakken valinnasta" oleva lupaus, mikä oli se nimi...
Seuraavissa kisoissa olisivat sitten jo kokeneita pelimiehiä,

Hienon lentisillan rinnalla täytyy tätäkin ketjua viedä eteenpäin, kun on aihetta. Majun aloituskuusikon väkimäärä tuplaantui tänään, kun Tervaportin ristikkäispelaaja sekä yksi yleispelaaja ilmoitti itsestään.
Eli neljä nimeä olisi jo, tai oikeastaan viisi. Tervaportti, Kerminen, Jokela, Seppänen ja Siirilä.

Hienon lentisillan rinnalla täytyy tätäkin ketjua viedä eteenpäin, kun on aihetta. Majun aloituskuusikon väkimäärä tuplaantui tänään, kun Tervaportin ristikkäispelaaja sekä yksi yleispelaaja ilmoitti itsestään.
Eli neljä nimeä olisi jo, tai oikeastaan viisi. Tervaportti, Kerminen, Jokela, Seppänen ja Siirilä.

Toivottavasti pelaajia saadaan joukkueeseen vielä lisää, että viidellä ei tarvitse kisoihin lähteä.

Lisätään siihen vielä Jiri Hänninen.

Hännisellä kaikki mahdollisuudet joukkueeseen. Riippu paljon missä kunnossa on ulkomailla nyt pelaavat Ronkainen ja Suihkonen. Ovat vahvoja ehdokkaita maajoukkueeseen myös. Suomesta myös kisassa on vielä mukana: Mäkinen, Siltala, Seppänen, Helenius ja Hänninen. Eiköhän välierissä nähdä, että miten pelaa Hänninen, Mäkinen ja Siltala.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.