Miesten 16 pelaajan maajoukkueryhmä kesälle 2021 julkaistaan maanantaista keskiviikkoon. Tänään viimeistellään valinnat hakkureilla ja passareilla. He ovat Veljesten
www.lentopalloliitto.fi
Akseli Lankinen
Minä: positiivinen, ahkera, motivoitunut
Tuon Veljeksiin hyvää fiilistä ja kovaa taistelutahtoa.
Terveiset faneille: Toivotaan että mahdollisimman moni pääsee paikanpäälle että saadaan kaikkien aikojen kotikisat aikaseksi.
”Hyvän syötön omaava passari, jossa näkyy halu kehittyä. Pystyy pelaamaan myös hyökkääjien kanssa nopeaa peliä.”
Eemi Tervaportti
Minä: Hauska, lihaksikas, kärsivällinen
Tuon Veljeksiin johtajuutta ja huumoria
Terveiset faneille: Kaikki mukaan kisahuumaan!
”Pitkän linjan maajoukkuekapteeni, joka vaatii muilta pelaajiltaan paljon. Passitempo ja tarkkuus ovat maailmanluokkaa.”
Aleksi Muukkonen
Minä: Rento, rauhallinen ja kunnianhimoinen.
Tuon Veljeksiin Nuoruutta, rauhallisuutta, kuuman käden ja kylmän pään
Terveiset faneille: Tulkaa kaikki syksyllä Tampereelle kannustamaan meitä, tehdään yhdessä hienot kisat.
”Nuori hakkuri mutta omaa jo hyvän fyysisyyden. Rohkeuden ja periksiantamattomuuden avulla pystyy menemään urallaan pitkälle. Pystyy pelaamaan myös yleispelaajana.”
Aaro Nikula
Minä: Positiivinen, pitkä ja reipas
Tuon Veljeksiin nuorta energiaa ja kovaa työtä
Terveiset faneille: Kannattaa tulla katsomaan jos vain mahdollista, hienot pelit tulossa nähdään Tampereella!
”Nuoresta iästään huolimatta Aaron rooli on noussut seurajoukkueessaan ja hän on pystynyt hyvin siihen vastaamaan. Hyökkäysulottuvuus on kehittynyt ja hän pystyy syöttämään hyvällä tasolla.”
Urpo Sivula
Minä: Intohimo,voitontahto,itseluottamus
Tuon Veljeksiin intohimon, voitontahdon ja itseluottamuksen
Terveiset faneille: Kotikisat ainutlaatuinen juttu pelaajille ja faneille eli sankoin joukoin katsomoihin osoittaan tukea veljeksille
”Kokenut hakkuri, jonka motivaatio on huipussaan. Pelannut kovissa liigoissa ympäri Eurooppaa. Hyvät tekniikat joka osa-alueella, joka mahdollistaa pelaamisen korkealla tasolla.”