Juu, ei nimi miestä pahenna, näillä on nyt mentävä. Ei tehdä tästä ny numeroo.. 😶Onneks pelit kentällä on tän jutun keskiössä. Ainakin mun mielestä. Aivan sama mulle vaikka olis seitsemän pientä kääpiöö ja kirkkaankeltainen pelipaita
Niin meille lajiniiloillehan pelit ovat keskiössä. Brändäämistä pitäisi vain suorittaa kaikille muille paitsi meille. 🤔Onneks pelit kentällä on tän jutun keskiössä. Ainakin mun mielestä. Aivan sama mulle vaikka olis seitsemän pientä kääpiöö ja kirkkaankeltainen pelipaita
Niin, silläpä sanoin vähän mielipidettä.Tuohan on juurikin seitsemän veljeksen mytologiasta saatu idea. Tähtiä, kuin Otavassa, poikia on Jukolassa.
Katsopa mainos, siinä on seitsemän viisisakaraista "tähtipelaajaa" laitettu Suomen lipun ristiin Veljekset-tekstin perään. Kentällä oleva seitsikko.
Mielenkiintoista, kuinka tuo avaa Mikko Hannulan runosuonen. Veikkaan, että tulee suorastaan eeppistä tavaraa 😃
Meistä laji ei saa lisää seuraajia.. 😉Niin meille lajiniiloillehan pelit ovat keskiössä. Brändäämistä pitäisi vain suorittaa kaikille muille paitsi meille. 🤔
Juu näinhän se nykyaikana menee. Mutta aivan turhaa vähien rahojen ja resurssien haaskausta mielestäni. Täytyykin alkaa tässä kyselemään työmaalla kavereilta että mitä tulee urheilun saralla mieleen sanasta veljekset. Veikkaan että aika hiljasia hymähtelyjä tulee vielä loppukesästäkin. Jaa niin mitä sinä höpäjät on varmaan yleisin kysymys multa.Niin meille lajiniiloillehan pelit ovat keskiössä. Brändäämistä pitäisi vain suorittaa kaikille muille paitsi meille. 🤔
Niin. Me lajiniilot olemme paikalla oli tilanne mikä tahansaNiin meille lajiniiloillehan pelit ovat keskiössä. Brändäämistä pitäisi vain suorittaa kaikille muille paitsi meille. 🤔
Tämän kyseisen kysymyksen tein tänään heti tuoreeltaan. Vastapuolena oli erittäin paljon urheilusta tietävä, jopa lentopallosta ymmärtävä ja tietävä. Tuli pari hymähdystä ja tuo lause, että ei varmaan ole ammattilaiset olleet asialla.Juu näinhän se nykyaikana menee. Mutta aivan turhaa vähien rahojen ja resurssien haaskausta mielestäni. Täytyykin alkaa tässä kyselemään työmaalla kavereilta että mitä tulee urheilun saralla mieleen sanasta veljekset. Veikkaan että aika hiljasia hymähtelyjä tulee vielä loppukesästäkin. Jaa niin mitä sinä höpäjät on varmaan yleisin kysymys multa.
Sitten vaan parempia ehdotuksia esille.... Tuota lempinimikeissiä on pohdittu vuositolkulla. Myös täällä verkkovirhesivuilla. Monen monta ehdotusta on heitetty ilmoille. Mutta mikään vaan ei tahdo natsata.Jari Perkiö Aamulehdessä v. 2025: "Päävalmentaja Tiilikainen valinnut Veljeksiin Nikkisen veljekset sekä Ivanovin veljekset. Miltä nyt veljeksistä tuntuu pelata Veljeksissä?"
Toivottavasti idea Veljeksistä työnnetty sinne mihin aurinko ei paista, viimeistään silloin.Aina ei voi onnistua.